דווקא בימים אלה: השף אייל שני פותח מסעדה כשרה בניו יורק

מלכה הכשרה גרסת Upper West Side NY (צילום יח"צ)

מלכה – הכשרה החדשה והמדוברת של אייל שני בניו יורק

השבוע נפתחה בשעה הטובה המסעדה החדשה והכשרה של השף אייל שני בעיר ניו יורק. מסעדת 'מלכה'. זו היא המסעדה הראשונה הכשרה של השף אייל שני מחוץ לגבולות ישראל. וכפי שתיאר נדב בורנשטיין שפרסם לראשונה על פתיחת המסעדה: "בשעות אחר הצהריים הוצבה המזוזה על דלת הכניסה; בערב כבר הגיעו האורחים, מוזמנים בלבד, והשף הגיש אוכל ישראלי אותנטי כמו פיתות עם קערת חומוס ענקית שהוא נתן במו ידיו לסועדים, או כדורי פלאפל שהגיש הישר אל הפה של האורחים. פס הקול היה מוזיקה ישראלית"

ביס עד הפה – מלכה הכשרה בניו יורק (צילום יח"צ)

"פתיחת מסעדה כשרה זה הדבר הכי טבעי בעולם"

בהודעה לתקשורת האמריקנית אמר שני: "פתיחת מסעדה כשרה זה הדבר הכי טבעי בעולם. חלק מהמנות הן מנות שאני כבר מכין שנים, אבל אנשים רבים לא יכלו לאכול אותן מסיבות כשרות. אני נרגש להציג לקהל האמריקני את מלכה, שתאפשר לכל הסועדים ליהנות מטעם תל-אביבי מבעד לעדשה שלי"

שניצל פירה גם בניו יורק – מסעדת מלכה הכשרה בניו יורק (צילום יח"צ)

שניצל ממולא בפירה ותרומות למפוני העוטף

עוד אמר שני: "מלכה עוטפת את כל החלומות שלנו", הוא אומר, "מקום מפגש בין עולמות". ועד סוף החודש – 10% מכל ההכנסות יועברו לתמיכה במפוני הדרום".

התפריט של מלכה הניו-יורקית יהיה עונתי – כמו בכל המסעדות של שני ברחבי העולם – ויבוסס על חומרי גלם מקומיים טריים, "שיציגו את המטבח הישראלי בצורתו הפשוטה ביותר". מנות נבחרות שיעשו את המעבר מתל אביב לתפוח הגדול הן השניצל של מלכה (שאמנם כבר הוגש במזנון, "אבל חוזר אחרי הפסקה ארוכה עקב דרישת הקהל"), לצד מנות קלאסיות אחרות ממטבחו של שני, כמו קרפצ'יו סלק מפוחם וחומוס גרגרים.

מלכה ניו יורק

כתובת: 161 west 72nd street, new york, NY 10023 Upper West Side NY
כשרות: 
כשר חלק בהשגחת הרב דוד מעלמאן שליט"א
להזמנת מקום לחצו: כאן

לא רוצים לפספס מה חדש באוכל הכשר? עקבו אחרינו באינסטגרם.
רוצים לקבל עידכון על ארוחות ואירועי דתילישס ? << לחצו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Like
Close
דתילישס © כל הזכויות שמורות
Close