תפריט חדש ב"גסטון": מסעדת סטייק האוס המתמחה בבשרים מגידול מקומי

טעמים חדשים בגסטון סטייקהאוס (צילום אסף קרלה)

סטייק האוס קלאסי בסגנון ניו יורקי

"גסטון" היא מסעדת סטייק האוס כשרה המתמחה בבשרים מגידול מקומי שנבחרו בקפידה. הנתחים המוגשים במסעדה, עוברים תהליך יישון בין 17-21 ימים לריכוך אופטימלי והעמקת הטעמים של הבשר. כל הנתחים במסעדה עוברים תהליך מוקפד מבתי הגידול, אל הקצבייה שלהם ועד לצלחת. לצד הבשרים, גסטון מציעה מגוון יינות משובחים מהארץ ומהעולם, קוקטיילים מיוחדים ותפריט אלכוהול רחב אשר יחד עם העיצוב ורמת השירות הגבוהה יוצרים חווית אירוח בלתי נשכחת.

תפריט חדש ומרענן בגסטון (צילום אסף קרלה)

תפריט חדש ב'גסטון'

במסגרת התפריט החדש, שמו ב"גסטון" דגש על מנות ראשונות וסלטים חדשים. וגם כמובן, חידושים במנות העיקריות. המסעדה שנמצאת באיירפורט סיטי מציעה חוויית בילוי בסגנון מסעדת סטייקים בניו יורק, עם מבחר רחב של נתחים מובחרים, נתחים משתנים, תפריט יין רחב ואווירה ניו יורקית קלאסית.

תפריט חדש ומרענן בגסטון (צילום אסף קרלה)

נתחי פרימיום ומנות פתיחה יצירתיות

בין המנות בתפריט תוכלו למצוא: טאליאטה– נתחוני פילה בקר נאים מוגשים על מחבת לוהטת, בייבי תרד, צ'ילי חריף, הניצלים בשולחן ברוטב הדרים פיקנטי. כרישה קונפי– על ויניגרט זעפרן, שקדים קלויים, שמן צ'ילי ועלי מיקרו. קרודו דג ים– פרוסות דג לבן טרי, צ'ילי חריף, גרגר הנחלים, שמן עשבים, מונח על גספצ'ו שרי צהוב ויוזו.

בעיקריות: פריים ריב  אנטריקוט– מובחר על הצלע, נתח עסיסי ועשיר בטעמים. ג'ים בים & ספיישל– מייפל נתח יומי משתנה, ברוטב מייפל ופלאמבה של בורבון אמריקאי. ועוד מנות נהדרות ואפילו המבורגר טבעוני עם ירקות.

סטייק האוס קלאסי בסגנון ניו יורקי (צילום אסף קרלה)

גסטון סטייקהאוס – GASTON

כתובת: 
הנגב 5, איירפורט סיטי
כשרות: 
רבנות מקומית
טלפון: 
089265775
להזמנת שולחן לחצו: כאן

לא רוצים לפספס מה חדש באוכל הכשר? עקבו אחרינו באינסטגרם.
רוצים לקבל עידכון על ארוחות ואירועי דתילישס ? << לחצו כאן >>

Join the Conversation

  1. אחלה מסעדה. הגיע הזמן לשדרג שם תתפריט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Like
Close
דתילישס © כל הזכויות שמורות
Close