היינו רגע לפני ייאוש סופי מהסושי הירושלמי, ואז הכרנו את המקום של אורנ'ס

סושי בירושלים, הוא צירוף מילים די כואב. בשונה מאזור המרכז המשופע במקומות סושי איכותיים למכביר, בירושלים קשה למצוא סושי כהלכתו: למעט 2 מקומות יחידי סגולה, ה-jlm מבית 1868 וה-ג׳קו סאן מבית ג׳קו סטריט (שלא מבצעים משלוחים), אין לטעמנו חלופות ראויות במיוחד.
לכן – מקום חדש ואיכותי, בלב העיר הקדושה, ועוד כזה שעושה משלוחים לכל חלקי העיר – הוא בשורה.

כזה הוא האורנ'ס. מקום סושי מזערי ברח׳ החבצלת בואכה רחוב יפו, שנפתח בימים אלה, באומץ ניכר של שני שותפים מקסימים. אורן, שהמקום נושא את שמו, מגיע עם רזומה נאה מהג׳קו סאן, ושותפו מגיע דווקא מתחום בתי הקפה. המקום כרגע מציע סושי ובאנים, אך בהמשך צפוי להתרחב לאפיקים אסיאתיים נוספים.

כשאנחנו בוחנים סושי, בראש ובראשונה אנחנו בוחנים את שני הפרמטרים שהכי חשובים בעינינו: טריות ואסתטיקה. כשבוחנים סושי במשלוח – נוסף פרמטר נוסף: האריזה. לאחר תנאי הסף אנו עוברים לדבר עצמו, הטעמים, הטקסטורות ושילוביהם. ולבונוס – היחס בין הדג לאורז. בכל הפרמטרים האורנ׳ס נחל הצלחה רבה. את האסתטיקה היפה, אמנות של ממש, כמו גם האריזות היפות והמדוגמות, תראו בתמונות.

גם בפרמטר טריות חומרי הגלם האורנ'ס עובר בגדול. הטריות ניכרה כבר מהמבט בדג, וביתר שאת – מהביס הראשון. הדגים טריים טריים, ומתמסרים בקלות לשילובים היצירתיים שרוקח אורן, בשילובים כמו דפי קולרבי וסלק כבושים, עלי חזרת, ציפס אבוקדו ועוד. שילובים שיוצרים גם ניגודי מרקמים וגם איזוני טעמים נהדרים.

גם היחס בין הדג ליתר המרכיבים, נדיב במיוחד ומצדיק לחלוטין את מחירי הרולים שנעים בטווח של 58-48 ש"ח.

מכיוון שהפעם הגענו למקום אחרי חגיגת סופגניות ומתוקים בקפה קדוש, עצרנו בסושי, אבל לאור איכותו הבטחנו לחזור בהקדם כדי לבדוק את הבאנים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Like
Close
דתילישס © כל הזכויות שמורות
Close