הקונדיטוריות הכשרות הכי טובות בישראל

פטיסרי ארצישראלי משובח (צילום מורן גיל)

תחום הקונדיטוריה, הבייקרי והפטיסרי נמצא לאחרונה בתנופה אדירה. פריז זה כאן. בכל חודש אנחנו שומעים על בית מאפה חדש ומיוחד שנפתח, ורובם המכריע – כשרים או שהופכים לכאלה. אז עמלנו וליקטנו עבורכם את הרשימה הכי טעימה בישראל. עשרות קונדיטוריות נפלאות מצפון ועד דרום. אהבתם? בואו להראות לנו אהבה באינסטגרם ובפייסבוק, כדי שנדע להמשיך לעבוד על פרויקטים טעימים כאלו עבורכם.

מרכז / שרון

קייקרי – מורן גיל

יצירת פאר ברחוב אלנבי. עם וויטרינה שופעת ומדוגמת עד רמת הדיוק הסימטרי שכה מאפיינים את הקונדיטור המוכשר מורן גיל. הוא בכלל רב אמן. גם שף קונדיטור, גם מנחה ומוביל סדנאות קונדיטוריה וגם סטייליסט צילום קולינרי. היצירה המוכרת שלו, היא העוגה המחולקת – טארט המורכב ממשולשי טארטים בטעמים שונים, שנולד מבקשה של חברים שעשו הזמנה משותפת וביקשו שהוא יחלק להם אותה – כך שכל אחד יוכל ליהנות ממספר טעמים בעוגה אחת. מאותו הרגע, העוגה המחולקת הפכה לאחד מסימני ההיכר של מורן גיל. מדי פעם עורך בסופי השבוע פופ אפ מיוחדים. עם מנות מגוונות בנוסף לתוצרת הקבועה. תעקבו.

כתובת: אלנבי 31, תל אביב כשרות: בפיקוח צהר

לחצו על התמונה לאינסטגרם של מורן גיל

הקונדיטוריה של אלון שבו

אלון שבו הוא שף קונדיטור, הבעלים של קונדיטוריית אלון שבו, מרצה ומוביל סדנאות קונדיטוריה. קל להבחין בטביעת האצבע הייחודית שלו — הנשענת על דיוק, אסתטיקה, מלאכת יד מורכבת וחומרי גלם מעולים. שבו פועל בתל-אביב בסטודיו המשמש לפיתוחים קולינריים וסדנאות קונדיטוריה,  ובמקביל בקונדיטוריה והחנות שלו המציעה מוצרים למכירה לקהל הרחב.

כתובת: צ'לנוב 22 תל אביב |שינקין 26 תל אביב כשרות: בפיקוח צהר

לחצו על התמונה לאינסטגרם של אלון שבו

בייקרי אור שפיץ

הבייקרי הכי ורוד במדינה. של הילדה שהחלה לאפות כבר בגיל 10. אחרי קורס אצל אסטלה וכמה תוכניות ריאלטי היא מוכיחה פעם אחר פעם כי היא פה כדי להישאר, עם הכי וורוד שיש. המיקום הנוכחי בבוגרשוב זמני, כי היא תכף עוברת מקום בחודש פברואר הקרוב. עד אז היא חוגגת כל חג ומחדשת כל הזמן עם קינוחים טעימים עוגות קינוחים ומארזי אירוח.

כתובת: בוגרשוב 3 תל אביב | פודטראק טיילת בר כוכבא אשקלון כשרות: למהדרין – רבנות תל אביב

לחצו על התמונה לאינסטגרם של אור שפיץ

LEAVEN פטיסרי

את המקום הקים שלו פרץ, שהתאהב במלאכת הפטיסרי כשעבד מעבר לים. לאוון שוכנת לה בפרדס חנה כרכור. אחד האזורים שכבר הפכו מזמן לאבן שואבת ובית לקולינריה שווה ואיכותית.
שאתם שם על תפספו את הקראפין קורנפלקס. שילוב בין קורנפלקס מקורמל עם קרם חלב. אחד הכוכבים של המקום.

