בלאק איירון – הוואגיו סטייק בר הכשר הראשון בישראל

תתחילו לשנן טוב טוב את השם הבא: 'בלאק איירון'. מסעדת בשרים כשרה בגובה העיניים עם הזהב של עולם הבשר – עגלי וואגיו הגדלים בצפון הארץ המגיעים לרמת שיוש, עומק טעמים ומרקם נדירים. בבלאק איירון – כל המנות הן 100% בשר וואגיו! והתפריט בנוי ממגוון סטייקים ונתחים ייחודיים בצלייה בגריל פחמים (ג׳וספר), לצד מנות מיוחדות העושות שימוש יצירתי בנתחים שונים ויוצאי דופן.

אווירה צעירה ותוססת

ברחוב אגריפס הירושלמי – הציר הראשי של שוק מחנה יהודה, נפתחת בעוד יומיים (חמישי) מסעדת BLACK IRON בלאק איירון: מסעדת בשרים על טהרת הוואגיו.
לראשונה בארץ, מסעדה המגישה נתחי וואגיו במחירים שלא קורעים את הכיס, בסגנון הגשה ייחודי ללא המניירות וה״יוקרה״ הכבדה המאפיינת מסעדות בשר קלאסיות. במקום, אווירה צעירה, לונדונית, מוזיקה קצבית ותפריט מצומצם הכולל נתחי וואגיו בשיטות צלייה שונות ובמשקלים שונים.

100% בשר וואגיו!

וואגיו הוא זן יפני הידוע בשיוש יוצא דופן המאפשר להגיש נתחים עם טעמים עמוקים כמו דנבר קאט, פלאט איירון ועוד – ברכות ועסיסיות שאי אפשר להסביר עד שלא טועמים… וכמובן הנתחים הקלאסיים – אנטריקוט, סינטה ועוד – ברמת שיוש, מרקם וטעמים שלא נראו בארץ במחירים האלו מעולם.
לצד הנתחים – תפריט מנות צד יחודיות – לחם מחמצת עם חמאת וואגיו, מח עצם צלוי עם בצל מקורמל ועוד.

עוד תמונה אחת ודי – אסף קרלה

המסעדה החדשה בניהולם של אתי וירון ישפה, מוותיקי אנשי הקולינריה הירושלמית, מצטרפת למסעדת אוכל הרחוב המעולה 'מחנה אסאדה' שנפתחה אך לא מזמן.


מיקום: אגריפס 80, ירושלים
כשרות: רבנות ירושלים
טלפון: 02-5465650

Join the Conversation

  1. חבל says:

    אין דבר כזה וואגיו בארץ! זה ידע בסיסי אתם טועים ומטעים
    זה לא כשר בכלל ולא מיובא בשום צורה.
    ציפיתי ליותר ידע מאנשים שטוענים שיודעים דבר או שניים בבשר

    1. משתמש אנונימי (לא מזוהה) says:

      האם הינך יודע – למה בשר ווגיו אינו כשר ??

      דדוקא לי ידוע שאכן כן נמכר בשר זה בחנויות הכשרות !

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Like
Close
דתילישס © כל הזכויות שמורות
Close