סילבסטר כשר 2023: המסעדות הכשרות עם הארוחות הכי שוות לסוף השנה האזרחית

כן, האייטמים שמדי שנה היו הסיוט שלי הופכים עכשיו לפוסט. הסילבסטר השנה יוצא במוצאי שבת, יום שלא מעט מסעדות רגילות כלל לא נפתחות בו. כך יצא שהרבה מסעדות כשרות חוגגות את בואה של שנת 2023 בימים שלפני או אחרי, מה שיכול להקל עליכם להשיג מקומות לעומת אירועי סילבסטר במסעדות אחרות שהמקומות בהם נתפסו כבר מזמן. אני ודתילישס אספנו לכם את מה שאתם צריכים לדעת.

משק לגזיאל

קצביית הבוטיק (הוד"ש, ר"ג, פ"ת) פותחת את 2023 בשת"פ מסקרן שהוא תפריט ספיישלים מיוחד בשלוש מסעדות כשרות יוקרתיות: ספרה ברחובות, 02 בירושלים ו-ווסט סייד בתל אביב. בתוקף עד ה5.1.

עוד על השת"פ של משק לגזיאל תוכלו לקרוא <<כאן>>

מלון דיויד קמפינסקי תל אביב – כשר בשרי

לראשונה  מלון הפאר דיויד קמפינסקי, שנבחר למלון החדש הטוב ביותר לשנת 2022 ע"י מגזין התיירות אולטרה טראוול, יקיים ארוחה חגיגית לכבוד השנה החדשה שתשלב טעימות מבקבוקי וויסקי וקוקטיילים של מקאלן עם תפריט מיוחד של השף מור כהן. לכבוד האירוע, הבר יקושט במיוחד ודיג'י ינעים את זמנם של האורחים. הארוחה תוגש החל מהשעה 18:00 ועד השעה 23:00. מחיר הארוחה לסועד: 1,010 ₪. מוצ"ש : 31/12/22.

1868 ירושלים – כשר בשרי למהדרין

במסעדה הירושלמית של שף יענקל'ה תורג'מן יחגגו את תחילת השנה האזרחית גם ביום חמישי וגם במוצ"ש. ולצד התפריט הקבוע יוצג לחוגגים תפריט חגיגי שיתבסס על מנות מיוחדות עם בשילוב פטריות הכמהין של אילסר מצפון הארץ. החל מהשעה שש.

הרברט סמואל הרצליה – כשר בשרי

שף המסעדה אביאל סנדרוסי מנצל את חגיגות השנה החדשה ומשיק את תפריט החורף החדש שלו במסגרת ארוחה אקסקלוסיבית שתערך ערב השנה החדשה (31.12) בליווי פסנתרן שינעים את זמנם של האורחים. החל מהשעה 23:00 יתפוס את העמדה, די ג'יי, להעלאת הקצב ולקראת הספירה לאחור לסיום שנת 2022.

רופטופ ממילא ירושלים – כשר בשרי

המסעדה הירושלמית שכנראה מנצחת בתחרות הנוף הכי יפה לארוחת הסילבסטר מציגה גם לא מעט מנות מיוחדות שיוגשו בערב השנה החדשה, בהן פילה בר ים, סשימי טונה אדומה וקינוח כוס תותים עם קרם שנטילי ועוד. צפו להתפתעות.

מריפוסה קיסריה – כשר בשרי

המסעדה מקיסריה חוגגת ובגדול עם דיג'יי, קוקטיילים מיוחדים על בסיס סברס ואוכמניות מותססות ומנות ספיישל כמו רביולי פתוח של שוק אווז, מז'וז'ין תאילנדי ועוד.

מרגו ירושלים – כשר חלבי (בפיקוח צהר)

במסעדת מרגו מתכננים לכם ארוחת טעימות בת – 7 מנות שנבנו במיוחד כדי לפתוח לכם את השנה החדשה בטעמים חדשים. מינימום הזמנה: 500שח לזוג בהזמנת מקום מראש הכוללים תפריט חגיגי ובקבוק יין לבחירה מהתפריט יינות העשיר של מרגו. מה מחכה לכם בחצות? הרמת כוסית ו after party כמו שמרגו יודעת לעשות. וחוץ מאוכל? דיג'יי כי אי אפשר בלי מוזיקה טובה!

