אל תחמיצו: מסעדת פליים פותחת שעריה מחדש עם פופ אפ חד פעמי "ראמן באש גלויה" עם איש הראמנים תום שמיר

ראמן כשר של תום שמיר (צילום גל קלדרון)

מדליקים את האש מחדש עם ראמן אש

רק באוגוסט האחרון, בהשקעה רבה ובהשקה חגיגית, פתחו המסעדנים אלון אהרונוביץ' וארז עצמון את מסעדת "FLAME", מסעדת האש הגלויה הראשונה בישראל במלון קרלטון בת"א, בשיתוף קבוצת סופרים המחזיקים ומנהלים יחדיו את מסעדת קמאקורה וגג אירועים במלון אינדיגו. המסעדה מיוחדת בנוף המסעדות המקומי, כשבמרכזה מתקן צלייה מסורתי מרשים במיוחד ורחב מימדים שמפיח ריח גחלים משכר בכל חלל המסעדה. במתקן צולים ומעשנים בשרים, עופות, דגים ופירות, ואפילו את הפירות עבור מנות הקינוח.

קראו גם >> הכשרה החדשה והמדוברת בעכו: ליווא Liwa מטבח דייגים עכואי

פליים תל אביב (צילום דוד מויאל)

המלחמה כיבתה את האש

בחודש הפתיחה הכל עבד מעולה, הקהל הצביע ברגליים, הביקורות שיבחו, אבל בשבעה באוקטובר הכל נקטע והמסעדה נסגרה מיידית. אהרונוביץ' ועצמון נקראו לשרת את המדינה במילואים, אחד בדרום והשני בצפון, וחזרו רק לאחרונה, כשלהבדיל ממסעדות אחרות, המסעדה עדיין לא נפתחה, שכן הקבוצה ניצלה את הזמן לחידוד והידוק התפריט והתאמתו לרוח התקופה- אש גלויה כשהמדינה תחת אש.

חלוצת האש הגלויה בארץ חיפשה השראות נוספות מהעולם בתחום המסקרן והחם, כאשר לנגד עיני המסעדנים שחזרו מהקרב- יותר ריגושים, יותר חידושים, גיוון גדול יותר בתחום הבשר והנתחים במחירים מונגשים יותר- זאת כדי לעזור למבקרים להמשיך לבלות גם בזמנים קשים ברוחו של העם החזק והנבחר.

פליים תל אביב (צילום דוד מויאל)

חוזרים עם הפתעה מרגשת ומנחמת

לטובת המשימה ולאחר מחקר על תחומים נוספים שמתאימים לאש הגלויה כמו קיסם למדורה פנו בפליים לאיש הראמנים תום שמיר, כדי להפתיע ולרגש את המבקרים עם מנות ראמן מיוחדות ומנחמות עת המסעדה פותחת מחדש את שעריה.

תום שמיר מספר: "כחלק מתהליך המחקר שלי בעולם הראמן, ההתפתחות הטבעית שלקחתי את המנה מלאת הטעמים הזו לעברה הוא לעולמות הלהבות והעשן. שילוב בשרים מעושנים לראמנים שלי מביא את אלמנט הטעם השישי לעולם הראמן ומציע עומקים ורבדים חדשים, שמרגשים ומסעירים אותי. מצאתי בפליים את מגרש המשחקים המושלם לטובת כך, עם מגוון אפשרויות הטיפול באש הגדול ביותר בין הג'וספר שעובד על ידי גחלי עץ אלון ואש חיה, לצד הפאריז'ה וגריל הגחלים הדרום אמריקאי".

אלון אהרונוביץ מהפליים ותום שמיר- פופ אפ ראמן במסעדת פליים שבקרלטון (צילום פורצן קוקי)

תשריינו את התאריכים: ימים ראשון ושני 7-8.4.24

הפופ אפ "ראמן אש" במסעדת פליים עם תום תום ראמן (תום שמיר) יתקיים בימים ראשון ושני 7-8.4.24 בלבד.

התפריט המיוחד שיוצע רק במסגרת הפופ אפ יכלול 6 מנות ראשונות אש מתפריט פליים שעברו אף הן רענון, בהן- לשון בקר צרובה עם ראגו פטריות על ציר בקר, כרוב צלוי ברוטב גומא, חסה צלויה באש חיה עטופה בויניגרט חרדל וחזה עוף צלויים על פחם ועוד,

בעיקרית יוצעו למבקרים 3 סוגי מרקי ראמן לבחירה- צמחוני, בשרי, עוף, כאשר גם המנה האסיאתית האהובה תורכב ותעבור תהליכי בישול תחת אש גלויה אל מול הקהל.

פופ אפ "ראמן אש" במסעדת פליים עם תום שמיר (צילום גל קלדרון)

לאחר הפופ אפ, המסעדה תשוב לפעילות רגילה עם תפריט הרצה מחודש שכולל מגוון של ראשונות, עיקריות, נתחים ואפילו קינוחים, שכולם כמובן, בטכניקות מיוחדות על טהרת האש והעשן.

להזמנות לפופ אפ ראמן אש:

יום ראשון 7.4.2024 לחצו << כאן >>
יום שני 8.4.2024 לחצו <<כאן >>

פליים FLAME

כתובת: מלון קרלטון – אליעזר פרי 10, תל אביב
כשרות:
רבנות תל אביב
טלפון: 0733383833
להזמנת מקום לחצו: <<כאן>>

לא רוצים לפספס מה חדש באוכל הכשר? עקבו אחרינו באינסטגרם.
רוצים לקבל עידכון על ארוחות ואירועי דתילישס ? << לחצו כאן >>

Join the Conversation

  1. ווואי. כמה חיכינו שיהיה לתום שמיר ראמן כשר. יישרכויח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Like
Close
דתילישס © כל הזכויות שמורות
Close