מהפכה במטבח – רשת לנדוור משיקה תפריט חדש ועדכני והופכת את סניפיה הרבים מבתי קפה למסעדות

רשת מסעדות ביסטרו ישראלי

רשת ותיקה. סיפור חדש. לנדוור עוברת שינוי מבורך ומרשת מובילה של בתי קפה, הופכת להיות רשת של מסעדות ביסטרו ישראלי בפריסה ארצית, המציעות קולינריה מקומית, עדכנית וטעימה בתמחור נגיש ויומיומי עם חווית שירות מקצועית, מזמינה וידידותית.

על המהפך חתומה השפית יהלומה לוי. בתפקידה כמנהלת הקולינרית הראשית, מתווה לוי את האסטרטגיה הקולינרית של הרשת, ובונה את התפריטים החדשים תוך שימוש בסגנונה האישי ובחתימת הטעם הייחודית לה. כמו כן, לוי אחראית על ניהול השפים התפעוליים בסניפים ומקיימת הדרכות והטמעה של הסגנון הקולינרי הים תיכוני-לבנטיני המאפיין אותה.

יהלומה לוי שף ראשי רשת לנדוור (צילום תמי בר – שי)

מחזון למציאות

תפסנו את יהלומה לשיחה על המהפך והתאהבנו. וככה היא מתארת את המהלך המוצלח:
"החזון שלי הוא להצליח להפוך את לנדוור מבית קפה לביסטרו ים־תיכוני מקומי, שמגיש ארוחות בוקר, צהריים וערב –  all day dining. האוכל פשוט יחסית, אך עשוי מחומרי גלם מצוינים, עם המגע שלי ועם המחשבה שלי כיצד הוא יהיה טעים וארטיזנלי, אבל גם מזין וקל לביצוע יחסית בכל מטבחי מסעדות הרשת."

כמה חשיבות יש למקום שלך כשפית ראשית בפועל של הרשת שאמונה על התהליך? לא מספיק לתת ייעוץ כללי לתפריט וזהו?

"זו הייתה הבנה שמבחינת הלוקיישנים של הסניפים, מבחינת גודל המקום, גודל המטבח, גודל הצוות והשאיפות של הרשת יש כאן מסעדות לכל דבר ועניין שניתן לעשות איתן יותר ממה שנעשה עד לאותה נקודה. כלומר, לא להיות עוד רשת בתי קפה, שכולן עושות פחות או יותר את אותו הדבר, אלא להביא איזושהי בשורה קולינארית במובן הזה שיש לרשת שפית שהיא אין האוס שיש לה אג'נדה קולינארית שהיא ים תיכונית ואיטלקית, שמקפידה על איכות חומרי הגלם ועל תהליכים שהם יותר בריאים, מתוך פריזמה של לייצר אוכל טעים שקשור לעולם של היום ומחובר למה שקורה פה".

לנדוור – תפריט חדש (צילום נועם פריסמן)

אתגר הרשת – צ'ק

יהלומה ממשיכה ומסבירה כיצד מתנהל ברשת תהליך של שינויים שמתבצעים בתפריט מעת לעת: "חצי מהזמן שלי אני משקיעה בלחשוב איך תפעולית לעשות את זה נכון. הבעיה היא איך אתה לוקח את הדבר הזה שאתה מייצר ומפזר אותו בין עשרות סניפים, ואיך אותו אחד שעובד במטבח של סניף כזה או אחר שלא נמצא באופן ישיר מתחתי, יידע לתרגם בדיוק את מה שאני התכוונתי לייצר. בזה מושקעת הרבה עבודה ומחשבה".

תפריט חדש – לנדוור (צילום נועם פריסמן)

התפריט החדש והחזון הקולינרי החדש של לנדוור

החוויה הקולינרית החדשה של רשת לנדוור באה לידי ביטוי בתפריט החדש שיצרה עבור הרשת השפית יהלומה לוי, המציע שורה של מנות ים תיכוניות מוכרות ואהובות בתפיסה חדשנית, מפתיעה ומרעננת.