אווה סאפי תל אביב – כשר בשרי

המסעדה מנווה צדק מקבלת את השנה החדשה בחפלה מרוקאית של מוצ"ש משבע בערב עד השעות הקטנות של הלילה. במחיר של 600 שח לזוג תקבלו ארוחת "פתיחת שולחן" חגיגית ויש אפשרות גם לקבוצות של שמונה סועדים ומעלה שיקבלו "סעודת מלך" – ארוחה בת 15 מנות.

דריה תל אביב – כשר בשרי

המסעדה הכשרה של הלל תווקולי במלון הילטון מציעה תפריט סגור במחיר 390 ש"ח לסועד עם כוס שמפניה ומים מינרלים\ מוגזים. הארוחה כוללת פתיחים וראשונות למרכז השולחן ומנות עיקריות כמו בר ים, ברווז בגריל וספייריבס טלה מעושן. בקינוחים הפלודה שזה קינוח שאני מאוהב בו ויש גם חבושים ופיסטוק.

מארי נתניה – כשר בשרי

המסעדה הנתייתית של אביב משה חוגגת את 2023 בשתפ עם יקב רזיאל ויקב קסטל, תהיה מסיבה, יהיה אלכוהול וגם מנות שוות כמו טרטר טונה אדומה, עגבניית טלה, פילה לוקוס בקראסט שום ודבש ועוד.

ק-פה האנוי + מושו – כשר בשרי (השגחה פרטית)

המסעדה הוייטנאמית ובר הקוקטיילים שלה מציגים תפריטים מיוחדים לרגל השנה החדשה. בק-פה תוכלו למצוא מנות בשר ודגים מיוחדות ושלל קינוחי מוצ'י. בבר למטה יהיה קוקטיילים חדשים כמו ג'נטיאן או ג'סמין פלוואר.

ספרה רחובות – כשר בשרי

ספרה: במסעדה הרחובותית (יש מילה כזאת?) של השף בני מדר יחגגו עם קוקטיילים וספיישלים לשנה החדשה כמו ספריבס טלה ועוד שלל מנות בשר ודגים שלא כדאי לפספס.

וכמובן, ספיישל לגזיאל ודתילישס.
עוד על השת"פ של משג לגזיאל ומסעדת 'ספרה' תוכלו לקרוא <<כאן>>

קמאקורה רמת גן – כשר בשרי (בפיקוח צהר)

המסעדה היפנית-רמת גנית חוגגת את 2023 עם תפריט טעימות בן עשר מנות שבנה השף איליה גולדמן . בין המנות: סשימי דג ים, גיוזה ואגיו אונטריב ועוד, וקוקטיילים יהיו גם, הרבה אפילו. שלא תהיו צמאים חלילה.

המקדש פתח תקווה – כשר בשרי

השף לירן בלו בנה תפריט טעימות זוגי שיימכר בחמישי בערב ובמוצאי שבת, 29 ו-31 לדצמבר. המחיר הוא 350 לסועד וכמו שאתם מבינים הבשר האיכותי יככב ברוב המנות.

נינה ביאנכה רחובות – כשר חלבי

במסעדה מצומת בילו חוגגים ב1.1 עם אירוע בהשראת פרידה קאלו. מה זה אומר? מקסיקו בגדול. גם באוכל, גם בקוקטיילים. יש שם חריימה מקסיקני, טטאקי סביח, טורטליני כמהין ועוד.

סלון יווני ת"א חלבי / סלון יווני אשדוד בשרי (השגחה פרטית)

בטח לא תופתעו לגלות שהמסעדה היוונית פותחת שנה בסגנון יווני, נכון? אז יש תפריט עם שלל אוכל יווני במחיר 350 שקל לאדם, המון אלכוהול וגם הופעה של להקה יוונית. מוצ"ש. גם בסניף הבשרי באשדוד וגם בסניף החלבי בתל אביב. יאסו.

הולה הולה תל אביב – כשר חלבי

במסעדה בשוק הכרמל בת"א מקבלים את 2023 בארוחה חגיגית שתוגש לכל אורך סוף השבוע במחיר של 350 ש"ח לסועד עם פסטות מיוחדות, דגים וקוקטיילים כי חייבים.

