יקב הרי גליל מציגים: "תתיישנו"! – מארזי וינטג' נחשקים כחלק מקמפיין למען הסביבה והחברה

יקב הרי גליל יוצא לקראת חג הפסח בקמפיין יוצא דופן וחדשני בשם: "תתיישנו". הפעם, במקום לקנות מתנות חדשות לחג, מזמין היקב את הציבור "להתיישן". כדי ליצור עולם מקיים ומתחשב יותר בסביבה ובחברה.

געגועים לסבתא (צילום שני הלוי)

מודעות סביבתית וחברתית

במסגרת הקמפיין "תתיישנו" של יקב הרי גליל מוציא היקב מארזים יוצאי דופן לחג עם פריטי וינטג' מיוחדים וכרטיס תרומה למימוש ברשת "הביגודית" של ויצו. זאת במטרה להעלות מודעות סביבתית וחברתית.
את המארזים אצרה הגר שמיר בוכריץ מנהלת המותג של יקב הרי גליל, וינטג׳ ועיצוב הם שמה השני. כל מארז הורכב בקפידה, בהמון אהבה ותשומת לב לפרטים הקטנים. הפריטים לוקטו מחנויות וינטג' ויד שניה בגליל ובגולן.
במארזים המיוחדים לחג – כל אחד מהם יחיד ומיוחד מסוגו וכולל: סט פריטי וינטג', כרטיס תרומה על סך 50 שקלים למימוש ברשת "הביגודית" של ארגון ויצו ובקבוק יין לחג. כל מארז מוקדש בהערכה וגעגוע לסבתות וכל מארז קיבל שם של סבתא של אנשי היקב.

אוצר של מארזים של האלופה הגר שמיר בוכריץ (צילום שני הלוי)

שומרים על הטבע והחיים

כאשר התעשייה מייצרת פריטים חדשים, הדבר גורם באופן ישיר זיהום אוויר ופגיעה בטבע ובסביבה. עם זאת, כאשר אנחנו רוכשים פריטים יד שניה, אנו מצמצמים זיהום אוויר, פסולת ושימוש בתחבורה, משמרים משאבי טבע, ממחזרים ומסייעים לעסקי יד שניה מקומיים.

יוצרים מודעות לקניה נבונה והפחתה של זיהום

דנה שרון, מנהלת השיווק של היקב, מסבירה: "בפסח אנחנו בדרך כלל קונים אחד לשני מתנות חדשות. אבל כדי ליצור את הפריטים החדשים הללו התעשייה נאלצת לזהם את הסביבה. כיקב בר קיימא אנחנו רוצים ליצור עולם שמתחשב בסביבה ובחברה שלנו. חשוב לנו לייצר מודעות לקניה נבונה והפחתה של זיהום. לכן בחג הזה אנחנו 'מתיישנים' וקונים פריטי יד שניה".

מי לא אוהב להתיישן? (צילום שני הלוי)

ככה תשיגו את המארזים הנחשקים

את המארזים המיוחדים ניתן לרכוש באתר האינטרנט של יקב הרי גליל. מחיר המארזים נע בין 150-300 ש"ח. 
לקולקציה המלאה ולרכישה: <לחצו כאן>


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Like
Close
דתילישס © כל הזכויות שמורות
Close