כתובת: המושב 33 פרדס חנה כרכור כשרות: בפיקוח צהר

לחצו על התמונה לאינסטגרם של LEAVEN פטיסרי

לחם סער

את המקום הקימו לירז ויובל סער כשבוערת בהם התשוקה הרבה לאפייה. הגשמת חלום אמיתית שהביאה בשורה חדשה. ולא רק לחמי מחמצת מדוגמים. שפע של מאפים נפלאים. המקום נמצא בקיבוץ בית העמק. ובימי שישי תצטרכו להקדים. כדי שתוכלו להספיק לטעום מהכל. ואל תפספסו את ה קרואסון הפיסטוק. הוא חלומי.

כתובת: קיבוץ בית העמק מתחם המכבסה כשרות: רבנות מטה אשר

לחצו על התמונה לאינסטגרם של לחם סער

אלה פטיסרי

אלה הקרויה על שם העץ הארצישראלי מרגישה נטועה ומחוברת חזק בשורשים לארץ הנפלאה והנהדרת שלנו.
כבת קיבוץ, עולה עטוף באהבה ענקית לטבע, לאדמה ואלו נותנים לה את ההשראה ליצירה באפייה ובבישול. במקום הקסום של בעמק חפר, תכנסו ישר למוד של אגדה. חיוכים מכל עבר, ריהוט וינטאז'י מגניב ויצירות פאר בוויטרינה שופעת ובמדפים עמוסים. מלחמים ועד אחרון הקינוחים. והכל עם חיוך ענק ולב מחבק.

כתובת: דרך נחל אלכסנדר 5 פארק תעשיות עמק חפר כשרות: רבנות מקומית

לחצו על התמונה לאינסטגרם של אלה פטיסרי

מילק בייקרי

ביפו של תל אביב תמצאו את מילק בייקרי. קונדיטוריה ובית קפה. מקום לא גדול אבל עם הרבה אופי קסום. הקונדיטורית ובעלת המקום, עדי קיהן, בוגרת פריז ובהשראתה המקום נפתח. המאפים המוגשים במקום לא גדולים ומוגזמים. המאפים קטנים אך מדוגמים. במקום יש עוגיות, טארטלטים, עוגות קטנות, פחזניות, כריכים קטנים. והכל מוכן באהבה, דיוק והקפדה רבה.

כתובת: בית אשל 5 יפו כשרות: בפיקוח צהר

לחצו על התמונה לאינסטגרם של מילק בייקרי

קיט קט

שני שדה אוהבת את זה הכי מגניב שיש. ואם אתם רוצים להיכנס לתוך אגדה ציורית בפאתי יפו תל אביב, אתם לגמרי צריכים לעשות את זה בקיט קט. המקום טובל בירק ועמוס במלא בובות ופסלים של פיות. אגדה אמיתית. גם המאפים מטריפים אותם היא אופה בהשראת הטבע הקסום שעוטף אותה. ובונוס. כשרות למהדרין.

כתובת: שארית ישראל 31, תל אביב כשרות: למהדרין רבנות תל אביב

לחצו על התמונה לאינסטגרם של קיט קט

סוויטבוקס

מה עושים כשרוצים לחבר את תל אביב וני יורק ביחד? התשובה היא: סוויטבוקס. מאפייה במתחם שוק לוינסקי , המייצרת מאפים טריים ואיכותיים של קלאסיקות אמריקאיות מושחתות. זה התחיל כעסק אינטרנטי למשלוחי מתנות ומארזי הפתעה. כעת אפשר גם להגיע למקום ולהגשים לעצמכם את החלום הניו יורקי בשוק לוינסקי התל אביבי.

כתובת: החלוצים 6 תל אביב כשרות: רבנות תל אביב

לחצו על התמונה לאינסטגרם של סוויטבוקס

קונדיטוריית L'art du pain

הפטיסרי המגניב הזה הוקם ברעננה על ידי זוג אחים צעירים, ששמו להם מטרה להביא את פריז לישראל! בתפריט, בעיצוב ובאווירה , המקום משלב קלאסיקות מהפטיסרי הצרפתי לצד רעיונות וטעמים חדשניים, וטכניקות אפיה מיוחדות. בלאר דו פאן תוכלו למצוא מגוון רחב של פטיסרי,מיוחד ומוקפד, מאפים איכותיים, לחמים, מבחר כריכים רחב, עוגות גדולות ומושקעות מרקים בקערת לחם ועוד. הכל כמובן טרי ונאפה במקום.

