חדש על המדף הכשר: המוצרים החדשים שאתם חייבים להכיר

מותג חדש בישראל MYJOOL (צילום אנטולי מיכאלו)

MYJOOL – התמר הראשון בישראל שיימכר כחטיף במדפי הממתקים

חברת הדקלאים, קואופרטיב מגדלי התמרים הגדול בישראל, משיקה את MyJool – מותג תמרים חדש, צעיר ואופנתי  -תמר מג'הול 100% טבעי ועסיסי, שגדל בתנאי אקלים אידיאליים, מספק אנרגיה 100% טבעית וניתן לצריכה כשחשים עייפות במהלך היום, לפני פעילות ספורטיבית, או סתם כשמתחשק משהו מתוק ללא רגשות אשם.

בשלב הראשון יושקו אריזות אישיות on-the-go במשקל של 50 גרם ואריזות 600 גרם  ו- 400 גרם ובהמשך יושקו מוצרים נוספים בסדרה J

אריזות MYJOOL נארזות ללא מגע יד אדם והן 100% ניתנות למחזור.

את מוצרי המותג החדש MYJOOL ניתן לרכוש בקבוצת דור אלון: ברשת אלונית מיני סופר וב- AMPM.

מותג חדש בישראל MYJOOL (צילום יח"צ)

השוק של פרנצ'סקה

ממטבח ביתה הקטן בגילת, אחרי המון ניסוי וטעיה, עם מתכונים סודיים, רקחה אפרת מונסטירסקי, מיני רטבים, ממרחים, ותערובות תיבול ומכרה אותם בירידי אוכל, שמיד הפכו להצלחה, והיום מותג השוק של פרנצ'סקה גדל, לליין שלם של מוצרים שמשדרגים כל תבשיל והופכים כל ארוחה לחגיגה.  

כחובבת אוכל, בשר וקטשופ, עלה לאפרת מונסטירסקי מהיישוב גילת בדרום, רעיון לייצר במטבח ביתה תערובות תיבול, כדי להקל לאנשים רבים את מלאכת הבישול, ולחסוך להם זמן מבלי להתפשר על הטעם והאיכות. כך נולד מותג מוצרי התיבול "השוק של פרנצ'סקה".

ליין מוצרי השוק של פרנצ'סקה, כולל: ממרחים על בסיס שמן זית, וללא סוכר, תערובות תיבול יבשות (ראבים), מרינדות וגלייזים, ריבות, ומלחים מעושנים ומתובלים. המוצרים מיוצרים במפעל נאני בבאר שבע בייצור לא המוני, על מנת להמשיך ולשמור על איכות המוצר שיצא ממטבחה הביתי. כל המתכונים פותחו על ידה, תוך התחשבות בחומרי גלם איכותיים וטריים, מתוצרת חקלאית מקומית ועונתית, ללא צבעי מאכל, חומרים משמרים, ותמציות. המוצרים מפוסטרים כדי לשמור על עמידות מוצר מדף. והם כשרים פרווה בהשגחת הרבנות באר שבע, ומתאימים לטבעוניים, צמחוניים, ולתזונה קטוגנית ופליאו.

סדרת המוצרים השוק של פרנצ'סקה כוללת עשרים מוצרים מגוונים שישדרגו כל תבשיל, ויאפשרו גם למי שלא בקיא בבישול להתקין ארוחה מהירה וטעימה.

את המוצרים ניתן לרכוש באתר הבית ובמעדניות, וקצביות נבחרות בכול הארץ. מצפון ועד דרום.
פרטים נוספים בטל': 0525608499

ליין מוצרי התיבול המגוונים שמתאימים לבשר השוק של פרנצ'סקה (צילום גליה אבירם)

חברת "גורי" המשווקת את "בטבע שלי" משיקה סדרה חדשה של שיפודי פרימיום טבעוניים בישראל

בימים אלו משיקה חברת "גורי" למותג "בטבע שלי" סדרה חדשה ובלעדית: סדרת שיפודי פרמיום טבעוניים בישראל.

הסדרה מיועדת לצרכנים הטבעוניים או הצמחוניים המבקשים לקבל את טעם הגריל הבלתי מתפשר.

כל המוצרים הם  ללא כולסטרול  •ללא מונוסודיום גלוטומט  •ללא חומר משמר • מאושרים ע"י ויגן פרנדלי ובכשרות מהודרת – של הרב לנדא.

