חדש על המדף הכשר: המוצרים החדשים שאתם חייבים להכיר

"טעמי המשק": מגוון פסטרמות ונקניקים מנתחים שלמים ובתיבולים ייחודים ואותנטיים

עוף טוב, מקבוצת צמח שאן, מהחברות המובילות במשק בייצור ושיווק מוצרי עוף, הודו ודגים והחברה המובילה בישראל בייצור ושיווק מוצרי עוף ללא אנטיביוטיקה, משיקה את סדרת "טעמי המשק": סדרת נקניקים ופסטרמות מנתחים שלמים, בתיבולים שמוסיפים טוויסט חדש ורענן למוצרים האהובים והאיכותיים. הסדרה מצטרפת לסדרות שכבר נכנסו ללב של הישראלים כמו הצ'ונגו הטעים והאהוב, וסדרת הנתח השלם האיכותית והייחודית שהושקה בשנה שעברה.

הסדרה החדשה "טעמי המשק" מציעה עולם עשיר של טעמים ותבלינים ייחודיים. בין המוצרים שניתן יהיה למצוא על המדף: פסטרמה ארבעה פלפלים, פסטרמה בסגנון רומני, פסטרמה בטעם אווז ופסטרמה בטעם ברביקיו וכתף בקר עסיסי בתיבול פפריקה מתוקה ופלפל גרוס העשויים מנתחים שלמים. גם בקטגוריות נוספות יתווספו מוצרים, כמו סלמי פפרוני. המוצרים והטעמים החדשים בסדרת "טעמי המשק: מספקים באופן מושלם חוויה קולינרית ועסיסית תוך שימת לב ודגש לטעם הטוב ולתיבולים הייחודיים.

כשרות למהדרין בהשגחת הרב א.ד. אוירבך

חדש מאלפרו: סדרת משקאות במקרר

אלפרו, מותג תחליפי החלב המוביל באירופה, משיק סדרת משקאות שתימכר במקרר; הסדרה כוללת משקה על בסיס שקדים ומשקה על בסיס שיבולת שועל

אלפרו, מותג תחליפי החלב המוביל באירופה, המשווק על-ידי מחלבות שטראוס, משיק סדרה חדשה של משקאות תחליפי חלב שתימכר במקרר. הסדרה כוללת משקה על בסיס שקדים ומשקה על בסיס שיבולת שועל המועשרים בסידן ובוויטמינים.

המתכון לסדרה החדשה של אלפרו מותאם לטעם הישראלי, כאשר המוצרים החדשים מתאימים להקצפה ו/או להוספה לקפה, שהינו השימוש העיקרי של משקאות תחליפי חלב. כמו כן, המוצרים מתאימים להכנת שייקים מרעננים, לשילוב במנות הכוללות דגנים, ואף לשתייה ישר מהכוס.

לירז סופרין, מנהל שיווק מחלבות שטראוס: "צריכת משקאות תחליפי החלב בישראל הולכת וגדלה. זו אחת מהקטגוריות הצומחות ביותר במקרר ויותר צרכנים מאמצים מוצרים אלה ומשלבים אותם בתפריט היומי שלהם. אנו גאים להרחיב את היצע המוצרים האיכותיים של אלפרו ובטוחים כי הצרכנים ייהנו מהתאמתם לטעם הישראלי ובמיוחד מכך שהם מעולים להקצפה ולשילוב בקפה!".

על פי נתוני סטורנקסט, קטגוריית תחליפי החלב הינה אחת מהקטגוריות הצומחות בישראל בענף המזון. בשנה האחרונה צמחה ב-14%, כאשר המשקאות מובילים את הצמיחה עם גידול של 15%. שיבולת שועל הוא הבסיס הצומח ביותר והשימוש העיקרי במשקאות תחליפי החלב (כ-80%) הוא לקפה. 

כשרות למהדרין הרב רובין

אלרגנים: שקדים: מכיל אגוזים (שקד). עלול להכיל: סויה, אגוזים (לוז) שיבולת שועל: מכיל שיבות שועל – גלוטן. עלול להכיל: אגוזים (שקד), סויה.

