ריבר הרצליה. אסייתית כשרה עם לוקיישן וואו

ריבר הרצליה, כשר
כתובת:
ספיר 1, הרצליה פיתוח
כשרות: רבנות מקומית

זהו. אנחנו אחרי. אחרי כל כך הרבה דברים ששיבשו לנו את החיים התקינים שהכרנו. קודם זו היתה הקורונה. אח"כ זה היה החמאס. עכשיו? עכשיו, אנחנו דורשים שקט ושלווה. ובעיקר שיגרה.

ואם כבר שיגרה, אז מה יותר שגרה מסניף חדש של רשת ריבר, הסניף ה-14 במספר כן ירבו. כי אין כמו שגרה של פתיחת סניפים חדשים לרשת מצליחה, ובעיקר – פתיחת סניף כשר באחד הלוקיישנים היותר שווים בארץ.

אמרנו לוקיישן? וואו. אחד המתחמים היותר מטופחים שנתקלנו בהם לאחרונה. גינה אורבנית שטופת שמש, פכפוכי מים, פרחים צבעוניים ובעיקר הרבה חמצן ירוק ושופע. הריבר יושב ממש בפנוכו, מוקף בירוק אין סופי.

אז הריבר הזה כמובן התבשל בימי הקורונה, כשכל הענף עבר זעזוע ושינויים לרוב. וככה קם לו סניף כשר עם התפריט המוכר של הרשת ועם מנות חדשות דנדשות ייחודיות לסניף הזה. הסניף החדש מציע חוויה קולינרית מהמטבח האסייתי לפי המתכונת של רשת ריבר – מנות עם נגיעות אסייתיות, סושי טרי, מנות פתיחה מגוונות ומנות נודלס לצד מבחר בירות יפניות וקוקטיילים חדשים דנדשים.

מנות חדשות ומפתיעות במיוחד לריבר הרצליה הכשרה

הרשת בנתה למסעדה תפריט משלה, כאשר לצד מנות הדגל המוכרות כמו הסלט ריבר, מנת שחיתות, אש ולהבה, קימונו ירוק, פאד תאי, עוף בקשיו. התווספו מנות חדשות ומפתיעות בטעמן.

לאפ גאי (סלט עוף תאילנדי) – מלפפון, בצל סגול, כוסברה, נענע, פרגית קצוצה, עלי אייסברג בצ'ילי, ליים, וקריספי שאלוט.

גולדן סיגר – אונטריב מפורק, מחית גזר, צ’ילי, עלי נענע, צנונית, על קרם תירס. פרש רול HONG KONG – דף אורז, בצל ירוק, שומשום, סי בס טמפורה, איולי טוגרשי, סאקי יקיטורי .

Chicken wings – כנפיים שמבשלים 4 שעות, ג’ינגר, למון גראס,

קפיר ליים ובאן – לחמניית באן, אייסברג, אונטריב ראנדנג, מלפפון חמוץ.

התפריט ענק. הצוות נפלא. והלוקיישן גן עדן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Like
Close
דתילישס © כל הזכויות שמורות
Close