הסדרה תכלול מגוון של 3 מוצרי שיפודים: פילה בקר טבעוני, קבב טבעוני, ופרגית טבעוני.

להשיג ברשתות המובחרות.

"בטבע שלי" עם סדרה חדשה של שיפודי פרימיום טבעוניים (צילום יח"צ גורי)

יטבתה משיקה מהדורה מוגבלת של משקה הפונץ' בננה בשקיות אישיות

מחלבת יטבתה מקבוצת שטראוס משיקה מהדורה מיוחדת של מארז שקיות משקה בטעם פונץ' בננה המכיל 6 שקיות של 225 מ"ל כל אחת. מדובר במהדורה מוגבלת לכחודשיים.

כיום ניתן להשיג את טעם הפונץ' בננה האהוב בפורמט ליטר משפחתי ובפורמט פקק 250 מ"ל.
עכשיו משקה הפונץ' בננה האהוב והמוכר יגיע גם במארז של 6 שקיות אישיות ונוחות לשתייה, המאפשר פינוק לכל המשפחה.

מארז שקיות פונץ' בננה מצטרף למארז שקיות שוקו ומוקה הקיימים היום ובאים להוסיף פאן, טעם וצבע לקיץ הקרוב! פונץ' בננה הוא טעם כיפי, צבעוני, קיצי, מפנק ואהוב במיוחד ועכשיו גם בשקיות, שניתן לקחת לדרך ולהנות מכל שלוק.

כשרות: בד"ץ מהדרין הרב רובין

זמין לרכישה ברשתות השיווק.

פונץ' בננה בשקיות אישיות (צילום סטודיו שטראוס)

המילקשייק הנוסטלגי של יטבתה חוזר בשני טעמים

מחלבת יטבתה מקבוצת שטראוס מחזירה למהדורת קיץ מפנקת את המילקשייק בטעם שוקו עם סירופ שוקולד, בתוספת טעם חדש ומרענן: מילקשייק בטעם פיסטוק.

המשקה הנוסטלגי האהוב והמוכר שנמכר בעבר בקרטונית, חוזר לאור בקשות רבות מצרכנים, בבקבוק אישי ונוח לשיקשוק ולשתייה ב-2 טעמים מרעננים:

מילקשייק שוקו: משקה חלב עם קקאו בתוספת סירופ שוקולד, במרקם סמיך ומפנק. מילקשייק פיסטוק: משקה חלב בטעם פיסטוק במרקם סמיך ומפנק.

כשרות : בד"ץ מהדרין הרב רובין

זמין לרכישה ברשתות השיווק.

יטבתה במהדורת קיץ עם טעמים חדשים (צילום סטודיו שטראוס)

משפחת קוקה-קולה מתרחבת ומשיקה בקבוקי Zero וקלאסי אישיים של 380 מ"ל

קוקה-קולה מרחיבה את מגוון מוצריה ומשיקה לראשונה בישראל מארזי בקבוקים אישיים של קוקה-קולה Zero וקוקה-קולה קלאסי בגודל 380 מ"ל, המותאמים בדיוק לכל רגע בבית.

המארזים החדשים מותאמים לצריכה אישית ביתית, לצד ארוחה או כל סיטואציה אחרת בבית ויימכרו ברביעיות.

הבקבוקים החדשים  מתאימים לכל רגע בילוי מול המסך, בין אם בינג' אל תוך הלילה, צפייה במשחק עם החברים או טורניר גיימינג מותח.

הבקבוקים יצטרפו לבקבוקי חצי ליטר, 1 ליטר, 1.5 ליטר, 2 ליטר, בקבוקי זכוכית 350 מ"ל ופחיות 330 מ"ל.

את הבקבוקים ניתן יהיה להשיג ברשתות השיווק בלבד

בקבוקי קוקה-קולה Zero וקלאסי אישיים של 380 מ"ל (צילום רונן מנגן)

אריסטו קראנץ עם צי'פס בטטה וצ'יפס בטטה זיגזג

חברת אריסטו קראנץ המתמחה בפיתוח ייצור ושיווק הפצת מוצרי מזון פרמיום,  מציעה לרגל יום הצ'יפס העולמי החל מידי שנה ב – 13/7 , שני מוצרים ייחודיים, שזכו במוצר השנה 2023:

צ'יפס בטטה –  צ'יפס בטטה אלטרנטיבי, ייחודי וטעים במקום צ'יפס רגיל. הבטטות ידועות בתכונות הבריאותיות שלהן המכילות ריכוז גבוה של וטמין A , בנוסף, הצי'פס בטטה אינו מכיל שומן טראנס וגם ללא כולסטרול.

