אל תפספסו: טעם חדש במהדורה מוגבלת של סטודיו ג'לאטו בשיתוף עם בית הקלייה קפה 51

המהדורה הראשונה כבר חוסלה. גלידת אספרסו כפול של סטודיו ג'לאטו וקפה 51 (צילום אלעד ברנגה)

"אספרסו כפול", גלידת קפה עם שבבי קראנץ' שוקולד לבן

הטמפרטורות עולות וממש אפשר להריח את הקיץ, ולמרות שמכורי גלידה אמיתיים יודעים שגלידה זה מאכל שאוכלים כל השנה – סטודיו ג'לאטו וקפה 51 החליטו לצאת כעת עם בשורה חדשה.

סטודיו ג'לאטו וקפה 51 יוצאים בשיתוף פעולה ארטיזנלי במיוחד עם גלידת קפה בועטת במהדורה מוגבלת. למעשה גלידת קפה היתה אחד הטעמים הראשונים שיצרו במעבדה של הסטודיו בכמויות קטנות אך הטעם הזה לא זכה לראות אור, עד עתה.

כמו בכל הטעמים של הסטודיו, המתמחה בטעמים קלאסיים לצד שילובים מיוחדים ולא שגרתיים, תמיד יהיה טעם דומיננטי של חומר הגלם שממנו הגלידה מיוצרת, והפעם – "אספרסו כפול" גלידה של 22% מיצוי אספרסו, מפולי קפה ספיישלטי מחוות דטארה המוערכת ממחוז מינאס ג'ריאס שבברזיל, של בית הקלייה המקומי קפה 51.

קראו גם >> אוכל כשר בשרונה מרקט – סיפור אהבה מתמשך

גלידת אספרסו כפול של סטודיו ג'לאטו וקפה 51 (צילום אלעד ברנגה)

מנות אספרסו מרוכזות במיצוי חם שמעניקות קיק חזק בגלידה

לאחר מספר נסיונות פיתוח, חיפוש אחר טכניקות לשלב את הקפה בגלידה והרבה חלב שנשפך בדרך, לבסוף התוצאה המוצלחת ביותר היתה שילוב מנות אספרסו מרוכזות במיצוי חם שמעניקות קיק חזק בגלידה. מדובר בגלידת קפה לחובבי הז'אנר שנאמנה מאוד למקור. זו אינה גלידה למי שמחפש טעמים מתחנפים, היא תתאים לאנשים שאוהבים קפה במהות שלהם. יש בה מרירות קלה של הקפה בתוך מעטפת של ג'לאטו עם חתיכות קראנצ'יות של שוקולד לבן שמאזנות את הטעם של הקפה ונותנות משחק של מריר-מתוק וגם של מרקם חלק לצד קראנצ'י. 

האספרסו של קפה 51 המצוי בגלידה מיוצר מפולי קפה ספיישלטי בשם “Datera Sweet Blue” מחוות “דטארה” שבברזיל. הקפה מיוצר משני זנים של ערביקה שעוברים עיבוד בנפרד ואז מעורבבים לכדי "סוויט בלו". הקפה מתאפיין בגוף מלא, טעמים שוקולדיים ואגוזיים וחומציות נמוכה. מתאים למשקאות אספרסו ומחמיא לחלב ובאופן טבעי התאים לייצור הגלידה.

גלידת אספרסו כפול של סטודיו ג'לאטו וקפה 51 (צילום אלעד ברנגה)

טעם ומרקם ייחודי כמו ג'לאטו איטלקי אמיתי

על אף הפריסה הנרחבת של למעלה מ-30 נקודות ברחבי הארץ, תהליכי הכנת הגלידות בסטודיו ג'לאטו מתבצעים כמו פעם וללא פשרות, שימוש בחומרי גלם אמיתיים וטריים וללא שימוש במחיות או אבקות מוכנות וכך גם בגלידת "אספרסו כפול". הגלידה עוברת יישון ל-24 שעות אחרי פיסטור ועוד שלבים המעניקים טעם ומרקם ייחודי כמו ג'לאטו איטלקי אמיתי.

הספיישל אדישן של גלידת "אספרסו כפול" יצא בחודש אפריל ויהיה זמין במשך כחודשיים עד גמר המלאי, בכל נקודות המכירה של סטודיו ג'לאטו וכן בבית הקפה של קפה 51 באחד העם 51 בת"א

לא רוצים לפספס מה חדש באוכל הכשר? עקבו אחרינו באינסטגרם.
רוצים לקבל עידכון על ארוחות ואירועי דתילישס ? << לחצו כאן >>

Join the Conversation

  1. בועז says:

    קפה 51 לא כשרים ופתוחים בשבת, כן? אם מפרסמים אותם ואת המכירה אצלם…

  2. טעמנו כבר. גלידה מווושלמת וטעם נדיר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Like
Close
דתילישס © כל הזכויות שמורות
Close