ראש השנה 2023: המותגים, המתנות, המבצעים וההטבות שאתם חייבים להכיר

רידיפיין מיט ויקב ויתקין, מתכוני חג והנחה ברשתות הנבחרות (צילום טום שקד)

חברת הבשר-החדש Redefine Meat עם מתכוני חג בשיתוף יקב ויתקין ו – 15% הנחה בשופרסל, יוחננוף וניצת הדובדבן

לכבוד ראש השנה והחגים חברת הבשר-החדש הישראלית, Redefine meat משיקה בשיתוף עם יקב ויתקין חוברת מתכונים מרעננת לשולחן החג הישראלי  ובה מתכונים של כנאפה חגיגית, משולשי כרישה במילוי נתח רידיפיין מפורק  וספירלת מוסקה בשר- חדש, אשר משלבים חומרי גלם מקומיים, עם טעמים עשירים של בשר- חדש, שאינו מכיל רכיבים מן החי, לצד יינות מסדרת היקב שהותאמו במיוחד למנות ומתאימים לכל העדפה קולינרית של הצרכנים, בין אם חובבי בשר, מפחיתנים, צמחונים, או טבעונים.

למעבר למתוכני החג של רידיפיין מיט לחצו על התמונה

את המוצרים של Redefine meat, לבישול ביתי: רידיפיין טחון בסגנון בקר, רידיפיין נתח מפורק בסגנון בקר, בורגר פרימיום, קבב ים תיכוני ונקניקיה בסגנון מרגז, ניתן למצוא לרגל החג ב-15% הנחה ברשתות השיווק שופרסל, יוחננוף, ניצת הדובדבן ובנקודות מכירה נוספות. 

רידיפיין מיט ויקב ויתקין, מתכון משולשי כרישה במילוי נתח רידיפיין מפורק (צילום טום שקד)

קולקציית מכשירי סודהסטרים במחיר חגיגי

סודהסטרים יוצאת בהטבה מיוחדת לרגל חגי תשרי:

כל קולקציית המכשירים של המותג במחירים מיוחדים. מכשיר סודהסטרים מושלם כמתנה מקורית ושימושית, עם ערך מוסף למען הסביבה. ומתאים ליצירת חוויית אירוח הכוללת אינסוף אפשרויות של משקאות מרעננים על בסיס סודה טרייה.

סודהסטרים TERRA החל ממחיר של 229 ₪ במקום 279 ₪. סודהסטרים ART, כולל מכשיר סודהסטרים ART MARBLE החדש החל ממחיר של 329 ₪ במקום 379 ₪.

מכשירי סודהסטרים מסדרת הדור החדש, מספקים חוויית הגזה מתקדמת ומוסיפים סטייל ועניין לכל מטבח. בקבוקי ההגזה עשויים מפלסטיק רב פעמי איכותי וקשיח נטול BPA, המתאים לשימוש במדיח כלים. באמצעות מכשירי סודהסטרים ניתן ליהנות מסודה ביתית ברמת הגזה מועדפת וליצור מגוון אינסופי של משקאות וקוקטיילים על בסיס סודה טרייה. פתרון מקורי כמתנה למארחים ומושלם ליצירת חוויית אירוח מפנקת עם משקאות מרעננים לצד ארוחת החג.  

ההטבה בתוקף עד ה-30.9, באתר סודהסטרים או במוקד ההזמנות 9880*.

סודהסטרים מרבל במחיר חגיגי (צילום יח"צ)

מבצע חג ללא מע"מ לרגל ראש השנה – סכינים, סירים ומחבתות של המותג נינג'ה יימכרו ללא מע"מ

שריג אלקטריק, היבואנית הרשמית של המותג NINJA בישראל יוצאת לרגל ראש השנה במבצע חג מיוחד ומציעה את כל קולקציית כלי הבישול, הכוללת סירים, מחבתות וסכינים של המותג "נינג'ה", במחירים ללא מע"מ.

כך לדוג' ניתן יהיה למצוא ערכת סכין שף ומשחיז במחיר 384 ₪ (במקום 449 ₪), סט 16 סכינים במעמד עם משחיז מובנה במחיר 1530 ₪ (במקום 1790 ₪), סיר 3.3 ליטר מסדרת premium במחיר 341 ₪ (במקום 399 ₪), סוטז' 3.8 ליטר מסדרת premium במחיר 469 ₪ (במקום 549 ש"ח), מחבת עם מסננת מסדרת Possible לאינסוף אפשרויות בישול במחיר 640 ₪ (במקום 749 ₪) ועוד.

המבצע בתוקף ה-15/9/2023 (ערב חג ראש השנה).
להשיג באתר שריג וברשתות "מחסני חשמל" ו-"המשביר" ברחבי הארץ.