תהליך הייצור ייחודי מגביר את הטעם העשיר והמתוק של הבטטה, וניתן להגיש את ה'ציפס כמתאבן או כתוספת למנה עיקרית אהובה. בתנור, בגריל, בטיגון עמוק.

המוצר זכה למוצר השנה לשנת 2023, כבחירת צרכנים.

צ'יפס בטטה זיגזג–  צורת הבטטה בצי'פס הזיגזג מהווה טוויסט משעשע ומגניב במיוחד עבור הילדים. ללא שומן טראנס וללא כולסטרול .

כשרות: בד"צ בעלזא מחזיקי הדת, ובד"צ בית יוסף .

ניתן להשיג ברשתות המזון המובחרות.

צ'יפס בטטה זיגזג אריסטו קראנץ (צילום יח"צ)

'יוגטה' בכשרות בד"צ העדה החרדית: יש מספיק לכולם באריזה אחת

יוגטה, מותג הסוכריות המצליח שכבש את המגזר החרדי משיק מוצרים חדשים בקטגוריית ממתקי הגומי באריזות גדולות במיוחד המתאימות לחלוקה ולאירועים. הסדרות החדשות בכשרות מהודרת – בד"ץ העדה החרדית

יוגטה, מותג הסוכריות המצליח משיק שתי סדרות מוצרים חדשות באריזות גדולות במיוחד בכשרות מהודרת:

סדרת קופסאות 1 ק"ג – המוצרים האהובים באריזה גדולה של 1 קילו.

הסדרה כוללת שני מוצרים קיימים: שטיח פטל ושטיח פירות, יחד עם שני מוצרים חדשים: מקלות תות ומקלות קולה. ניתן לרכוש ברשתות השיווק.
כשרות מהודרת – כשר פרווה בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

המוצרים טבעוניים – בעלי סימון vegan, ניתן לרכוש בקיוסקים ומינימרקטים בבודדים.

בנוסף, יוגטה מרחיבה את סדרת 200 גר' – שני טעמים חדשים מצטרפים לסדרה: מקלות תות מסוכר ושטיח בטעם ענבים. הטעמים החדשים מצטרפים לטעמי הסדרה המוכרים: שטיחים חמוצים ומקלות חמוצים. כשרות מהודרת – כשר פרווה בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ובאישור הרבנות הראשית לישראל. המוצרים טבעוניים – בעלי סימון vegan

ניתן לרכוש בכל רשתות השיווק.

'יוגטה' באריזות גדולות (צילום יח"צ)

חדש מקפה עלית: נמס אייס קפה

קפה נמס, משיק מוצר חדש ומרענן – נמס אייס קפה המגיע במנות אישיות להכנה בבלנדר. המוצר החדש מתאים לכל אוהבי הקפה הנמס ומציע הפוגה קרירה ומפנקת להתרעננות בחום הישראלי.

מנתוני סטורנקסט עולה שהישראלים אוהבים להתפנק, במיוחד עם משקה קריר ומרענן לקיץ – קטגוריית הפינוק נמצאת בצמיחה של כ-8% בשנים האחרונות ושווי השוק בישראל עומד על 22 מיליון ₪. החיבור בין מוצר מפנק ומרענן, לטעם האהוב של קפה נמס של עלית, מציע לקהל הצרכנים אלטרנטיבה קרירה לבוקר.

המוצר נמכר במארז המכיל 8 מנות אישיות (8X26 גרם).

כשרות: מאור הכשרות ובאישור הרבנות הראשית לישראל

זמין לרכישה ברשתות השיווק.

נמס אייס קפה לבלנדר (צילום סטודיו שטראוס)

"מאסטר שף" משיקים:  רוטב טריאקי באריזה מוגדלת של 700 מ"ל

המותג הקולינרי "מאסטר שף", הנותן מענה למגוון רחב של מנות וסגנונות בישול, ביניהם בעולם הבישול האסיאתי,  משיק לראשונה רוטב טריאקי באריזה מוגדלת של 700 מ"ל.

