תכירו את וואי וואי וואי – YYY : רשת בוטיק של אוכל רחוב מרוקאי בשילוב מעדנייה מבית היוצר של השף גיא פרץ

מגוון מנות מעדניה – YYY (צילום שירן כהן שי)

רשת YYY החדשה של השף גיא פרץ היא תוצר של שיתוף פעולה יחד עם אימו המרוקאית הבשלנית מימי פרץ

מה קורה שמאמא מרוקאית משתפת פעולה עם בנה השף? שף גיא פרץ מציג את YYY: בוטיק סטריט פוד מרוקאי בשילוב מעדנייה מרוקאית. מנת הדגל של YYY תהיה הפרנה המרוקאית שנאפת במקום בטאבון לבנים ענק, עם שלל תבשילים מרוקאים. כל התפריט הוא פרי יצירתם המשותפת של השף גיא פרץ יחד עם אימו מימי פרץ, בשלנית מרוקאית שעוסקת בבישול מעל 30 שנה. המנות יהיו זמינות גם לאכילה במקום וגם במשלוחים.

שף גיא פרץ ואמו מימי – YYY (צילום שירן כהן שי)

מה בתפריט של YYY ?

פרנה מיוחדת שנעשית בעבודת יד על לבנים במתכון אותנטי כמו של הברברים במרוקו. שלל תבשילים מרוקאים שנעשו בהמון אהבה ועברו מדור לדור: קציצות דג ים בפלפלים ועגבניות, לחי של עגל בקדירה מרוקאית, אסאדו בטאבון, קציצות בקר בעגבניות, אריסה מרוקאית ולימונים כבושים, משוויה מהטאבון ועוד שלל מטעמים מהמטבח המרוקאי.  בסוף השבוע יצטרפו לתפריט גם תבשילים מרוקאים ואוכל מוכן אותנטי שאפשר להגיע ולקחת הביתה, שלל תבשילים בטעמים מרוקאים, קוסקוס, מרקים, מטוגנים ועוד שלל מטעמים של השף גיא פרץ ואימו מימי פרץ.

פרנה שניצל של המלך – YYY (צילום שירן כהן שי)

אוכל בהגשה הכי עכשווית תוך שימור המסורת והטעמים המדויקים

שף גיא פרץ מספר על הרשת החדשה: "במיזם הזה אני סוגר מעגל של הרבה שנים ,אשר מתחיל בתחילת דרכי במטבח,  גדלתי במטבח המקצועי של אימא שלי מימי ואבא שלי עמרם  , שפים מדופלמים ואנשי אירוח מהסוג שכבר אין היום שלימדו אותי מילדות את סודות המטבח המרוקאי, הכנסת אורחים , כבוד וקולינריה איכותית , יחד כתבנו לפי שנים את ספר הבישול הראשון שלי ״ קסם המטבח המרוקאי״ שהפך מהר מאוד לרב מכר , ומשם הכל היסטוריה. YYY זהו המיזם בו אני מגיש את האוכל עליו גדלתי בהגשה הכי עכשווית תוך שימור המסורת והטעמים המדויקים. "

שף גיא פרץ – YYY (צילום שירן כהן שי)

רשת YYY – וואי וואי וואי

כתובת: מרכז שוסטר, תל אביב
כשרות: 
רבנות שוהם
שעות הפעילות: א'-ה' 11:00-23:00

לא רוצים לפספס מה חדש באוכל הכשר? עקבו אחרינו באינסטגרם.
רוצים לקבל עידכון על ארוחות ואירועי דתילישס ? << לחצו כאן >>

Join the Conversation

  1. גאון הגיא הזה. וואי וואי איך באלי על הפרנה הזו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Like
Close
דתילישס © כל הזכויות שמורות
Close