ארוחות החג וליל הסדר – פסח 2023: המעדניות השוות והכשרות שיעשו לכם את החג הכי טעים שיש

(שולחן החג של השף אבי ביטון – סוליקה (צילום אפיק גבאי)

הנה הוא בא ומתקרב בצעדי ענק: חג הפסח. שבוע ימים של שמחה ואוכל טוב עם טעמים וזכרונות כמו בבית של סבא וסבתא. אין ספור מאכלים, אין ספור מתכונים. ובעיקר הרבה הרבה שעות במטבח. אז הנה לכם, אפשר גם בלי להשתעבד להכנות אינסופיות של גירוד חזרת חריפה או ערבוב עיסה של גפילטע פיש. השנה אנחנו הולכים לעשות לכם את החג הרבה יותר טעים וקל.
קבלו את רשימת המעדניות השוות והכשרות לפסח עם מאכלי החג המסורתיים. לצד מתכונים חדשניים של מיטב השפים והמעדניות עם האוכל הכי טעים שיש.

המסעדה היהודית – בני ברק

התפריט העשיר והמשובח של 'המסעדה היהודית' לכבוד חג הפסח, מציע מגוון רחב של טעמים למנות האהובות שכולנו מכירים. מגפילטע פיש מסורתי ועד חריימה אותנטי. חרוסת משובחת לצד עשרות סוגי מאכלים חגיגיים מבית אבא. מגוון עצום של דגים, תבשילי עופות ובשרים ומאכלי חג מסורתיים. תמצאו  – את כל מה שדרוש לשולחן סדר מסורתי וטעים. 'סימני הסדר בקערה', סלטים של חג, מנות ראשות, עיקריות ועוד. וכמובן תוספות ייחודיות, אהובות ומוכרות. כל הטעמים מעולמות האוכל העשירים והנוסטלגיים לצד חידושים ושדרוגים. והכל בטעם יהודי משובח עם נשמה לחוויית חג אמיתית וטעימה.

איפה: המסעדה היהודית
כתובת: כנרת 4, בני ברק
כשרות: בד"צ העדה החרדית – ללא קטניות וללא שרויה
טלפון להזמנות: 03-5789999
לתפריט פסח ולהזמנות באתר לחצו 

פסח 2023 במסעדה היהודית בני ברק (צילום יח"צ)

אווה סאפי – EWA SAFI – תל אביב

המסעדה המרוקאית השמחה ואהובה אווה סאפי, נוסדה על ידי האחים מיקו ושמעון ברק שחזרו לשורשים והביאו אל המטבח של המסעדה את אימא סוליקה, שהכניסה את הטעמים והנשמה לתפריט. אומרים שאין כמו אוכל של אימא? אז האוכל של סוליקה, שנולדה וגדלה במרוקו, מביא את האופי הנועז של המטבח המרוקאי אליכם לצלחת עם טוויסטים שהקפיצו אותו והתאימו אותו לחך הישראלי. וכמדי סוף שבוע וחגי ישראל, מאפשרים לכם מהמסעדה לקבל את כל האוכל הטעים והנדיר ישירות עד הבית. עם תפריט עשיר ומגוון של מיטב מאכלי העדה. בין המנות: הסלטים הנהדרים: הגזר המרוקאי, קרם החציל במיונז, סלט העגבניות החריף, סלט תפוחי אדמה. ובמנות העיקריות, תבשיל הקציצות הנדיר, מנת הספייריבס המנצחת, תבשיל ריאות ותבשיל מח, וכמובן סימני ליל הסדר והפסח ואפילו לאפה כשרה לפסח.

איפה: אווה סאפי – EWA SAFI
כתובת: השחר 8, תל אביב יפו
כשרות: רבנות תל אביב
טלפון להזמנות: 0542533348
לתפריט פסח ולהזמנות באתר לחצו <<כאן>>

פסח 2023 באווה סאפי תל אביב (צילום אמיר מנחם)

באלאדי שיק – תל אביב

ארז קומרובסקי יצר תפריט אוכל מוכן לחג הפסח שהוא חגיגה של כל מה שקומרובסקי יודע ואוהב לעשות. אוכל מנחם וטעים שיש לו שורשים והוא קשור קשר הדוק לאדמה ולבית. זה אוכל שמדבר את השדות ואת הפרדסים, את גינת הירק ואת ערוגות התבלינים, אוכל שמדבר את הגליל אבל עם כל השיק והסטייל של תל אביב. זה אוכל מקומי, אוכל שאפשר למצוא בבתים שונים, לא אוכל ביתי אבל אוכל משפחתי שעשוי ביד מדויקת ומיומנת מבית היוצר של מסעדת בלאדי שיק של קומרובסקי ושותפו חנן עזרן.

תפריט האוכל המוכן מאפשר לבנות ארוחה שמתחילה בסלטים וממרחים שכיף ואפשר לאכול עם המצות בתחילת הארוחה כמו קרם פלפלים אדומים ופלפל סודני או חצילים שרופים עם עגבניות מדורה וטחינה גולמית, ומשם למנות פתיחה קלילות ויפות כמו סלקים צבעוניים צלויים בסירופ רימונים או סלט פאטוש בויניגרט סומק, ומשם להתגלגל לעיקריות בסגנונות שונים ממולאים טבעוניים, קציצות דגים ועוף ועד פילה דג, צלי כתף ועוד.