הרוטב הטריאקי של מאסטר שף איכותי ואותנטי, הוא מיוצר בתאילנד ולראשונה בישראל באריזה מוגדלת של 700 מ"ל.

הרוטב החדש מצטרף  למגוון מוצרי  מאסטר שף מהמזרח הרחוק הכוללים בין הייתר: קרם קוקוס, רטבים, אטריות, דפי אורז ועוד.

כשרות: בד"צ בית יוסף + בד"צ רוביןכשרות: בד"צ בית יוסף + בד"צ רובין

להשיג בחנויות המובחרות וברשתות השיווק והמזון

מאסטר שף רוטב טריאקי 700 מ"ל (צילום יח"צ)

"מאסטר שף" משיקים:  קרם קוקוס בקרטונית

המותג הקולינרי "מאסטר שף", הנותן מענה למגוון רחב של מנות וסגנונות בישול, כולל מגוון רחב של מוצרים מהעולם האסיאתי,  משיק לראשונה  קרם קוקוס בקרטונית, המיועד לבישול ולאפייה.

קרם הקוקוס של מאסטר שף בעל תווית נקייה, מכיל 75% מיצוי קוקוס ומים, משמש לבישול של מגוון מאכלים ומהווה תחליף טבעוני לשמנת חלבית. הקרם מגיע בקרטונית בגודל של 250 מ"ל, המכיל קרם קוקוס אותנטי ואיכותי, מהמזרח הרחוק. 

הקרם קוקוס בקרטונית מצטרף למגוון המוצרים האסיאתיים של מאסטר שף  שכולם מיוצרים במזרח, כגון:    רטבי מזרח, דפי אורז, נודלס, דפי אצה ועוד.

כשרות: בד"צ בית יוסף

להשיג בחנויות המובחרות וברשתות השיווק והמזון

מאסטר שף קרם קוקוס בקרטונית (צילום יח"צ)

קאגי (Kägi) מותג הוופלים מספר 1 בשוויץ משיק: סדרת וופלים מצופים בשוקולד חלב/מריר מעולה, במגוון טעמים.

Kägi (קאגי) מותג הוופלים מספר 1 בשוויץ,  משיק בימים אלה סדרת וופלים מצופים בשוקולד חלב/מריר מעולה, במגוון טעמים אהובים.

הסדרה החדשה מציעה מגוון רחב של וופלים המלאים בקרם עשיר ובטעמים מעולים כמו שוקולד חלב, שוקולד מריר, אגוזי לוז, קוקוס, ותפוז.

הוופלים והשוקולד מיוצרים משנת 1934 עפ"י אותו מתכון מסורתי למרגלות האלפים השוויצרים.
לוופל פריכות ייחודית, הציפוי והמילוי בשוקולד מעולה, איכותי, טעים וקטיפתי.

כל המוצרים ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל,  תוך עידוד קיימות ושמירה על איכות הסביבה עם אריזות ממוחזרות.

המוצרים מיוצרים באירופה,  תחת תווי תקן ואיכות גבוהים.

כשרות: חלבי, משולש K, בהשגחת הרב אריה רלב"ג ארה"ב, באישור הרבנות הראשית לישראל

המוצרים החדשים ישווקו ברשתות המזון ורשתות השיווק ברחבי הארץ

וופלים קאגי מבית שסטוביץ (צילום יח"צ)

בן & ג'ריס משיק מחדש את הטעם האהוב על הישראלים: סולטד קרמל ליבה

גלידת הסולטד קרמל של בן & ג'ריס מכיל שילוב טעמים של מתוק ומלוח, והטעם עשיר ומשלב בראוני בלונדיס וליבה מפנקת בטעם קרמל מלוח.

בגלידת הסולטד קרמל  של בן & ג'ריס יצוקה ליבה עשירה בטעם קרמל מלוח במרכזו של הפיינט ולכל אורכו, המיוצרת בטכנולוגיה ייחודית.

סדרת הליבה של בן & ג'ריס מעניקה לצרכן את חוויית הגלידה האולטימטיבית, המאפשרת לכל אחד לקבוע את מינון ושילוב הטעמים שיתקבל בכל כפית, בין אם מחליטים להעמיק היישר אל תוככי הליבה או לערבב את כל טעמי הגלידה יחד.

כשרות-כשר חלבי – בהשגחת הרבנות קריית מלאכי. מכיל אבקת חלב נכרי.