כתובת: התדהר 15 רעננה כשרות: רבנות רעננה

לחצו על התמונה לאינסטגרם של לאר דו פאן

לילי פטיסרי לוד

המקום של היזם החברתי המקומי ליאור בניסטי בלוד מכניס אתכם לאווירה פריזאית בלי שתרצו ותשימו לב.
המקום עמוס במגוון עוגות ופטיסרי מדוגמים, שופעים ומפנקים. ימי שישי התור ארוך, מהרו להקדים.

כתובת: נשיא 5 לוד כשרות: למהדרין רבנות לוד

לחצו על התמונה לאינסטגרם של לילי פטיסרי לוד

צפון

קורון פטיסרי

בית המאפה המיוחד הפך כשר בשנה האחרונה, עם המעבר מקיבוץ עברון לקיבוץ לוחמי הגטאות. על המקום מנצחת בצניעות ובנחישות השף קונדיטורית עטר טורנא, שמלהטטת בבצקים מגיל צעיר מאד במטבחי מיטב השפים בישראל. שמו של המקום, קורון, נובע משמה, של עטר, כתר בצרפתית. במקום תמצאו מאפים מתוקים, מלוחים, קינוחים אישיים, כריכים מיוחדים ועוד.

כתובת: קיבוץ לוחמי הגיטאות (לחניה – יד לילד בוויז) כשרות: רבנות מקומית

לחצו על התמונה לאינסטגרם של קורון פטיסרי

בייקהאוס

הבייקהאוס בנהריה, הוא הממלכה של שירית עזיזי. אימפריה של אשה אחת. המקום מוכר בזכות ריבועי השמרים המיוחדים שלו. תפריט כולל מבחר מאפים מתוקים ומלוחים כמו חלת בריוש שום; מאפה סינבון אוורירי; בריוש מיני עם מסקרפונה ופרלינה או פיסטוק; קראפין במילוי הדרים או ליצ'י וליים; מאפה בצק מדופף עם מסקרפונה ופירות או קרם פטיסייר ואפרסקים עם קראמבל; וכריכים מבצק קרואסון במילויים שונים מלוחים כמו סלט ביצים, פלפלים קלויים, סביח ובטטה.

כתובת: לאו בק 64 נהריה כשרות: רבנות מקומית

לחצו על התמונה לאינסטגרם של בייקהאוס

תושה בייקרי

באכזיב מול הים נמצא בית הקפה והקונדיטוריה של שני החברים תומר ושחף. מכאן גם השם 'תושה' המורכב מהלחמה של שמות החברים. המקום מעוצב באקלקטיות נעימה באוויר הפתוח עם אווירה נעימה, מקומות ישיבה מרובים בפינות ייחודיות ברחבי המתחם- מתחם צעיר ומרענן בנוף. בתפריט-מגוון רחב של מאפים ומוצרי קונדיטוריה -עוגות שמרים, עוגות בחושות, עוגות שוקולד וגבינה, מוסים, קרואסונים, עוגיות ועוד לצד קפה טעים ואיכותי.

כתובת: אכזיב (ליד בית השותפיות) או פשוט תושה אכזיב בוויז כשרות: רבנות מקומית

לחצו על התמונה לאינסטגרם של תושה בייקרי

מאדם בריוש

במושב יערה בנחלה המשפחתית הגשימה סטפני ביטון, הבעלים של בית המאפה וארוחות הבוקר 'מאדם בריוש' את חלומה. מעסקי האופנה בצרפת לפיטסרי הפורח של ישראל. אפשר למצוא במקום ארוחות בוקר כמו שקשוקה בסגנון פרובאנס לצד לחמניות בריוש או ארוחת בוקר קלאסית עם ביצים לבחירה וסלטים, וכן מבחר כריכי קרואסון עם מילויים כמו בוראטה ועגבניות שרי, חביתה או סלמון; כריכי בריוש במילויים כמו סלק וגבינה, אנטיפסטי או פטה; ובריוש מתוק במילוי קרם פטיסייר ולוז.