איפה: באלאדי שיק
כתובת: מגדל עזריאלי שרונה, קומה 1 (פונה לפארק שרונה) דרך מנחם בגין 121
כשרות: רבנות תל אביב
טלפון להזמנות: 050-8510096
לתפריט פסח ולהזמנות באתר לחצו <<כאן>>

פסח 2023 באלאדי שיק תל אביב (צילום יח"צ)

האפיסרי – נתניה

"האפיסרי" – המעדנייה בבעלותו של השף אביב משה המתמחה בבישול ביתי מציעה תפריט אוכל מיוחד לפסח ובו מנות עיקריות, תבשילים, תוספות, סלטים, ועוד, המתאימים לכל סוגי הסועדים עם מגוון תבשילים מסורתיים מכל העדות, מנות טבעוניות, צמחוניות, בשריות וללא גלוטן. ניתן להזמין מנות קלאסיות של גפילטע פיש, חזרת, קציצות דגים וגם מנות חדשות, יינות ועוד.

איפה: האפיסרי
כתובת: שושנה דמארי 10, נתניה, מתחם פיאנו סנטר
כשרות: רבנות נתניה
טלפון להזמנות: 09-9708888
לתפריט פסח ולהזמנות באתר לחצו <<כאן>>

פסח 2023 האפיסרי נתניה (צילום אסף קארלה)

גולדיס – ירושלים ובני ברק

גולדיס' מעדניית האוכל המוכן מירושלים ועכשיו עם סניף חדש בעיר בני ברק. מציגה תפריט חגיגי לפסח עם עשרות מנות במגוון סגנונות , תבשילים בייתיים מאכלי עדות  קונדטוריה חלומית ומגשי אירוח. לכבוד חג הפסח תכלו למצוא בחנות ובאתר מנות ספיישל מסורתיות. המעדנייה מתהדרת בכשרותו של הבד"ץ עדה חרדית בשר חלק לפי שיטת בית יוסף ושמיטה לחומרה. משלוחים לכל חלקי הארץ.

איפה: גולדיס
כתובת: עזרת תורה 18 ירושלים , מצדה 9 בני ברק
כשרות: בד"ץ חוג חתם סופר בני ברק – ללא קטניות וללא שרויה
טלפון להזמנות: 02-6200100 |03-6200100
לתפריט פסח ולהזמנות באתר לחצו <<כאן>>

פסח 2023 גולדיס (צילום אסף קארלה)

סוליקה – תל אביב, הרצליה והוד השרון

מעדניית סוליקה היא הגשמת חלום של השף אבי ביטון לחזור למטבח של סבתא שלו ולהגיש את המטעמים, הריחות, וזכרונות הילדות משכונת פרדס כץ. מיום פתיחתה מציעים בסוליקה שפע של אוכל בייתי וטרי ובו תבשילים מהמתכונים העתיקים של סבתא סוליקה, קובה, לביבות עיג'ה, קציצות פרסה, תבשילי קדירה שמתבשלים שעות על אש קטנה, דגים טריים שנצלים בשמן זית על פלאנצ׳ה לוהטת לצד סלטים בריאים וטריים. המקום המושלם  בו מציעים לבשלן ולמארח הביתי שפע חסר תקדים של חומרי גלם ומנות מוכנות לקחת הביתה.

לרגל חג הפסח- המעדניות מציעות תפריט חג חגיגי ועשיר ובו שפע של סלטי פתיחה, מנות ראשוניות, עיקריות מבוססות בשר, עוף דגים וכמובן תוספות כך שלכל אחד מבני המשפחה ימצא פתרון (אף לרגישים לגלוטן)  לצד כל סממני החג הקלאסיים שאי אפשר לוותר עליהם החל מיין תירוש, מצות שמורות בעבודת יד, חזרת חריפה ונהדרת, זרוע טלה לברכות וחרוסת מתקתקה שופעת אגוזים. בנוסף,  המעדניות יספקו שירות אישי לכל לקוח – בכך שילוו כל אורח בבניי ההזמנה הכי מדוייקת עבור האורחים שלו- ממספר סועדים, העדפות קולינאריות, אלרגיות  מספר בוגרים ילדים ועוד.

איפה: סוליקה
כתובת: אינשטיין 7, תל אביב, מרכז שוסטר, אבא אחימאיר 19, תל אביב | חבצלת השרון 35, כיכר דה שליט, הרצליה | הנשיאים 1, הוד השרון
כשרות: רבנות מקומית
טלפון להזמנות: 03-9595525
לתפריט פסח ולהזמנות באתר לחצו <<כאן>>

פסח 2023 סוליקה (צילום אפיק גבאי)

לא רוצים לפספס מה חדש באוכל הכשר? עקבו אחרינו באינסטגרם.
רוצים לקבל עידכון על ארוחות ואירועי דתילישס ? << לחצו כאן >>

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Like
Close
דתילישס © כל הזכויות שמורות
Close