רעבים להמבורגר עסיסי וטעים? הכירו את 'בורגרים' -'Burgerim' – הרשת עם 50 סניפים כשרים מקרית שמונה ועד אילת!

רשת ההמבורגים שלא תשאיר אתכם רעבים

לא פעם מצאנו את עצמנו משוטטים באיזו עיר חדשה, או אחת שפחות מוכרת, כזו שנקלענו אליה אחרי פגישה או כל סיבה אחרת. הרעב מציק והזמן אוזל. אנחנו לא בדיוק מכירים את אפשרויות האוכל הכשר באותו אזור וחוסר האונים עם הרעב מתערבב וזה לא נעים ואף כואב. אז הנה, לא עוד. מצאנו לכם את הפתרון. פשוט תשננו ותכניסו טוב למיינד את 'בורגרים'-'Burgerim'. הרשת הכשרה עם 50 סניפים בכל רחבי הארץ – מקרית שמונה ועד אילת. פריסת סניפים כזו מכובדת תפתור לכם תמיד את בעיית הרעב. כי ככל הנראה, בכל נקודה שתהיו, בסמוך אליה תמצאו סניף כשר של 'בורגרים'-'Burgerim' – וזהו. מצאתם את הפתרון לרעב.

50 סניפים של כשרות

אין הרבה רשתות כאלה בארץ, אם בכלל. רשת שלמה כשרה ועוד עם כמות סניפים כזו מקיפה ועצומה. 'בורגרים'-'Burgerim' היא שחקן וותיק במגרש. כבר שנים רבות שהיא מובילה את הענף כשהיא מציעה חוויה משתלמת במיוחד, ומהווה פתרון לארוחות צהריים וערב משפחתיות, כמו גם לארוחות במשרד, לישיבות מרובות משתתפים ולמפגשים עם החברים. (ישיבה בסניפים, בטייק אווי ובמשלוחים). רמות הכשרות בסניפים משתנה מאזור לאזור ומסניף לסניף. החל מרבנות מקומית רגילה. ועד סניפים עם בד"ץ למהדרין. שימו לב! בהרבה סניפים שהם רק רבנות יש בשר חלק, ולעיתים גם מוצרים מהדרין. אז שווה ממש לבדוק את רמת הכשרות גם בסניפים שהם רק רבנות.

להזמנות ולרשימת הסניפים המלאה <<לחצו כאן>>

ביסים של טעמים משתנים

הקונספט המדליק של 'בורגרים'-'Burgerim' בא לידי ביטוי בפורמט של המבורגרים מיני חמודים במיוחד. (יש גם גדולים ורגילים, אבל חכו עם זה קצת להמשך, נודניקים 🙂 מיני בורגרים קטנים, במשקל של כ- 80 גרם (לפני צלייה). הבורגרים מוצעים במבחר טעמים אהובים דוגמת בקר, טלה, גחלים, מרגז פיקנטי וטבעוני, מהם ניתן להזמין מארזים שונים של 2, 3, 8 ו- 16 בורגרים. ככה שבכל ארוחה אתם יכולים לגוון לכם את הטעמים וליהנות מכל העולמות.

פתרון לכל ארוחה וחגיגה

'בורגרים'-'Burgerim' מפעילה מערך משלוחים חמים ומהירים בכל רחבי הארץ ומציעה מגשי אירוח של מיני בורגרים, תוספות שונות, כריכים, סלטים וקינוחים, המשדרגים כל אירוע ומתאימים לאירוח בבית, למסיבות יום הולדת לילדים ולמבוגרים, לאירועים עסקיים ועוד. הרשת מציעה גם מגוון ארוחות ילדים, בכל הגילאים: שניצלים / בורגר עם צ'יפס / ירקות חתוכים / כוס מיץ והפתעת  צעצוע. כמו כן מציעה 'בורגרים'-'Burgerim' תפריט  למסיבורגרים – עבור מסיבות ילדים.

רשת 'בורגרים' -'Burgerim'

כתובת: 50 סניפים בכל הארץ – לרשימת הסניפים המלאה <<לחצו כאן>>
כשרות: רבנות מקומית – בד"ץ מהדרין (תלוי בסניף)
טלפון: 4999*
להזמנות: <<לחצו כאן>>


קבלו את היעד החדש והמפנק לחופשת הפסח הכי משתלמת! חופשת הכל כלול במחיר מיוחד לחברי דתילישס.

לא רוצים לפספס שום מידע? עקבו אחרינו באינסטגרם.
רוצים לקבל עידכון על האירועים הבאים? << לחצו כאן >>

Join the Conversation

  1. תאיר בנינו says:

    אוהבת את בורגרים סניף מודעין

  2. שירה says:

    באר שבע העיר העתיקה.
    קנינו שם כמה פעמים,מעולה!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Like
Close
דתילישס © כל הזכויות שמורות
Close