כתובת: מושב יערה כשרות: למהדרין

לחצו על התמונה לאינסטגרם של מאדם בריוש

אורלי סיטבון פטיסרי

בשכונת רסקו הוותיקה בגן קסום עם עצי פרי המוסתר מן העין נמצאים המאפייה ובית הקפה של אורלי סיטבון. אורלי מתמחה בבצקי קרואסון ובריוש כרוך וגם מלמדת אפייה. הוויטרינה שופעת מאפים מפוארים ומהממים. ולא רק, מאפים. גם ארוחות בוקר נדירות ומושקעות בתוך קרואסונים כמו למשל קרוק מדאם בתוך קרואסון עם 3 סוגים של גבינות, ראגו פטריות ובצל מקורמל או קרואסון שלתוכו נשפכת שקשוקה תרד עם יין לבן וצ'ילי.

כתובת: יצחק שדה 7, נהריה כשרות: רבנות נהריה

לחצו על התמונה לאינסטגרם של אורלי סיטבון

אפרתה – בית מאפה, מעדניה ודברים יפים לבית

אפרתה החל את דרכו במרום גולן, ולאחר מספר שנים נפתח מחדש בקיבוץ אורטל. וכעת אפשר להגיע ליהנות מהטעמים במבנה התיירות של קיבוץ אורטל. המקום הינו מקום של מוצרי בוטיק של אמנים מהאזור וגם מוצרים יפים לבית. הכל נאפה טרי בבוקר והכל 100% עבודת יד. במעדניה תוכלו לבחור מהמקררים סלטים טריים, ממרחים, מטבלים, גבינות ועוד. ובוויטרינות מוצגים המאפים המתוקים והמלוחים הנעשים במקום.

כתובת: אפרתה – קיבוץ אורטל כשרות: רבנות גולן

לחצו על התמונה לאינסטגרם של אפרתה

מקלות ווניל

מקלות וניל הוקמה בשנת 2000 מתוך תשוקה עזה לטעם ואיכות. יגאל אפרתי, הקונדיטור והבעלים, ספג כילד אהבה לקונדיטוריה, למד וצבר את ניסיונו ברחבי העולם והחליט להביא לתושבי העמק איכות בלתי מתפשרת של מאפים, לחמים ועוגות המיוצרים כולם מחומרי גלם טריים ואיכותיים. עם השנים גדלה הקונדיטוריה והרחיבה את מפעלה גם למאפייה ובית קפה. כל ענפי הייצור מקפידים על אותם קווי יסוד מנחים: חומרי גלם מהשורה הראשונה, תהליכי הכנה והגשה קפדניים, מקוריות ושירות נעים ונינוח לכל אורח במקום.

כתובת: יהושע חנקין 9 עפולה כשרות: רבנות עפולה

לחצו על התמונה לאינסטגרם של מקלות ווניל

לה פטיט פריז

לה פטיט פריז הינו בית קפה פטיסרי מקסים שנפתח במושב עין יעקב בגליל מערבי. המקום הוא בבעלות של שיראל פדידה והודיה אליעזר, בוגרות אסטלה. בבית הקפה הן מייצרות את הכל בעצמן. התפריט משתנה מידי יום. אפשר למצוא במקום קינוחים מיוחדים, קישים, כריכי מחמצת, קרואסונים, כריכי קרואסון, מאפים, עוגות ועוגיות ועוד. והכל בעבודת יד כמובן.