זמין לרכישה ברשתות השיווק.

חברת ויליפוד מרחיבה את סדרת השוקולדים CRUSH

חברת ויליפוד ממשיכה לחדש ולייבא לצרכן הישראלי אלטרנטיבות מוזלות למותגי המזון המובילים המעלים מחירים. לאחר שהביאה אל מדפי החטיפים המתוקים חטיפי שוקולד פרימיום תחת סדרת CRUSH. הכוללת קוביות שוקולד מריר וחלב במילוי בטעמי פירות. מרחיבה החברה את הסדרה עם מארזים יוקרתיים של פרלינים וטראפלס.

>> רוצים להזמין אוכל לשבת?

מארזי פרלינים וטראפלס חדשים מבית ויליפוד (צילום סטודיו SAY)

סנפרוסט עם סדרת בסיסי הבישול: בצל קצוץ, לקט בצלים (טבעות בצל סגול ולבן) וכרישה חתוכה

סנפרוסט, החברה המובילה בתחום הירקות הקפואים, משיקה לקט בצלים –  טבעות בצל סגול ובצל לבן, וכן כרישה (פרסה) חתוכה. אלו יצטרפו למוצר הבצל הלבן הקצוץ של סנפרוסט – מוצר שזוכה לפופולריות גבוהה בקרב הצרכנים.

בצל הוא מהירקות השימושיים ביותר במטבח, כאשר כמעט כל תבשיל, פשטידה או מרק מתחיל בבצלים על מגוון סוגיהם. סדרת הבצלים של סנפרוסט נוחה לבישול, טיגון או הקפצה ומסייעת לקצר את זמני העבודה במטבח עם מבחר של בצלים חתוכים ב-2 תצורות שימושיות לכל תבשיל: טבעות וקצוץ. כמו כן, תהליך ההקפאה הייחודי שהירקות עוברים במפעל, שעות ספורות לאחר הקטיף, שומר על הערכים התזונתיים של הירק. הבצל הקצוץ, לקט הבצלים והכרישה הינם מוצרי בסיס מעולים לחיסכון בזמן נוכח עומס הבישולים בחג הפסח.

בסיסי בישול של סנפרוסט:

בצל לבן קצוץ מוקפא
לקט בצלים – בצל סגול ובצל לבן מוקפאים
כרישה חתוכה מוקפאת – חדש!

כל הירקות הקפואים של סנפרוסט נקטפים מהשדה כשהם בשיאם מבחינת האיכות, הטעם, המרקם, הצבע והערכים התזונתיים, ומוקפאים שעות ספורות לאחר הקטיף, כך שנשמרות בהם התכונות הבריאותיות, ללא כל שימוש בחומרים משמרים ובצבעי מאכל.

ניתן להשיג בנקודות המכירה וברשתות השיווק.

פומפדור מציע לחורף 2023: סדרת חליטות בטעם ג'ינג'ר ללא קפאין, 100% טבעי!

מותג התה והחליטות הבינלאומי פומפדור (POMPADOUR).  מציע לחורף 2023 סדרת חליטות צמחים בטעם ג'ינג'ר. העשויות מרכיבים  100% טבעיים וללא קפאין ומתכתבת עם טרנד הבריאות העולמי.  

הסדרה כוללת טעמי ג'ינג'ר  יחודיים, כמו ג'ינג'ר מנגו –  חליטת ג'ינגר בתוספת הטעם האהוב של המנגו,  יוצר שילוב מפתיע וחדשני "ג'ינג'ר מנגו".  חליטה טיבעית המכילה ג’ינג’ר (52%), שומר, רויבוש, חומר טעם טבעי בטעם מנגו, עלי סטיביה, פלפל שחור, גרגירי מנגו מיובש( 0.1%).