ניתן להשיג את הטעם בכל רשתות השיווק, בחנויות הנוחות ובחנויות הפרטיות.

סולטד קרמל ליבה בן & ג'ריס (צילום יח"צ)

דוריטוס HOT BATTLE: שני טעמים חדשים אשר יתחרו ראש בראש

דוריטוס של עלית משיקים מהדורה מוגבלת של סדרת ה- "HOT BATTLE": חטיפי תירס בשני טעמים חריפים ונועזים. הטעמים החדשים, אסייתי חריף וסלסה מקסיקנים חריפה, מגיעים באריזות חדשניות ובצבעים מטאליים ייחודיים, כסף וזהב. הטעמים החדשים יצטרפו למגוון המוצרים הקיים של חטיפי המותג – טבעי , חמוץ חריף, גריל, נאצ'ו וחריף אש. וגם הם כמובן ללא גלוטן כמו כל חטיפי המותג.

דוריטוס הוא חטיף הטורטייה המוביל והנמכר בישראל עם כ7.5% מנתח שוק החטיפים המלוחים בישראל.

כשרות: בד"צ – העדה החרדית

ניתן למצוא ברשתות השיווק.

דוריטוס HOT BATTLE (צילום סטודיו שטראוס)

תפוצ'יפס משיק את הלהיט הבא של הקיץ: תפוצ'יפס בטעם ברביקיו ודבש

טרנד המתוק-מלוח ממשיך להכות גלים: תפוצ'יפס, חטיף תפוח האדמה הפופולרי של עלית, משיק טעם חדש לראשונה בישראל – ברביקיו-דבש.  מדובר הטעם פופולארי בחטיפי הצ'יפס בעולם בקטגוריית החטיפים המלוחים ובפרט בקרב חטיפי צ'יפס. הטעם החדש מצטרף לשורת הטעמים של תפוצ'יפס: שמנת-בצל, מלח-פלפל, מקסיקני והטעם הטבעי, וגם הוא ללא גלוטן, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל.

שוק החטיפים המלוחים מגלגל היום כ- 1.4 מיליארד שקלים בשנה, בו מוביל המותג תפוצ'יפס עם נתח שוק של כ- 25.5%.

כשרות: בד"צ העדה החרדית

ניתן למצוא ברשתות השיווק

תפוצ'יפס ברביקיו דבש (צילום סטודיו שטראוס)

מותג "יד מרדכי" משיק שמן זית כתית מעולה בבקבוק לחיץ

יד מרדכי, המותג המוביל בקטגוריית שמני הזית, משיק לראשונה שמן זית כתית מעולה בבקבוק לחיץ.

האריזה מאפשרת שימוש אסתטי, נוח ומדויק עם יכולת שליטה על כמות שמן הזית שנמזג במהלך השימוש. האריזה הינה מחומר אלסטי, אינה שבירה ולכן מתאימה גם לתיבול ולבישול מחוץ לבית – טיולים, עבודה וכיו"ב.

שמן הזית באריזת הלחיץ, זהה לשמן הזית המשובח של יד מרדכי והינו כתית מעולה בכבישה קרה, עם חמיצות מרבית של 0.8%.

השקה זו מצטרפת אל מגוון מוצרי יד מרדכי הנמכרים גם הם בבקבוקים לחיצים וביניהם דבש, סילאן ולאחרונה הושקה גם סדרת הקונפיטורות בטעמי תות, פירות יער ומשמש בבקבוקים לחיצים. ההשקות האחרונות הגיעו מהצורך שזוהה אצל הצרכן לאריזות נוחות לשימוש מדויק ואסתטי.

לאחרונה, שמן הזית של יד מרדכי זכה במדליה היוקרתית ביותר (Double Gold) בתחרות שמן הזית הבינלאומית 2023 ATHENA, בה השתתפו 580 שמני זית מרחבי העולם.

כשרות: רבנות המועצה האזורית חוף אשקלון, על פי היתר מכירה.

זמין לרכישה במגוון רשתות שיווק וחנויות ברחבי הארץ.

יד מרדכי שמן זית לחיץ (צילום סטודיו שטראוס)

חגיגת קיץ בסניפי קפה עלית: משקה קפה מפנק עם שכבות אייס ועוגיות וכוס מרצ'נדייז שמחליפה צבעים!