כתובת: לה פטיט פריז מושב עין יעקב כשרות: רבנות נהריה

לחצו על התמונה לאינסטגרם של לה פטיט פריז

 לופן בייקרי LUPIN patisserie & chocolaterie

גם לקריות הגיע פטיסרי, ככה תמיד חשבו תום ביטי ואבי סבח. וככה הוקמה לה לופן. המקום שמביא את הבשורת הפטיסרי לאזור. היחודיות של המקום מתבטאת בעשיית בצק מחמצת שעשוי מתערובת קמחים שכוללת קמח שיפון וקמח מלא. וביטי מכין מנות נהדרות כדוגמת שבלול זעתר ולאבנה ועוגת פס עם קצפת, מסקרפונה ונענע. גם מלוחים יש בשפע. למשל הפרעצל עם חמאת כמהין וסלט ביצים או שבלול מבצק קרואסון עם גרעיני דלעת ואגוזי מלך. ובחזרה למתוקים: קרואסון ג'נדויה מבצק קקאו, קרואסון עם שוקולד לבן ופטל, עוגת גבינה באסקית וטארט פטל לוז ושוקולד מריר.

כתובת: אירוס 1, קרית ים כשרות: רבנות מקומית

לחצו על התמונה לאינסטגרם של לופן

מילר קפה פטיסרי

אופק כהן מילר היא הקונדיטורית שעומדת מאחורי הבוטיק בסגנון צרפתי שנמצא במושב גורן בגליל המערבי. אחרי שנים של לימודים, ותחביב ארוך שנים – הפכה אופק את התחביב למקצוע. במקום יש ארוחות בוקר קלאסיות. מאפים מלוחים, כריכים ושפע הפתעות. (בקיץ ארטיקים תוצרת בית). גם מתוקים יש לרוב, עם הכוכב – קרואסון גלגל שמגיע במילואים שונים. פאי לימון נהדר, טארטלט פירות עונתי ועוד.

כתובת: מושב גורן (גליל מערבי), בוויז לרשום – מילר קפה פטיסרי כשרות: הרבנות, מועצה דתית מעלה יוסף

לחצו על התמונה לאינסטגרם של מילר קפה פטיסרי

נדב קינוחים – קפה קונדיטוריה

גם 'נדב קינוחים' זה סיפור על שני חברי ילדות. אוהד מור ונדב חן. שנים שהם ביחד מהילדות ועד הבגרות. נדב עשה עצירה באוסטרליה שם החל לעסוק בקונדיטוריה. עם הזמן נדב התאהב בתחום והבין כי זה מה שהוא רוצה לעסוק בו בהמשך. כשחזר לארץ ביחד עם חברו אוהד החלו לפתח קינוחים למסעדות בתל אביב ועם הזמן עברו לצפון, כשהם ממשיכים לפתח מתכונים מיוחדים ומוקפדים.

כתובת: הצפצפה 1, אזור התעשייה רמת ישי כשרות: רבנות רמת ישי

לחצו על התמונה לאינסטגרם של נדב קינוחים

דרום / שפלה

ניחוחות חיים

חיים דימרי המתוק הוא שעומד מאחורי ההצלחה הענקית של הקונדיטוריה הנפלאה הזו בנתיבות. אחרי שנים של חלומות ולמידה אין סופית בחר חיים להקים דווקא את מקום חלומותיו בעיר הולדתו נתיבות. והפלא פלא, גם בנתיבות יש פטיסרי ומאפים שלא היו מביישים את הוויטרינות הנוצצות בפריז ובערים הגדולות. המקום הפך לעליה לרגל ואין נסיעה לדרום הארץ שלא עושים בה עצירה אצל חיים בנחיחות החיים שלו. שפע מאפים, עוגות ואין ספור יצירות פאר, בטעמים מדוייקים וברוחב לב. והמחירים? חגיגיה שמחה. כמו בנתיבות.

כתובת: הגפן 23, נתיבות כשרות: למהדרין בד"ץ בית יוסף

לחצו על התמונה לאינסטגרם של ניחוחות חיים

קסם אוזן

קסם אוזן, נערה צעירה ויזמית בנשמה חלמה על פריז בישראל. והיא לגמרי עשתה את זה ובגדול. תכירו את הקסם של אוזן בנתיבות. קונדטוריית בוטיק בניחוח צרפתי. כשמגיעים לקונדיטורייה ”KESEM” מקבלים חוויה יוצאת דופן, זו לא עוד קונדיטורייה וזה לא עוד בית קפה, אתם לגמרי בפריז. עם כל הפסיליטיז.

