'ארץ כנען' – המסעדה החדשה בראש פינה שמובילה מהפכה קולינרית כשרה למהדרין

"ארץ כנען" חוויה קולינרית למהדרין (צילום מסעדת ארץ)

מסע בעקבות הקולינריה העברית

למרגלות הר כנען, בכניסה למושבה הציורית ראש פינה, נפתחה לאחרונה פנינה קולינרית ייחודית. "ארץ כנען" מסעדה חדשה בכשרות מהודרת. המסעדה נפתחה במקומה של מסעדת מיטבלים הוותיקה. "ארץ כנען" מביאה בשורה של טעמים מודרניים לצד חומרי גלם משובחים מהגליל. ביקור במסעדת "ארץ כנען" לוקח את האורחים למסע בעקבות הקולינריה העברית – מאז ועד היום. המסעדה שואבת השראה ממסורות עתיקות יומין, טעמים אותנטיים וריחות מקומיים כדי לחקור את המטבח של העם היהודי בארצו ולהעניק לכל אורח חוויה מקומית, מקורית ובלתי נשכחת.

"ארץ כנען" חוויה קולינרית למהדרין (צילום מסעדת ארץ)

טכניקות מודרניות לצד מסורתיות וחומרי גלם מקומיים

את המטבח של המסעדה מוביל שף אילן מזרחי שצבר וותק וניסיון במסעדות מובילות ברחבי העולם (דקא, לחם בשר) ודוגל באג׳נדה מקומית של טריות וייצור עצמי. המסע הקולינרי של אילן לארץ כנען מתחיל בנתחי בשר משובחים מרמת הגולן ודגה מקומית טריה (נחל הדן ודגים מקומיים) וממשיך אל טכניקות מודרניות ומסורתיות ליצירת טעמים גליליים בפרט וארץ ישראל בכלל. כך קורה כאשר הוא מחבר בין החריימה האהוב לקובנייה המקומית ליצירת מנת דג נא חריפה ומענגת ששוברת את כל המוסכמות אך בד בבד מצליחה לשמור על הטוב ביותר משני העולמות.

"ארץ כנען" חוויה קולינרית למהדרין (צילום מסעדת ארץ)

חגיגה לקרניבורים וחובבי בשר

אם אתם חובבי בשר, מסעדת ארץ כנען היא המקום בשבילכם. צוות המטבח עומלים בכל יום על קיצוב נתחים משובחים, רכים ועסיסיים. תוכלו לבחור מהמגוון האיכותי. סטייקים, נתח פילה, סינטה או אנטריקוט לצד מגוון רטבים ותוספות. מיטיבי לסת ישמחו לשמוע על נתח הפריים ריב המשובח שנמכר במשקל ועל 'ארוחת המלכים' – 750 גרם של אנטריקוט, שייטל, כתף טלה, פרגית, אסאדו מפורק, קבב גלילי לצד תוספות של סלט עלים, צ׳יפס, ירקות מוקפצים באריסה, פירה צ׳ימיצ׳ורי ושום קונפי. הארוחה מתאימה ל-2-3 סועדים רעבים.

כמובן שגם צמחונים וטבעוניים ימצאו במסעדה מנות לרוחם, בדמות דגים טריים, סלטים ומנת פסטה משובחות בעבודת יד.

"ארץ כנען" חוויה קולינרית למהדרין (צילום מסעדת ארץ)

קוקטיילים בהשראת העת העתיקה

במסעדה תוכלו ליהנות גם משפע של יינות משובחים וקוקטיילים מקוריים שנעשים במקום. כל קוקטייל שואב השראה מהעמים העתיקים ששכנו בארץ כנען. המלצה שלנו – נסו את הפריזי: קוקטייל מתוק המבוסס על עראק, מי ורדים, פיסטוקים ורחת לוקום.

"ארץ כנען" חוויה קולינרית למהדרין (צילום מסעדת ארץ)

גן לאירועים ושוק אוכל בשישי

במתחם המסעדה תוכלו לערוך אירועי חברה, חתונות, בר/ת מצווה וכל מאורע שמח אחר. גן האירועים של המסעדה מארח בכל יום שישי שוק איכרים שבו נמכר אוכל מוכן לשבת. ממיטב התוצרת המקומית כמו גם חומרי גלם של יצרנים מקומיים: גבינות, יינות, ירקות ופירות, ממתקים אסליים, חלבה, שמן זית, טחינה, ריבות ועוד. השוק כל שישי בין השעות 08:00 ועד 16:00.

"ארץ כנען" חוויה קולינרית למהדרין (צילום מסעדת ארץ)


מסעדת "ארץ כנען"
כשרות: 
למהדרין – בד"ץ הרב מחפוד
כתובת: דרך הגליל 1, ראש פינה
טלפון: ⁦0723227111
להזמנת מקום: אתר ארץ כנען

לא רוצים לפספס מה חדש באוכל הכשר? עקבו אחרינו באינסטגרם.
רוצים לקבל עידכון על ארוחות ואירועי דתילישס ? << לחצו כאן >>

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Like
Close
דתילישס © כל הזכויות שמורות
Close