לכבוד קיץ 23' משיקה רשת עלית את משקה 'פינוקפה' לצד כוס רב-פעמית מגניבה לשתייה קרה, שמחליפה צבע ברגע שפוגשת משקה קר ומרענן.

רשת קפה עלית מבית שטראוס פותחת את העונה הקיצית עם מגוון משקאות מפנקים. לראשונה הרשת משיקה את משקה 'פינוקפה' לצד כוס רב-פעמית מגניבה לשתייה קרה, שמחליפה צבע ברגע שפוגשת משקה קר ומרענן.

משקה 'פינוקפה' כולל שכבות אייס קפה, אייס ווניל או/ו אייס פיסטוק (בסניפים בהם טעם הפיסטוק נמצא), שברי עוגיות שוקולד, קצפת וקשית וופל שגם שותים ממנה וגם אוכלים אותה.

לצד המשקה, הרשת מציעה גם כוס מרצ'נדייז רב-פעמית בגודל 700 מ"ל – בצבע חלבי שמחליפה את צבעה לאדום, כצבע המותג, ברגע שפוגשת משקה קר מתחת ל-15 מעלות צלזיוס, ולאחר מכן חוזרת לצבעה המקורי.

כוס רב פעמית (צילום אנטולי מיכאלו)

'פינוקפה' מוצע במחיר שנע בין 22-26 ₪ בהתאם לגודל הכוס, וכן קיימת הטבה חד פעמית של 15 ₪ הנחה באפליקציה. בנוסף הכוס שמחליפה צבעים מוצעת במחיר של 25 ₪ ליחידה, וכן ניתן לרכוש אייס קפה/קפה קר/פינוקפה בהנחה, במעמד הקניה.

כשרות: אייס וניל – כשרות מקומית: כשר למהדרין- פרווה בהשגחת הרבנות הראשית באר שבע, כשרות מהודרת: בד"צ –העדה החרדית. אייס קפה– כשרות מקומית: כשר למהדרין- פרווה בהשגחת הרבנות הראשית באר שבע, כשרות מהודרת: בד"צ –העדה החרדית. קצפת – חלבי, באישור הרבנות הראשית לישראל. שברי עוגיות – פרווה, בהשגחת הרבנות נתיבות,  בהשגחת הבד"צ העדה החרדית ירושלים. קשית אכילה מוופל– פרווה, בהשגחת הרבנות נתיבות ובד"ץ העדה החרדית ירושלים.

את שני המוצרים החדשים ניתן למצוא בכ-60 סניפי רשת קפה עלית ברחבי הארץ- בתחנות הרכבת, אקדמיות ומכללות.

משקה "פינוקפה" (צילום אנטולי מיכאלו)

מותג אחלה מבית שטראוס משיק לראשונה את הסלטים האהובים והמוכרים – גם לקהל הטבעוני!

מותג 'אחלה' מקבוצת שטראוס, המותג המוביל בקטגוריית החומוס והסלטים, מנגיש את הסלטים האהובים והמוכרים, גם לקהל הטבעוני!

הסדרה כוללת שלושה סוגים: חציל ב"מיונז" טבעוני, כרוב ב"מיונז" טבעוני ו"פטה" חציל טבעוני (המקביל של המוצר האהוב חציל בטעם כבד), שעברו בהצלחה מבחני טעימה בקרב פאנל טעימה של קהילת ויגן פרנדלי (vegan friendly).

הסלטים הטבעוניים ישווקו באריזות אישיות של 120/125 גרם והן אינן מסומנות במדבקות אדומות.

זוהי הפעם הראשונה בה ניתן מענה ייעודי בקטגוריית הסלטים, לסלטים האהובים והמוכרים על בסיס מיונז / שמכילים ביצים עבור הצרכנים הטבעונים והמפחיתנים. מרבית סלטי המותג, המבוססים על חומרי גלם מן הצומח, כבר מתאימים לקהל זה, אך הבשורה בהשקה החדשה היא המתכון הייחודי והטעים ביותר שנותן מענה ותחליף לסלטים האהובים ביותר של המותג.

כשרות: בד"ץ למהדרין "שארית ישראל"

(המוצרים הטבעוניים אינם מכילים ביצים, סויה ושומשום אך הם מיוצרים על קווי ייצור זהים לסלטים הקלאסיים של אחלה).