כתובת: המסגר 1 נתיבות כשרות: רבנות מקומית

בלנקו – אורטל בן סימון

אורטל בן סימון פטיסריס היא קונדיטוריה מקצועית באזור התעשייה באילת. במקום תוכלו ליהנות ממבחר עוגות אישיות לצד עוגות יום הולדת, מארזי קינוחים, עוגיות ועוד מבחר מתוקים עשויים במלאכת יד קפדנית ועם מיטב חומרי הגלם. בין שאר הקינוחים שתמצאו אצל אורטל בן סימון פטיסריס' (Ortal Ben Simon Patisseries, Eilat) מילפיי, פבלובה, משולשי גבינה אפויים, בר שוקולד ואגוזים, עוגת גבינה פירורים, טארט לימון ועוד. ניתן להזמין מראש ולאסוף או לבוא לבחור מהמלאי הקיים.

כתובת: הבנאי 1 אזור התעשייה אילת כשרות: רבנות מקומית

לחצו על התמונה לאינסטגרם של בלנקו אורטל בין סימון

פולה קפה

כמה פעמים שאלתם את עצמכם "מה בדיוק אפשר לאכול כשר וטעים בדרך לאילת". אז יש זוג חמוד וצעיר שהחליט להגשים לעצמם חלום ולכם אופציה נפלאה לעצירה מתוקה בואכה אילת. לזוג קוראים עטרה ואליה ויינר ולמקום שלהם קוראים פולה. בית הקפה שלהם מציע בשעות הבוקר כריכים מפנקים וקינוחים. ובוויטרינה תמצאו שפע של קרואסונים, מוסים, בורקסים ושלל מאפים.

כתובת: כפר מעלה שחק בדימונה – פולה קפה לב מדבר דימונה (בוויז) כשרות: רבנות מקומית

לחצו על התמונה לאינסטגרם של פולה קפה

לה גוטה פטיסרי

אורלי כץ, התאהבה בקונדיטוריה כשפגשה את ערן שוורצברד ולמדה ממנו את רזי הקונדיטוריה, אח"כ המשיכה לימודים בדנון, ואף למדה באופן שיטתי מספרות צרפתית מקצועית, דרך ההיסטוריה של הפטיסרי הקלאסי ומהקונדיטורים הצרפתים הטובים.

את כל המרקמים, המוסים והקרמים מייצרת אורלי במקום. היא טוחנת באבן רחיים את אגוזי הלוז ופולי הקקאו, היא יוצרת לפרי ברסט קרם פריברס ייחודי לקינוח הזה. היא משתמשת בשוקולדים הצרפתיים האיכותיים ביותר, כמו גם בקמחים בחמאות, בפיסטוקים, אגוזים ובפירות.

בכל יום מתמלא מקרר התצוגה של לה גוטה בקינוחים יפיפיים וטעימים שנראים כמו תכשיטים, במאפים מתוקים ומלוחים עם ניחוח מגרה ובימי שישי המבחר אף מכפיל את עצמו. הקינוחים והמאפים מתחלפים בתדירות שבועית ועונתית כך שתמיד יש משהו חדש ומעניין לטעום.

כתובת: אבא הילל סילבר 11 אשדוד כשרות: בפיקוח צהר

לחצו על התמונה לאינסטגרם של לה גוטה פטיסרי

פטיסרי רחובות

במרכז רחובות, כבר קרוב ל 20 שנה מסתתרת לה גלויה אחת הקונדיטוריות הטובות בישראל. קובי צביאלי האיש שמאחורי המקום התחיל בכלל את הקריירה שלו כרואה חשבון. אבל כבר בהתחלה הוא הבין שזה לא זה. לאחר שעבד בפריז חזר לארץ וחיפש מקום מתאים להגשמת החלום שלו. במודעה קטנה בעיתון מקומי הוא ראה עסק של קונדיטוריה למכירה והוא הלך על זה. כששואלים אותו על הסוד של המקום הוא עונה: "האנשים הנפלאים שעובדים פה. הם הלב, והנשמה של המקום. זה ההבדל. רוב העובדים פה נמצאים איתנו מתחילת המסע.."

