סלון יווני בהרצליה – המסעדה היוונית הכשרה והחדשה של שף גיא פרץ

סלון יווני – החדשה והכשרה של שף גיא פרץ על הים בהרצליה (צילום יונתן בן חיים)

חוויה יוונית אותנטית וכשרה על חוף הים התיכון

מתלבטים בין ארוחה טובה למסיבה? הסלון היווני של שף גיא פרץ מאפשר לכם ליהנות מכל העולמות בחוויה יוונית אותנטית על חוף הים התיכון, מבלי לעלות על מטוס.

הסלון היווני החדש של השף גיא פרץ נפתח במקום גדול יותר ומשודרג: על חוף הים במלון דניאל שבהרצליה פיתוח. המקום מציע קולינריה יוונית ים תיכונית עלית עם חומרי גלם המיובאים מיוון ומטבח פתוח למזאטים ומנות פתיחה כנהוג במדינה הים תיכונית שישראלים כל כך אוהבים לאהוב.
למי שזקוק לקצת יוון לנשמה, המסעדה מאופיינת בחווית בילוי Dinner & Party ומארחת הופעות של זמרים מיוון ומישראל, ביניהם מאיה סול, רפאיל, ארינדה דימה ועוד, שיוצרים ערבי אירוח מלאים מוזיקה, שמחה, ריקודים ואוכל משובח.

שף גיא פרץ עושה לכם שמח (צילום יונתן בן חיים)

אווירה ייחודית כמו במיקונוס

סלון יווני עוטפת את הקולינריה הים תיכונית בעיצוב יווני מסורתי, עם חלונות כחולים, מרפסת לחוף הים, הרבה פרחים וצלחות שאפשר לשבור, כמיטב המסורת. במסעדה יוקדשו ערבי נושא לאתרים היוונים השונים כמו לסבוס, מיקונוס או אתונה, בהם יוגשו מנות אופייניות לצד מוזיקה ואווירה ייחודית.

עיצוב וקולינריה שמחה כמיטב המסורת (צילום יונתן בן חיים)

תפריט יווני קלאסי בהשגחת הרבנות

התפריט של סלון יווני אוהב את הים התיכון ומתהדר במגוון דגים מקומי רחב וטרי, לצד מנות יווניות קלאסיות, מאפים ופסטות. הכשרות במקום היא כשרות חלבית דגים בהשגחת רבנות שוהם. מנות החובה של הסלון כוללות עמדת ירקות טריים ומנות פטה, בר פתוח של מזאטים ודגים נאים, בוצ'ר דייגים עם פלטה ולהבות וכמובן חגיגה מתוקה עם שולחן קינוחים מפנק.

שולחן של השמחות בסלון יווני הרצליה (צילום יונתן בן חיים)

ג

גיא פרץ הוא שף, מסעדן ומחבר ספרי בישול ישראלי. בעלים של מסעדות השף סלון יווני ושל חברת יבוא הפוד טראקים "אוטו-פוד" וזוכה 13 מדליות זהב קולינריות בינלאומיות, כקפטן נבחרת השפים הישראלית.
פרץ נולד בדימונה לשושלת שפים וקצבים מהעיר קזבנלקה שבמרוקו, בצעירותו סיים את לימודי הקולינריה בבית הספר תדמור בהרצליה ועבד במלון שרתון בתל אביב, שם הפך ליד ימינו של השף ההולנדי בעל השם העולמי ווטרוס לאפ.

בשירותו הצבאי שימש פרץ בתור השף של יחידת הקישור לכוחות הזרים, ואירח משלחות בינלאומיות של בכירי צבאות זרים וצה"ל. בהמשך הקריירה הקולינרית שלו, שימש פרץ כשף בגני ארועים ובתי מלון והקים חברה לייעוץ קולינרי על שמו שפעילה במאות פרויקטים בישראל ובעולם.

רמת אירוח בינלאומית (צילום יונתן בן חיים)

קולינריה בשגרת מלחמה

סלון יווני ושף גיא פרץ גאים להיות מוסד קולינרי ישראלי המחובר למקום ולקהילה. הירקות שנכנסים למטבח הסלון מגיעים ברובם מחקלאים בעוטף ישראל והמסעדה מעניקה 15% הנחה לחיילים ולאנשי כוחות הביטחון באופן קבוע. כחלק משגרת החירום, בסלון יווני עושים כל מאמץ כדי להעניק ערב של שמחה ואושר למבלים במסעדה, אך בה בעת חושבים על ציבור האזרחים שפונו מביתם ועל החיילים שנלחמים בחזית – המסעדה מתחייבת להעביר 5% מרווחיה לעמותות הפועלות למען חיילי צה"ל.

אפשר להגיד 'לא' לכזה ביס? (צילום יונתן בן חיים)

קראו גם >> בשורה לשומרי הכשרות: מסעדת 'נור' הדרוזית הפכה לכשרה בעקבות המלחמה

מסעדת "סלון יווני הרצליה"
כשרות: 
רבנות שוהם – חלבי
כתובת: שדרות אלי לנדאו 60, הרצליה
שעות פעילות: א' עד ד' 18:00 עד 23:00, חמישי 18:00 עד 00:00, שישי 12:00 עד 15:00.
טלפון: ⁦052-5575075
להזמנת מקום: <<לחצו כאן >>

לא רוצים לפספס מה חדש באוכל הכשר? עקבו אחרינו באינסטגרם.
רוצים לקבל עידכון על ארוחות ואירועי דתילישס ? << לחצו כאן >>

Join the Conversation

  1. יאסו. סוף סוף משהו נורמלי וכשר באזור הזה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Like
Close
דתילישס © כל הזכויות שמורות
Close