סודהסטרים משיקה בישראל את הדור החדש של מכשירים להכנת סודה בבית, עם חוויית משתמש חדשה ועיצובים מתוחכמים ואופנתיים

סודהסטרים מותג הסודה המוביל בעולם, משיק בימים אלה את הדור החדש של מכשירי ההגזה של החברה. מגוון מכשירים בעיצובים חדשים ועם חוויית משתמש משודרגת. הסדרה שזכתה בתחרויות עיצוב מהמובילות בעולם, כוללת מכשירים בשלושה דגמים. ה- TERRA עם מראה אלגנטי מוקפד, ה- DUO בעיצוב חכם המאפשר שימוש בקראף זכוכית מעוצב לאירוח מושלם ובבקבוק רב פעמי. גולת הכותרת בסדרה הוא מכשיר ה- ART זוכה פרסי עיצוב גלובליים. המכשיר עוצב בסגנון רטרו עכשווי, המשלב חווית הגזה חדשנית באמצעות ידית תעשייתית ועשוי מחומרים תעשייתיים למתוחכם  וסטייליסטי ובצבעוניות מפתיעה.

מכשיר ארט סודהסטרי (צילום באדיבות סודהסטרים)

ליין חדש ונוח מאי פעם

המכשירים החדשים של סודהסטרים מגיעים עם טכנולוגיית ה- Quick Connect, פטנט רשום של החברה, חווית שימוש מתקדמת המאפשרת חיבור מהיר וקל של מיכל הגז, ללא צורך בהברגה. המכשירים החדשים יחליפו  את הליין  הקיים של החברה ויאפשרו  חוויית שימוש נוחה מאי פעם. בסדרה שלושה מכשירים במגוון צבעים המאפשרים חופש בחירה לצרכן, הן בבחירת הסגנון העיצובי, באופי השימוש וברמת ההגזה, אם להכנת סודה טרייה או קוקטיילים מרעננים.

עיצוב זוכה פרסים

הסדרה כוללת את המכשירים הבאים:

ה-ART המתאפיין בעיצוב רטרו עכשווי עם ידית הגזה במראה תעשייתי, בסגנון הידיות במכונות למזיגת משקאות. מכשיר פרימיום המשלב חומרים מובילים בטרנד העיצוב התעשייתי, בשילוב מתכת כסופה וקווים רכים ההופך את המכשיר  לאלמנט עיצובי במטבח, כזה שקשה יהיה להתעלם ממנו. הוא מגיע בצבעים שיקיים של אדום-כתמתם וכחול ערפילי,  או בצבעוניות הקלאסית של שחור או לבן. ה-ART זכה בשני פרסים, ביניהם 2021 GOOD DESIGN® היוקרתי, בתור אחד המוצרים הביתיים החדשניים והמתקדמים ביותר ובתעודת ארד בתחרות Spark הבינלאומית.

TERRA, המעוצב במראה אלגנטי מודרני בשילוב מראה מט עם מראה מבריק, עם כפתור הגזה גדול יותר מבעבר, מגיע בצבעוניות של שחור או לבן.  TERRA זכה בפרס היוקרתי 2021 GOOD DESIGN®, בתור אחד המוצרים הביתיים החדשניים והמתקדמים ביותר.

מכשיר ה-DUO המתאפיין בעיצוב חדשני וקומפקטי, מכשיר חכם, המאפשר הכנת והגשת סודה גם בבקבוק קראף זכוכית לאירוח מושלם וגם בבקבוק פלסטיק רב פעמי שניתן לקחת לכל מקום מחוץ לבית, מגיע בצבע שחור קלאסי. המכשיר זכה בפרס העיצוב הבינלאומי red dot ובפרס היוקרתי 2021 GOOD DESIGN®.

סודהסטרים, קולקציית מכשירים חדשים, מימין לשמאל ארט, טרה, דואו (צילום באדיבות סודהסטרים)

מטרת העל: לשמור על העולם

סטלה קריוף, מנכ"לית סודהסטרים ישראל: "מטרת העל של חברת סודהסטרים היא לשנות את האופן בו צורכים משקאות מוגזים בבית תוך צמצום השימוש בבקבוקי פלסטיק חד פעמיים. על מנת להגיע לקהלים חדשים לצד שימור הלקוחות הקיימים, החברה משקיעה מאמצים רבים בחדשנות, הן ברמת בעיצוב והן בשיפור חוויית השימוש, בכדי לתת ללקוחות שלנו חוויה מושלמת להכנת סודה ומשקאות מוגשים בבית.  צרכני סודהסטרים מאופיינים במודעות גבוהה לשמירה על הסביבה ובאהבתם לחדשנות וחיבור לטרנדים של עשה זאת בעצמך ובדיוק כמו שאתה אוהב. פורטפוליו המוצרים החדש שלנו, נותן מענה כולל לצרכנים הקיימים וגם לצרכנים פוטנציאליים." 

את הסדרה ניתן להשיג באתר החברה ו/ או במוקד המכירות ו/או ברשתות השיווק הנבחרות

דגם ART במחיר 399 ₪ – דגם TERRA במחיר 299 ₪ – דגם DUO במחיר של 499 ₪


סודהסטרים, חלק מחברת פפסיקו העולמית, הינו מותג המים המוגזים הגדול בעולם בכמות הליטרים הנצרכת. החברה היא היצרנית המובילה של מערכות הגזה ביתיות, המאפשרות לצרכן להפוך מים רגילים למים מוגזים. בקבוק סודהסטרים אחד חוסך שימוש באלפי בקבוקי פלסטיק חד פעמיים.

סודהסטרים נמכרת ברחבי העולם, ביותר מ-46 מדינות, וידועה באג'נדה הסביבתית שהיא מובילה – עד שנת 2025, סודהסטרים שמה לעצמה מטרה לחסוך את השימוש ב-78 מיליארד בקבוקי פלסטיק חד-פעמיים.

החברה מטביעה את דגל ישראל על אריזות מוצריה ומעבירה מסר ערכי של גאווה לאומית והבלטת הזהות הישראלית בעולם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Like
Close
דתילישס © כל הזכויות שמורות
Close