כתובת: אחד העם 5, רחובות כשרות: רבנות מקומית

לחצו על התמונה לאינסטגרם של פטיסרי רחובות

ירושלים והרי הסביבה

קפה קדוש

אחד מהמוסדות הקולינריים הכי ותיקים בעיר, ואף בארץ. המקום הוקם כקונדיטוריה בשנת 1967 בידי מאיר קדוש, אביו של איציק, המפעיל את המקום כיום ביד רמה. ב־2005 הצטרפה אשתו של איציק, קרן, והמקום נהפך למקום עליה לרגל. עם מסעדה של ממש, עם תפריט רחב של ארוחות בוקר, סלטים ופסטות בעבודת יד, וזאת מלבד המאפים המרהיבים והפטיסירי עוצר הנשימה בו נתקלים בוויטרינה מיד כשנכנסים. בימים אלו מרחיבים הקדושים את המקום ונפתחה מעדניה חדשה מרווחת ומפנקת בצמוד למקום הוותיק.

כתובת: שלומציון המלכה 6, ירושלים כשרות: רבנות ירושלים

לחצו על התמונה לאינסטגרם של קפה קדוש

הקונדיטוריה של רחלי ור ניר

באווירה אירופאית קסומה, לצד הרכבת הקלה סמוך לשוק מחנה יהודה שוכנת קונדיטוריה ירושלמית שהיא קצת יותר מעוד קונדיטוריה פרי יצירתה של הקונדיטורית וזוכת התוכנית 'הקינוח המושלם' רחלי ור ניר.

בקונדיטוריה תמצאו:
מאפים, קינוחים, סלטים וכריכים בעבודת יד בדגש על שילובי טעמים יוצאי דופן.

רחלי לימדה במשך שנים אלפי תלמידים את רזי הקונדיטוריה הצרפתית ולפני כשנתיים, פתחה את מאפיתי – שהייתה רק המנה הראשונה (בימי הקורונה מאפיתי עברה למתכונת משלוחים וכעת הקונדיטוריה סופסוף נפתחת מחדש לקהל במיקום החדש והמרווח יותר).

אז אם התחשק לכם לטעום איך חומרי גלם מדברים כשלא מפריעים להם, ותשוקה לעונג היא מנת חלקכם. פשוט לכו בעקבות ריח החמאה והבריזה הירושלמית 🥐

כתובת: יפו 103 פינת כיח סמוך לשוק מחנה יהודה , ירושלים כשרות: רבנות ירושלים (רוב המוצרים מהדרין)

לחצו על התמונה לאינסטגרם של רחלי ור ניר

הרים – פטיסרי | בייקרי | קפה

הקונדיטוריה המדוברת של השנה. מבית היוצר של קבוצת דרך הגפן, נאיה, קפה שלווה, משב פוד טראקס ופופ אפ קפה – הנפלאים כולם. את המקום מוביל השף קונדיטור הצנוע ומוכשר, אורַן חיו, שעבר התמחויות בפריז, שימש כמרצה בכיר במגמת הקונדיטוריה של בית הספר לקולינריה ״דנון״ והיה שף קונדיטור של כמה מהמלונות היוקרתיים בישראל.

המוטו של המקום הוא הכנה עצמית של 100% מרכיבי המאפים והקינוחים ושימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר. יודעי דבר מספרים שהעבודה על תפריט הקינוחים ארכה מעל שנה!

במקום מגוון גדול של קינוחי ויטרינה ומאפים בעבודת יד, אך סלטים וכריכים ומגוון מוצרי מעדנייה איכותיים כמו שוקולד, גבינות, יינות, שמני זית ועוד.בנוסף ניתן לרכוש במקום פרחים, אגרטלים וכלי בית מיוחדים.