הוויסקי בר מוזיאון תל אביב – כשר בשרי (בפיקוח צהר)

לא חשבתם שתהיה פה חגיגה שגרתית נכון? הפעם מדובר בארוחת מקאלן הכוללת שש מנות שאליהן הותאמו חמש מנות מקאלן. תהיה גם הופעה ומוזיקה שאולי לא תזכרו כי תהיו שיכורים. מחיר: 399 ש"ח לאדם.

סושי בר בזל תל אביב – כשר בשרי

הסושייה התל אביבית המיתולוגית עברה לאחרונה מקום והפכה לכשרה. בערב השנה החדשה עשו שם תפריט מיוחד עם שלל מנות לבחירה. אם תירשמו לסרוויס הראשון בשבע בערב הוא יעלה לכם 220 ש"ח, אם לשני ב21:30 הוא יעלה לכם 270 ש"ח.

ערמונים שדה יואב – כשר בשרי

מסעדת השף הממוקומת באתר הנופש דרים איילנד מציעה תפריט חגיגי במחיר 450 ש"ח לאדם עם מנות פתיחה, מרכז שולחן ועוד, לצד שתיה קלה ויין ללא הגבלה, ואחרי האוכל מסיבה.

קונמיגו מודיעין – כשר בשרי

שף עידו אלקיים מציע תפריט מיוחד במחיר 300 ש"ח לסועד (לפני שתיה קלה ואלכוהול). בין המנות: סביצ'ה לברק ואננס, קבב דגים, טטאקי סינטה ועוד.

צדקיהו ירושלים – כשר בשרי

במסעדה הירושלמית הולכים דווקא על קונספט של מנות למרכז שולחן , כמו רוב המקומות פה בפוסט גם זה על טהרת הבשר והדגים. תמצאו פה טרטר דג ים, באן אסאדו עגל וגם פלטת בשרים זוגית בשביל הרומנטיקה. טווח המחירים נע בין 200 ל-250 לסועד.

מקס ברנר שוקולד בר פתח תקווה – כשר חלבי

את הערב ילווה תפריט מנות קינוחי השרינג הזוגיים, קינוחים מושחתים ומתוקים המורכבים מהשוקולדים האהובים בעשיית יד, מושלמים לחלוקה ומקדשים את תרבות הארוחה הזוגית, יחד עם תפריט הקוקטיילים החדש של הרשת, שמורכב מקוקטיילים ייחודיים ומגוונים.
טווח המחירים: 42 – 124 ₪

וויט סושי יבנה – כשר בשרי

לקראת השנה האזרחית החדשה מסעדת וויט סושי מציעה ביום הסילבסטר ארוחה זוגית ״מנות אכול כפי יכולתך״ 300 שקל לסועד עד שתגידו די!!!! ארוחת "אכול כפי יכולתך" של מסעדת "וויט סושי״ מסעדה ביבנה רחוב שינדלובסקי 1 , מציעה ספיישלים סושי, מנות דגים, מנות בשר ואוכל אסייתי מגוון , מנות השף , אלכוהול .כוללת מנות ראשונות לבחירה: טרטר טונה , סביצ׳ה סלמון, לחמניות באן אסאדו , ספיישל סושי .מנות עיקריות דגים, בשר וכל התוספות, בהן אורז, צ'יפס ותפוח אדמה מדורה ללא הגבלה. עלות  300 שקלים לסועד. משעה 20:00 עד סגירת המטבח.

פלורנטינה תל אביב – כשר חלבי

פלורנטינה בר מסעדה משיקה במוצ"ש 31/12 תפריט ספיישלים מיוחד לערב השנה החדשה. התפריט יכולל מנות על טהרת הדגים, קינוח וקוקטייל חגיגי! המסעדה תלבש אווירה חגיגית וקסומה וכמובן ספירה לאחור בחצות.

לעוד עדכוני אוכל שווים, מוזמנים לעקוב אחרי לירן אוהלי באינסטגרם השווה שלו 🙂

Join the Conversation

  1. סילבסטר הוא גוי נוצרי שהרג ורצח בעינויים יהודים חפים מפשע כדי "לשמוח בחג". חגיגת הנוצרים לסיום שנה אזרחית אינה סיבה למסיבה עבור יהודים, בטח שלא לחגוג סילבסטר. ובטח שלא לקרוא לזה סילבסטר כשר.
    יש רק סילבסטר טמא וארור אחד .
    ואף יהודי לא אמור לחגוג אותו.
    ועוד קראתם לאתר דתי?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Like
Close
דתילישס © כל הזכויות שמורות
Close