מסעדת 02 מארחת את מסעדת מאג'דה במסגרת "פסטיבל המטבח הישראלי"

מפגש מרתק בין המסעדה הכשרה העכשווית של ירושלים לבין המסעדה המשפחתית של מיכל ברנס ויעקב ברהום מעין רפא. דיאלוג קולינרי יפהפה בין המסעדה הכשרה המדוברת החדשה של ירושלים לבין המסעדה הכה אישית ופורצת חומות של דו קיום ותקווה של מיכל ברנס ויעקב ברהום, שחוגגת 13 שנה של דיוק בעשייה.

שף 02 נמרוד נורמן (צילום איתמר גינזבורג)

הזמנה לדיאלוג מלא תקווה, טעמים, היסטוריה – וגם עתיד

המארחת – בלב שכונת טלביה, במלון ענבל הירושלמי הוותיק שעבר שיפוץ מרשים – מסעדת "O2" הכשרה, המציגה מטבח ירושלמי עדכני השואב השראתו מן ההיסטוריה הקולינרית והשווקים של העיר, תוך חוויה שיתופית המאופיינת בשפע מקומי ועשיר ושלל מנות וחומרי הגלם המייחדים את העיר כמו פריקי, ירקות בלאדי, קטניות ותבלינים. זאת לצד נתחים, שיפודים, דגים, ירקות ומנות בשר על הגריל, בטיפול מינימלי בהגשה מקורית.
את O2 מוביל שף נמרוד נורמן (לשעבר שף בקבוצת מחנה יהודה), שיצר תפריט הממזג בין אוכל ירושלמי אמיתי, לביצוע והגשה עכשוויים.
האורחים – מסעדת מאג׳דה, שהיא סיפור אהבתם המיוחד של מיכל ברנס ויעקוב ברהום, היא יהודיה והוא ערבי, שצלחו הרבה קשיים בדרך, איבה, סטיגמות וניכור בין העמים.
ביחד ובמו ידיהם הקימו בלב הכפר הערבי עין ראפה מקום קסום עם גן יפהפה ונוף אל ההרים. מיכל ויעקב מגישים אוכל ערבי מרוקאי אישי ועונתי המבוסס על תוצרי הרי ירושלים.
הזמנה לדיאלוג מלא תקווה, טעמים, היסטוריה – וגם עתיד.

פרטים על הארוחה:

₪150 הטבה בלעדית ללקוחות אמריקן אקספרס

איפה: O2 Restaurant
מתי: ימים ב' ו – ג' בתאריכים: 21-22/11.2022
מחיר לסועד: 328 ש"ח
כתובת: 
מלון ענבל, זאב ז'בוטינסקי 3, ירושלים
כשרות: 
רבנות ירושלים – שמיטה לחומרה
טלפון: 
02-675-6649
להזמנת שולחן לחצו: כאן

לא רוצים לפספס מה חדש באוכל הכשר? עקבו אחרינו באינסטגרם.
רוצים לקבל עידכון על ארוחות ואירועי דתילישס ? << לחצו כאן >>

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Like
Close
דתילישס © כל הזכויות שמורות
Close