כתובת: בייקרי הרים HARIM קרית ענבים כשרות: רבנות מטה יהודה

לחצו על התמונה לאינסטגרם של הרים

מדליין בוטיק פטיסרי

מדליין בוטיק פטיסרי היא קונדיטוריה זעירה מלאת קסם צרפתי, הנמצאת בכפר עציון. על הקונדיטוריה מנצח השף קלוד בן שמעון, בעל וותק של כשלושים שנה בתחום. בעברו הספיק קלוד להקים את בוטיק סנטרל, להיות שף במלון וולדרוף אסטוריה ירושלים ולייעץ למגוון עסקים בתחום. כאן הוא הגשים את חלומו לפתוח מקום לגמרי משלו (הצפוי לעבור הרחבה בקרוב ממש).

כתובת: חצר כפר עציון כשרות: מהדרין של הרבנות גוש עציון ובד"ץ בית יוסף

לחצו על התמונה לאינסטגרם של מדליין בוטיק

לה פטיסייר

לה פטיסייר, בית קפה שכונתי בירושלים. עם סניף בשכונת רחביה, בשכונת רמות ובשכונת גבעת שאול. לה פטיסייר מציע לכל המשפחה מאפי בוקר ועוגות מכל הסוגים ולכל אירוע חלבי ופרווה. במקום משתמשים בחומרי גלם איכותיים וטבעים ברמה גבוה ביותר. ללה פטיסייר יש גם שירותי קייטרינג – מגשים של פטיפורים מלוחים ומתוקים וגם קישים וסלטים לכל אירוח.

כתובת: רמות: דרך החורש 90 ירושלים | רחביה: קק"ל 17 ירושלים | גבעת שאול: חנות המפעל, עם ועולמו 3 ירושלים כשרות: רבנות ירושלים מהדרין

לחצו על התמונה לאינסטגרם של לה פטיסייר

רוצים לשלב את העסק שלכם בכתבה? <<לחצו כאן>>

לא רוצים לפספס מה חדש באוכל הכשר? עקבו אחרינו באינסטגרם.
רוצים לקבל עידכון על ארוחות ואירועי דתילישס ? << לחצו כאן >>

Join the Conversation

  1. רוחמה says:

    בירושלים יש גם את מאפה יהודה ,מהדרין ירושלים

  2. יהודה says:

    מרציפן באגריפס וגם ברחל אמנו מדהימה

  3. לא בכולן משתמשים רק בחלב ישראל?

    1. במקומות שהכשרות מהדרין זה רק חלב ישראל.

    2. שרה ירימי says:

      המאפים והעוגות של ביסקוטי,קונטוריה וחנות המפעל בבני ברק, סניף בפתח תקווה

  4. פודיס says:

    בולטת בהיעדרה הפטיסרי שברחובות.

  5. עדי says:

    יש בירושלים גם את בית מאפה יהודה. מומלץ ממש

  6. אוריאל says:

    רשימה נהדרת!
    באופן אישי, אוכלים בלופין כל יום שישי וזה תמיד ברמה הכי גבוהה שיש.
    אה, וכדאי להוסיף לרשימה את ליבי ביקנעם המושבה

    1. יש את קפה גלו בירוחם ולוחה שלו במדרשת בן גוריון פספוס גדול של הכתבים.

      1. רשימה מרשימה ועבודה יפה של הכתב. אני אישית מאוכזבת שלא נכנסו לרשימה יותר בתי עסק בתחום עם כשרות בית יוסף, חתם יוסף והכשרים יותר גבוהים ממה שפורסם. מקווה שתשתפרו לטובת שומרי הכשרות הגבוהה.

  7. רחל says:

    איזו רשימה כיפית!!
    חידשתם לי שרחלי ור-ניר עם רבנות מהדרין, בעבר רוב המאפים היו עם אבקת חלב נוכרי. שווה בדיקה🙂

  8. שירה says:

    יאאאא חייבת להספיק הכללל

  9. לא להאמין שיש כל כך הרבה מקומות כשרים שווים.

  10. מטורף! איזו רשימה שווה. תודה דתילישס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Like
Close
דתילישס © כל הזכויות שמורות
Close