ג'ינגר כורכום- תבלין הכורכום בשילוב הג'ינג'ריוצר משקה טבעי. המשלב שמנים אתריים טבעיים הנמצאים בג'ינג'ר ומשתלבים בצורה הרמונית עם יתרונותיו של הכורכום הידוע גם כ- "תבלין החיים". ולימונית ג'ינגר-חליטת תה בשילוב המבוסס על 51% של שורש הג'ינג'ר טרי ולימון. פיתוח מיוחד של פומפדור עבור השוק הישראלי בהתאמה לטעמיו והעדפותיו של הצרכן הישראלי, בעיקר בימות החורף.

לג'ינגר סגולות רבות, הוא עשיר בויטמינים ומינרלים בינהם:  ברזל, ויטמין C, אשלגן, מגנזיום, ואבץ. כמו כן בג'ינג'ר מרכיבים מחטאים, אנטי בקטריאלים רכיבים אני פיטרייטיים ואנטי דלקתיים. לכן מצוין לדלקות גרון למשל ולשיעול וכן מונע צינון ושפעת. עשיר  בויטמיני A, C, E ו- B קומפלקס, מגנזיום, אשלגן, סיליקון, נתרן, ברזל, אבץ, סידן ובטא-קרוט. עוזר למנוע התפתחות תאים סרטנים, מקל בזמן מגרנות ומפחית רמת סוכר בדם ומדכא תחושת רעב. לג'ינג'ר יכולתת להרגיע כאבי בטן ובחילות (מצוין  גם לנשים בהריון)   והוא מסייע לגוף לפרק חלבון , הוא מונע כאבי בטן, נפיחות בבטן וגזים.

חליטות הצמחים והפירות של פומפדור עשויות מחומרי גלם מובחרים, עם דגש על איכות העלים ותהליך ייצור קפדני, חומרי הגלם נבחרים בקפידה ועוברים הישר מהקטיף למעבדות בגרמניה, לבדיקות איכות מחמירות.  התוצאה: חליטה עשירה בטעם באיכות בלתי מתפשרת ומושלמת.

כשרות: פרווה למהדרין, בהשגחת בד״צ חוג חתם סופר בני ברק ובאישור הרבנות הראשית לישראל

מחיר מומלץ לצרכן: 10.90-14.90 שח

בכל מארז 20  שקיקים *1.75 גרם = 35 גרם משקל נטו.

את מוצרי התה והחליטות של המותג פומפדור

ניתן להשיג בכל רשתות המזון והשיווק והחנויות המובחרות.

קרפור ישראל משיקה קפה נמס מיובש בהקפאה

קצב שיא: קרפור ישראל מודיעה על השקת קפה נמס מיובשבהקפאה אשר מצטרף אל מעל ל-140 מוצרים של הרשת הבינלאומית שכבר הושקו בישראל, ביניהם: קפסולות הקפה, תה וחליטות, תחליפי חלב, דגני בוקר ועוד.

הקפה הנמס של קרפור מיוצר מפולי ערביקה ורובוסטה מובחרים, המיובשים בטכנולוגייתFreeze dry , המספקת שמירה מקסימלית על טריות הקפה ומעניקה חווית טעם עשירה וארומטית.

הקפה יימכר במחיר השקה של 14.90 ₪ לחודש בלבד, מה שהופך אותו למחיר האטרקטיבי ביותר בשוק, הנמוך בכ-25% מהמתחרה המוביל.

על פי נתוני סטורנקסט (2022), שווי השוק של קפה מיובש בהקפאה בישראל מוערך ב כ- 400 מיליון ₪. נכון להיום, את הקטגוריה מובילה חברת אסם – נסטלה עם מותג טייסטרס צ'ויס (Taster's choice) ועם נתח שוק של 63%.

גודל: 200 גרם

כשרות:  כשר – פרווה. בהשגחת ועד הכשרות סטאר קיי ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

ניתן למצוא ברשתות SUPER, יינות ביתן, מגה בעיר ובאתרי האונליין.

קפה נמס מיובש בהקפאה של קרפור ישראל (צילום דן לב)

לא רוצים לפספס מה חדש באוכל הכשר? עקבו אחרינו באינסטגרם.
רוצים לקבל עידכון על ארוחות ואירועי דתילישס ? << לחצו כאן >>

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Like
Close
דתילישס © כל הזכויות שמורות
Close