ארוחת דתילישס & הרברט סמואל בשיתוף יקב עגור

מסעדת השף הרברט סמואל בריץ קרלטון הרצליה (צילום אסף קרלה)

ארוחת טעימות בתפריט מיוחד עם יינות יקב עגור

אנו שמחים ומתרגשים לבשר על פתיחת סדרת ארוחות חדשה. ויוצאים לדרך כבר השבוע. עם ארוחה נפלאה שנקיים בעזרת ה', ביום רביעי 16.08.2023. הארוחה תתקיים במסעדת הרברט סמואל במלון ריץ קרלטון בהרצליה. מסעדה מהטובות שבמסעדות ארצנו, בניצוחו של השף אביאל סנדרוסי, שיחד איתו רקחנו תפריט נדיר ומיוחד אך ורק עבורכם. וזה לא הכל – הארוחה תלווה ביינות יקב עגור הנפלאים.

מנות השף בהרברט סמואל (צילום דתילישס)

אלמנטים ים תיכוניים לצד פיז'אן וחדשנות

מסעדת הרברט סמואל, מסעדת שף כשרה מעוטרת הפרסים הנמצאת במלון ריץ קרלטון הרצליה  מציעה חוויה קולינרית אקלקטית המושתת על אלמנטים ים תיכוניים לצד פיז'אן וחדשנות. המסעדה מציגה תפריט המתבסס על חומרי גלם מקומיים, שהעיקריים בהם: דגים, בשר, ירקות ושמן זית ולצידו תפריט יין ממיטב יצרני היין הכשר בארץ ובעולם. על מטבח המסעדה מנוהל על ידי שף אביאל סנדרוסי , עם ניסיון בינלאומי ותשוקה עזה למוצרים מתוצרת מקומית וישראלית. הוא וצוות המסעדה מסורים לקונספט הקולינרי וחווים את הלקוחות על בסיס יומי בזכות האינטראקציה שמטפח המטבח הפתוח.

מנות השף בהרברט סמואל (צילום דתילישס)

יקב עגור: "ויש אהבות שאי אפשר להעביר אותן אל מקום אחר"

בין גבעות יהודה הפוריות ובסמוך לעמק האלה המוריק, נמצא יקב עגור. מהכרמים במטע, בעין כרם ובגבעת ישעיהו, מייצרים ביקב מגוון ייחודי של יינות, כל אחד מהם מבטא בצורה שונה את "המקום" – אותו מושג חמקמק שלא מפסיק לסקרן ולאתגר.

היקב הוקם בשנת 1999 על ידי שוקי ישוב, בעל מלאכה, איש ספר, יינן ואחד מחלוצי אזור היין של הרי יהודה. החל משנת 2020 היקב עובר תהליך של התחדשות ורענון עם הצטרפותם של שני שותפים בעלי רקע מקצועי עשיר: אלעד כץ , תושב עמק האלה, עם ניסיון של למעלה מעשור בתפקידי ניהול בכירים בתעשיית היין. אייל דרורי, בעל תואר ראשון בייננות כורמות ותואר שני במדעי היין והכרם מאוניברסיטת טורינו שבפיימונטה וניסיון רחב שרכש בעבודה ביקבים באיטליה, ישראל וכרתים.

אייל אלעד ושוקי מיקב עגור (צילום מאתר האינטרנט של היקב)

ארוחת דתילישס & הרברט סמואל בשיתוף יקב עגור: יום רביעי 16.08.2023

הארוחה תכלול מנות דגים, בשר וירקות שילוו כולן ביין מהמיטב של יקב עגור.
עלות הארוחה 380 ₪ בלבד לסועד, (המנות, היינות ולא כולל דמי שירות).

מסעדת הרברט סמואל בעלת תו מומלץ דתילישס.

לפרטים נוספים, והזמנת מקום: <<לחצו כאן>>

לא רוצים לפספס מה חדש באוכל הכשר? עקבו אחרינו באינסטגרם.
רוצים לקבל עידכון על ארוחות ואירועי דתילישס ? << לחצו כאן >>

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Like
Close
דתילישס © כל הזכויות שמורות
Close