כלי הבישול והסכינים של המותג נינג'ה ללא מע"מ (צילום יח"צ)

'סולתם' יוצאת בשלל מבצעים אטרקטיביים במיוחד לקראת ראש השנה וחגי תשרי ומשיקה בסדרת כלי הבישול פלטינום – רוסטר מודרני ופונקציונלי עם רשת צלייה

כמיטב המסורת ולצפייתם הרבה של הצרכנים ברחבי הארץ, כמידי שנה בדיוק בזמן בו עסוקים אזרחי ישראל בהצטיידות בכלים למטבח הפרטי ורכישת מתנות חג מושקעות למארחים וקרובים אהובים, מפתיעה חברת הבישול והאפייה המובילה סולתם עם הנחות ענק ומחירי חג של פעם בשנה. לכבוד חגי תשרי שבפתח החברה יוצאת בהנחות עומק של עד 60% מהמחיר המקורי על מגוון כלי המותג. בנוסף, מציעה עד 80% הנחה על מגוון פריטים מבוקשים נבחרים!

המבצעים בתוקף בין התאריכים : 5.9.2023-10.10.2023 (או גמר המלאי)

לכבוד ראש השנה 2023 מתווסף לסדרת כלי הבישול פלטינום – רוסטר מודרני ופונקציונלי עם רשת צלייה המתאים להכנת מגוון ארוחות חג ומאכלים כדוגמת נתחי בשר, עוף ואפילו דגים טעימים.

הרוסטר בנפח 6.3 ליטרים עשוי אלומיניום שמיוצר בתהליך יציקה רב שכבתי, ההופך אותו לחזק ועמיד במיוחד ומאפשר חלוקת חום שווה בעת הבישול. חלקו הפנימי מצופה בציפוי Non Stick איכותי המונע הידבקות של שאריות מזון לניקוי מהיר וקל בשטיפה ידנית, ובד בבד בישול בריא תוך שימוש מופחת בשמן. כמו כן, מהונדס ליצירת חלוקת חום שווה ויעילה לקבלת תוצאת בישול מיטבית וחסכון בזמן ובאנרגיה. הידיות הזהובות עשויות הנירוסטה הן ארגונומיות ומתוכננות לנוחות שימוש מרבית והעברה של הכלי ממקום למקום. הרוסטר מתאים לשימוש בתנור בחום של עד 200 מעלות. עיצובו המרשים הופך אותו מעבר לכלי בישול נהדר, גם לכלי הגשה מרשים המתאים להנחה עם המאכלים הטעימים שהוכנו בו, הישר מהתנור במרכז השולחן. זאת ועוד יתאים כתוספת כלי בישול למטבח עבורנו או כמתנה מרשימה למארחים ואנשים קרובים אהובים. אינו מכיל PFOA, קדמיום או עופרת. גודלו: 7.5X26.3X35 ס"מ. המחיר: 300 שקלים.

להשיג בחנויות הרשת ובאתר 'סולתם'.

רוסטר עם רשת צלייה מסדרת פלטיניום של סולתם (צילום אסף אמברם)

רשת המולטי ברנד בתחום האירוח, הבישול והאפייה COOK AND BAKE משיקה מגוון מארזי חג , עם מארזים צבעוניים ואיכותיים במחירים אטרקטיביים

COOK AND BAKE הינה רשת חנויות המשלבת את עולמות הבישול והאפייה ומציעה מוצרים חדשניים ואיכותיים שיהפכו כל שהות במטבח לחוויה. הרשת נותנת מענה של כלי מטבח ובית לטרנדים החמים ביותר בענף שהלך וגדל והפך כל אחד מאיתנו לשף ביתי.

על מארזי החגים:

מארז סירים 20+24 ס"מ מסדרת SAFARI ROSO. כל המוצרים מבית Roso מיוצרים ללא PFOA, עופרת או קדמיום. ניתן להשיג את המארז בצבעים ורוד בייבי, בז', שמנת ואפור.
מחיר מבצע לרגל החג 159 ₪  במקום 899 ₪.

סט סכו"ם זהב וכסף ROSO Bistro:

סט סכו"ם חדש הנמצא תחת מותג roso  מסדרת roso Bistro. עשוי נירוסטה איכותית אל-חלד בעיצוב אלגנטי ונקי שישתלב בכל שולחן אוכל. מתאים ל-6 סועדים וכולל 24 חלקים: 6 סכינים, 6 מזלגות, 6 כפות, 6כפיות.
כסף-  מחיר מבצע לרגל החג 149 ₪ במקום 549 ₪.
זהב- מחיר מבצע לרגל החג 199 ₪ במקום 599 ₪

מבצעי מארזי החגים עד 7.10 כולל או עד גמר המלאי
ניתן להשיג בחנויות ובאתר COOK AND BAKE וברשתות המובחרות.

קוק אנד בייק – COOK AND BAKE (צילום טל טרי)

>> קראו גם: ארוחות ראש השנה 2023: המעדניות השוות והכשרות שיעשו לכם את החג הכי טעים שיש

לא רוצים לפספס מה חדש באוכל הכשר? עקבו אחרינו באינסטגרם.
רוצים לקבל עידכון על ארוחות ואירועי דתילישס ? << לחצו כאן >>

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Like
Close
דתילישס © כל הזכויות שמורות
Close