כל האוכל, כל הנוף וכל הים של תל אביב: ארוחת הצהריים החדשה של מנרה

צהריים במסעדת מנרה (צילום אסף קרלה)

תפריט משודרג ודיל צהריים טעים, ומשתלם

השקיעה המרהיבה שנשקפת מדי ערב מבעד לחלונות מנרה הפכה את המסעדה לתחנת חובה טעימה מיום הפתיחה שלה, אבל רצועת החוף הידועה של תל אביב דרשה יותר, וכך גם האוכל הלבנטיני המוקפד של יובל פכלר. התוצאה היא ארוחת צהריים חדשה ומשתלמת שמשלבת את כל אלה, ובאה להאיר, ולהעיר, את היום.

הפורמט פשוט ובהיר – תפריט הערב המוכר והפופולרי של מנרה מוגש במלואו, עם 15% הנחה על כולו, וגם הצעה משמחת נוספת בדמות קוקטייל צהריים וכוס יין במחיר מוזל, להשלמת החוויה הפנורמית הזאת.

צהריים במסעדת מנרה (צילום אסף קרלה)

מנות פתיחה מרגשות

התפריט מתחיל עם Islands, מנות פתיחה שמקבלות את הים, ואת היום – פוקאצ'ה עם סלסת עגבניות, צלחת חריפים, פלפל שושקה באש פתוחה עם גבינת המאירי וטפנד זיתים, ברוסקטת אנשובי אורטיז עם מוצרלה ופלפל חריף וגם נתח של גבינת פטה עזים צלויה, ומעליה דבש פרחי הדרים ושמן פישולין.

צהריים במסעדת מנרה (צילום אסף קרלה)

מנות ביניים צבעוניות ושמחות

מהאיים, עוברים לאדמה ולתוצרתה הצבעונית והשמחה – סלט עלים פריכים וסלט עגבניות עם שום וצ'ילי, בטטה לבנה באש עם קרם שום וגבינת המאירי, אספרגוס בפחם עם צנוברים וגבינת גאודה, חציל שרוף עם טחינה ומשוויה, טורטליני גבינות רכות עם קרם עגבניות שרי ומנת ירקות מהטאבון עם יוגורט כבשים.

צהריים במסעדת מנרה (צילום אסף קרלה)

מנות דגה מהים

אגף הים, שהוא גם עוגן הפיין-דינינג של מנרה, מציע דג ים כבוש עם בצל ירוק וחמאה, צלחת קטנה-גדולה של אנשובי עם שמן זית ואורגנו, טרטר דג עם ויניגרט עגבניות, וקרפצ'יו ימי עם פיסטוקים וצנוברים וצ'ילי ירוק. את כל אלה חותמת רביעייה "רצינית" יותר, ובה דניס מטוגן עם ויניגרט לימון כבוש, בר ים בחמאת פסטיס עם עגבניות ותרד, קבב לוקוס עם צזיקי ומטבוחה, וכן לברק שלם בטאבון עצים עם "ויניגרט שבור".

שף יובל פכלר – מסעדת מנרה (צילום אסף קרלה)

יותר טובה, יותר חדה ויותר טעימה

יובל פכלר: "קיבלנו החלטה משותפת לוותר על תפריט צהריים מצומצם ומוגבל, וללכת במקום זה על החוויה המלאה של מנרה – בישול שעושה שימוש בחומרי גלם מצוינים מהאזור שלנו, מנות דגל שרק השתפרו, ספיישלים מסקרנים ושמש טובה. כך, באור יום, אנחנו יכולים להציע מנרה משודרגת – יותר טובה, יותר חדה ויותר טעימה".

צהריים מנרה – MANARA TLV
מתי:
ראשון-חמישי, 12:00-16:00
כתובת:  מלון שרתון ת"א , הירקון 115 תל אביב יפו
כשרות: 
רבנות תל אביב
טלפון 03-6702220

לא רוצים לפספס מה חדש באוכל הכשר? עקבו אחרינו באינסטגרם.
רוצים לקבל עידכון על ארוחות ואירועי דתילישס ? << לחצו כאן >>

Join the Conversation

  1. מעולה. חסר עסקיות צהרים במסעדות שף כשרות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Like
Close
דתילישס © כל הזכויות שמורות
Close