זנזורי אימפריה – ירקות ופירות מהחקלאי לצרכן במחירים נוחים לכל כיס

50 שנה של חקלאות משפחתית ציונית

במרחק של 5 דקות מאשדוד, קיים משק חקלאי קסום ונפלא, משק זנזורי במושב שדה עוזיהו. מעל 50 שנה שכל חברי משפחת זנזורי לוקחים חלק בגידולם של ירקות ממגוון סוגים. במקביל לעשייה החקלאית הנמשכת, לפני 6 שנים, בחרו לפתוח חנות בוטיק לירקות ופירות מהחקלאי ישירות לצרכן, ובמחירים נוחים לכל כיס.

הקסם של המשק הוא החיבור המשפחתי. כל המשפחה עובדת במשק מצאת החמה עד שקיעתה ויוצרת דור המשך של חקלאות ישראלית כחול ולבן. אבא שמעון, גידל במשך 40 שנה ירקות והעביר את המורשת וחדוות האדמה לבנו רביד שמגיל 6 נכנס לעסק המשפחתי וממשיך את דרכו.

רביד הכניס חדשנות רבה לעסק ופיתח זנים מיוחדים של חסה שקרויה על שמו ועל שם נכדתו של שמעון, מיאל. לרביד יש 4 ילדים ולעינב אחותו 3, בעוד שרביד אחראי על הפן הפיזי והמדעי, עינב אחראית על שיווק המשק, על כ-80 עובדים והכל בשטח של 1,000 דונם. יחד עם בית אריזה מפואר.

אבא שמעון זנזורי (צילום יקיר אסידו)

קבוצות רכישה ואתר אונליין מתקדם

אשתו של שמעון, ציפי, אחראית על מאחורי הקלעים של המשק- הנהלת המשרד וחשבונות. למשק יש גם אתר אינטרנט בו אפשר להזמין מכל הבא ליד, והמשלוח יגיע אליכם במהרה, כמו גם קבוצות רכישה לפי אזורים, משלוחים וקווי חלוקה בדרום, מרכז , וצפון. למרות השירות הנגיש, מרבית מהלקוחות לא מפספסים את החוויה להגיע למשק בעצמם וליהנות מהריחות הנפלאים של הפירות והירקות והכל טרי טרי, מהאדמה לצרכן.

במשק אפשר למצוא מגוון של ירקות כמו חסה, כרוב לבן וסגול, ברוקולי, שומר, בצל, סלק עלים ועוד, הכל נכנס לעגלת הקניות. איפה תמצאו 5 חסה ב-10 שקלים או 3 כרוב ב-10 שקלים? רק במשק זנזורי.

משפחת זנזורי (צילום יקיר אסידו)

חקלאות בסימן כחול לבן

המנטרה של המשק היא לחזק את החקלאות הישראלית וזה מה שהם מאמינים בו כבר יותר מ-50 שנה. לאור ההשקעה הרבה, הם נושאים את הפירות לאחר שקטפו את המקום השני בוועידת החקלאות לישראל "המשקים שחושבים עסקים 2022", קיבלו תשבוחות על דור ההמשך של המשק, המיתוג, חדשנות והשיווק ישיר-מהחקלאי לצרכן כאחד מעסקי החקלאות שמניפים בגאווה את הדגל בסימן כחול-לבן של ישראל.

סטודנטים מכל העולם מגיעים לעבוד במשק ולבצע השתלמויות בכל הנוגע לחקלאות הישראלית בעיקר מארצות אפריקה החמות, אוגנדה וטנזניה. מה שמקנה להם תעודה יוקרתית המאפשרת להם לגדול, לצמוח ולהתפתח ולעסוק בתחום הגידול החקלאי בעולם. בנוסף, מועסקים רבים עובדים ממגוון מדינות יחד עם הסטודנטים.

משלוחים לכל חלקי הארץ (צילום יקיר אסידו)

גאה ומאושר כבר 40 שנה

ותקראו מה שיש לשמעון זנזורי לספר לכם על האהבה הגדולה של חיו: "לפני 40 שנה שתלתי את השתיל הראשון שלי. זה היה שתיל של חסה. כל חיי אהבתי חסות, אבל רציתי ליצור חסה שאין כמותה בישראל: עסיסית, מלאה בנוזלים, בעלת טעם דומיננטי ירוקה ויפה. היום, אני גאה להביא אל שולחנם של עשרות אלפי ישראלים את הירקות הטריים ביותר, העסיסיים ביותר, במחירים הזולים ביותר בישראל – היישר מהשדות שלי ישירות לביתכם"

להזמנות אונליין ישירות עד הבית

לא רוצים לפספס מה חדש באוכל הכשר? עקבו אחרינו באינסטגרם.
רוצים לקבל עידכון על ארוחות ואירועי דתילישס ? << לחצו כאן >>

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Like
Close
דתילישס © כל הזכויות שמורות
Close