זמין לרכישה ברשתות השיווק

חציל וכרוב במיונז טבעוני של אחלה (צילום שטראוס)

המותג צ'יטוס מבית שטראוס משיק מהדורה מוגבלת לקיץ של צי'טוס Puffs בצורת זיגזג ענק

המותג צ'יטוס מבית שטראוס, הרביעי בקטגוריית החטיפים בישראל, משיק חטיף גבינה חדש על בסיס חטיף הפאפס האהוב. בעקבות ההצלחה הגדולה של חטיף הצ'יטוס פאפס גבינה, שהפך לאחד החטיפים האהובים בקרב הקהל הישראלי, יוצא המותג האהוב במהדורה מוגבלת ל-3 חודשים עם צ'יטוס פאפס בצורת זיגזג ענק המתמוסס בפה ומשאיר חותם  צ'יזי במיוחד.

בדומה לסדרת החטיפים של צ'יטוס, גם החטיף החדש יהיה אפוי, ללא גלוטן וטבעוני. כמו כן, חטיפי צ'יטוס עשויים מתירס, ללא צבעי מאכל מלאכותיים וללא תוספת חומרים משמרים.

כשרות: בד"צ העדה החרדית

ניתן להשיג ברשתות השיווק

צ'יטוס פאפס גבינה זיגזג (צילום סטודיו שטראוס)

לראשונה בישראל: ליימן שליסל משיקה את סדרת השוקולד הטבעונית של המותג הבינלאומי "ריטר ספורט"

מותג שוקולד הפרימיום ריטר ספורט (Ritter Sport) השיק השבוע סדרה טבעונית חדשה ובכך הרחיב את סל מוצרי הפרימיום בקטגוריית השוקולד אשר מיועדים לטבעוניים וזאת מבלי להתפשר על איכות וטעם משובח.

הסדרה הטבעונית של ריטר ספורט כוללת חמישה מוצרים בטעמים שונים: ריטר שוקולד קלאסי, ריטר בוטנים קלויים, ריטר קרמל מלוח, וריטר שקדים מריר קראנצ'י וריטר אגוזים מריר קראנצ'י.
בדומה ליתר הסדרות האהובות של המותג (הסדרה הצבעונית, סדרת האגוזים השלמים וסדרת הקקאו שעשויה מפולי קקאו בר קיימא), מוצרי הסדרה הטבעונית של ריטר ספורט יגיעו גם הם באריזות צבעוניות ובעיצוב משתנה בהתאם לטעם השוקולד, כאשר כל אריזה מכילה 100 גרם מהשוקולד המעולה.

שוקולד ריטר טבעוני בוטנים קלויים בשופרסל (צילום יח"צ)

Casamigos Tequila – הטקילה זוכת הפרסים ומעוטרת השבחים של ג'ורג' קלוני ורנדי גרבר מושקת בישראל

הטקילה אשר מרגע השקתה לא מפסיקה לגרוף שבחים ופרסים מהברמנים ואנשי המקצוע המובילים ביותר בתעשיית האלכוהול בעולם, מושקת לראשונה בישראל.
מאחורי הרעיון של הטקילה CASAMIGOS עומדים החברים הוותיקים ג'ורג' קלוני השחקן ההוליוודי ואיש העסקים האמריקאי-יהודי רנדי גרבר הידוע גם כבעלה של הטופ מודל סנדי קרופורד ואביה של השחקנית העולה קאיה גרבר, אשר יצרו טקילה שהם עצמם אוהבים לשתות עם החברים שלהם. השניים פיתחו ועבדו במשך שנים עד שהגיעו למתכון המושלם.

CASAMIGOS הושקה לקהל הרחב באופן רשמי בשנת 2013, הטקילה היא טקילת פרימיום העשויה 100% אגבה כחולה, המיוצרת במקסיקו. מזקקת CASAMIGOS נרכשה ע"י תאגיד דיאג'יו וממוקמת באזור היילנדס שבחבל חליסקו שבמקסיקו. האגבות בהן משתמשים ליצור הטקילה, גדלות בין 7-9 שנים עד לרמת בשלות גבוהה ומורכבת. לארץ מגיעה הסדרה המלאה שמורכבת מ-3 סוגי טקילה, בלאנקו, רפוסדו ואנייחו.

Casamigs blanco- טקילה שעברה תקופת מנוחה של חודשיים לפני הביקבוק. בעלת רמזים עדינים של הדריות, טעמי וניל ומתיקות של אגבה עם סיומת חלקה וארוכה.