התפריט מתבסס על תפיסה מודרנית של טריות ועבודת יד המאפיינת מטבחי מסעדות, ושואב את השראתו ממגוון סגנונות מקומיים המרכיבים את פסיפס המטבח הישראלי החדש, שהפך לאחד המדוברים בעולם.

תפריט חדש – לנדוור (צילום נועם פריסמן)

בתפריט החדש תוכלו למצוא מגוון מנות מרגשות:

מנת ארנצ'יני – כדורי ריזוטו וגבינות על רוטב עגבניות חם וסלסה ורדה, לביבות מנגולד ותרד עם יוגורט יווני. מגוון פסטות, ביניהן: פסטה קאצ 'ו א פפה כמהין, ברוטב ביאנקה, גבינת פיקורינו, פלפל שחור ומחית כמהין שחורה. סלט סלקים וארטישוק עם פטה יוונית סלקים, ארטישוק, אגסים, שקדים קלויים, צנוניות וארוגולה עם גבינת פטה יוונית בויניגרט שרי ומבחר מנות עקריות, שווארמה דג על פוקא'צה, סלמון עם דוקסל פטריות וכמהין, פיש אנד צ'יפס ועוד ועוד. כמו כן, תוכלו למצוא בתפריט גם מנות צמחוניות וטבעוניות לרוב.

תפריט חדש – לנדוור (צילום נועם פריסמן)

פתרונות קולינריים ללקוחות שלנו

עופר קורן, מנכ"ל ומבעלי רשת המסעדות לנדוור משתף על החזון והחיבור עם יהלומה: "יצאנו לחיפושים במטרה להביא את הפתרונות הקולינריים הטובים ביותר עבור הלקוחות שלנו, ומצאנו שפית שתתחבר לסגנון הקולינרי של הרשת ותוביל אותה בשנים הקרובות למחוזות וטעמים חדשים. מרגע ההיכרות שלנו עם יהלומה הבנו שהיא הבחירה הנכונה עבורנו".

רשת "לנדוור", נוסדה בתל אביב בשנת 2004 ומונה קרוב ל- 70 סניפים בפריסה ארצית ובהם עשרות סניפים כשרים ואף כשרים למהדרין. הסניפים מציעים מגוון מנות משובחות ועשירות המתאימות לכל סוגי הקהלים ומעוצבים בסגנון ייחודי, עכשווי וצעיר. הרשת שמה דגש מיוחד על איכות המנות, עושה שימוש בחומרי הגלם הטובים ביותר ומקפידה על טריות המוצרים.

תפריט חדש – לנדוור (צילום נועם פריסמן)

פריסת סניפים כשרים בכל הארץ:

מתוך עשרות סניפי הרשת בולטים מספר רב של סניפים כשרים ואף כשרים למהדרין בכל רחבי הארץ, הסניפים הכשרים נמצאים בערים: תל אביב – עם סניף רמת החייל ועזריאלי. בעיר חולון, סניף התיאטרון. בעיר רחובות סניף הקניון, בעיר כפר סבא סניף רוטשילד וסניף כפר סבא הירוקה, בעיר אשדוד, בעיר קריית ביאליק סניף קריון ובעיר יבנה.

הסניפים הכשרים למהדרין:

אור יהודה, נתיבות, נתניה – סניף סוהו פולג וסניף איילנד, עפולה, חיפה – סניף צ'ק פוסט/נשר, גבעת שמואל, ראשון לציון – סניף עזריאלי ראשונים ופתח תקווה – סניף קניון הגדול אבנת.

לרשימת כתובות הסניפים הכשרים לחצו כאן: לנדוור סניפים כשרים

תפריט חדש – לנדוור (צילום נועם פריסמן)

לא רוצים לפספס מה חדש באוכל הכשר? עקבו אחרינו באינסטגרם.
רוצים לקבל עידכון על ארוחות ואירועי דתילישס ? << לחצו כאן >>

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Like
Close
דתילישס © כל הזכויות שמורות
Close