Casamigos Reposado- טקילה שיושנה 7 חודשים בחביות עץ אלון אמריקאי בנפח של 200 ליטר בלבד. חלקה, בעלת טעמי עץ אלון עדינים, רמזים של קרמל וקקאו עם סיומת ארוכה.

Casamigos Añejo – טקילה שהתיישנה תקופה ארוכה של 14 חודשים בחביות עץ אלון אמריקאי.  הטקילה בעלת ארומה של קרמל עדין ווניל, בעלת איזון מדויק של מתיקות מהאגבה, טעמי עץ, תבלינים וסיומת חלקה וארוכה.

ניתן להשיג בחנויות המובחרות ברחבי הארץ.

מכיל 40% אלכוהול.

Casamigos Tequila (צילום יח"צ)

ויסוצקי נכנסת לקטגוריה חדשה ומשיקה את סדרת COLD BREEZE – שקיקים לחליטה במים קרים

ויסוצקי נכנסת לקטגוריית המשקאות הקרים ומשיקה את סדרת COLD BREEZE– שקיקים לחליטה במים קרים, להכנת חליטות מרעננות וטעימות במגוון טעמים נהדרים.

סדרת COLD BREEZE ללא תוספת סוכר, ללא קפאין, ללא ממתיקים, ללא צבעי מאכל וללא צורך בהרתחת מים.

סדרת COLD BREEZE מסייעת לאורח חיים בריא מלא בשתייה, מבלי להתפשר על הטעם.

קטגורית החליטות הקרות בעולם מצויה בעליה, וצפי הגידול הרב שנתי עומד על כ- 24.7% משנת 2018 ועד שנת 2025.

הסדרה כוללת 3 טעמים: פטל אוכמניות , אפרסק לואיזה ולימונענע.

הוראות הכנה: מניחים שקיק 1 של קולד בריז ב-500 מ"ל מים קרים, מערבבים/משקשקים, מחכים 8  דק' ושותים.

כשרות: בד"ץ מהדרין בהשגחת הרב רובין.

ניתן להשיג בחנויות המובחרות ברחבי הארץ.

ויסוצקי הסדרה החדשה COLD BREEZE (צילום שי חיון)

מותג המלוחים "צ'וקטה סולטי" (SALTY) משיק לראשונה: בייגלה חתיכות בטעמים

מותג המלוחים  "צ'וקטה  סולטי" (SALTY) משיק לראשונה: חתיכות בייגלה בשני טעמים: חרדל דבש ובצל המוכר והאהוב, ובטעם סרירצ'ה וצ'דר – ייחודי בשוק!

רוטב הסרירצ'ה הוא רוטב צ'ילי תאילנדי חריף שהפך לאחרונה לשם דבר במטבחים השונים ומשולב במגוון מנות,  עם דרגות חריפות משתנות.  השילוב של סרירצ'ה צ'דר מעניק לבייגלה פיקנטיות קלילה, שמשדרגת את הטעם העמוק של גבינת הצ'דר!

חתיכות הבייגלה פריכים ובטעמים עוצמתיים, מתאימים לאירוח, נשנוש, כתוספת מקפיצה לסלט או לצד בירה קרה.

שני חטיפי הבייגלה החדשים מצטרפים למגוון המוצרים תחת המותג  "צ'וקטה  סולטי" (SALTY)  שמציע מגוון מוצרים כמו חטיפי בייגלה שטוחים, בייגלה מקלות, גרסיני וקרקרים, בטעמים קלאסיים כמו מלח ושומשום וטעמים מיוחדים כמו עגבניות ועשבי תיבול, חרדל ודבש, שמן זית ובצל מקורמל.

כשרות: פרווה, בד"ץ למהדרין אגודת ישראל, באישור הרבנות הראשית לישראל.

להשיג ברשתות המזון ורשתות השיווק ברחבי הארץ.

סדרת צ'וקטה סולטי (צילום יח"צ)

>> קראו גם: אתם חייבים להוריד אותה – אפליקציית keepkosher לשומרי הכשרות בארץ ובעולם

לא רוצים לפספס מה חדש באוכל הכשר? עקבו אחרינו באינסטגרם.
רוצים לקבל עידכון על ארוחות ואירועי דתילישס ? << לחצו כאן >>

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Like
Close
דתילישס © כל הזכויות שמורות
Close