פיצת מסחאן בנינה ביאנכה, המנה שאתם צריכים לרוץ להכיר להורים

נינה ביאנכה – Nina Bianca
כתובת:
בוסי סנט ג'ורג' 9, קרית עקרון
כשרות: רבנות מקומית

כמה כיף לחזור למסעדות, איזו אנרגיה מדהימה חווינו בערב הפתיחה המחודשת של מסעדה אהובה כמו הנינה ביאנכה – Nina Bianca. כאשר כל באי המסעדה, צוות כאורחים, מלצרים כבעלים, מחוייכים בחיוך שמסגיר את הציפייה הארוכה לרגע הזה של חזרת המסעדות לפעילות. זה היה כמו סכר שהתפרץ. עד כדי כך, שמסעדות רבות לא עמדו בביקושים ונאלצו לדחות פונים רבים לערבים שעוד יבואו.

את הסיפתח שלנו בחרנו כאמור לעשות בנינה ביאנכה, כנראה החלבית הכי טובה שפועלת בימים אלו, שגם השכילה לנצל את הפגרה הכפויה כדי ליצור וללטש מנות חדשות בניצוחו של השף ירין אמירה המוכשר והצנוע. כך שעם הפתיחה, חזרה המסעדה עם תפריט מחודש – שכולל מנות אהובות מתפריטי העבר, לצד מנות חדשות ומפתיעות.

מכיוון שעל המנות הוותיקות של המסעדה כתבנו לא אחת, נתמקד הפעם בכמה מנות חדשות שהבריקו. הראשונה שהפתיעה הייתה סביצ׳ה טונה אדומה, מנה נחבאת על הכלים המצטנעת תחת מעטה ירקרק של עשבים – עירית ופטרוזיליה, אבל מתגלה כהברקה כאשר היא מתפוצצת בפה מטעמים ושילובים יחד עם קרם חציל קלוי על האש (שילוב טונה אדומה וחציל קלוי תמיד היה אהוב עליי במיוחד), פלפל צ׳ומה וטחינה.

מנה נוספת שהבריקה בגזרת המנות החדשות הייתה דווקא מנה צמחונית – קולורבי שנאפה לאט לאט בטאבון, באופן המעניק לו טעמים עמוקים וחורפיים ומוגש עם לאבנה לאיזון קליל, גרמולטה ובצל כבוש (ואם השף אוהב אתכם תקבלו גם מעטה של פרמז׳ן מפנק מלמעלה).

עוד מנה להכיר להורים מהתפריט החדש היא פיצת המסחאן, מנה ערבית בשרית במקורה שקיבלה כאן פרשנות מעניינת והפכה לפיצה מסאחן שמוגשת עם מעורב דגים, בצל בסומאק, טחינה ושאלוטס מוחמץ.

גם בקינוחים הפגיזו פה עם כמה הברקות, בהן "ליאלי ביירות" – הקינוח הלבנוני המפורסם, המבוסס על פודינג וסולת, עם מי זהר, גלידת וניל והרבה פיסטוקים; קינוח נוסף מעולה של מילפיי קראנצ׳י עם קרם שקדים ואמראטו; וקינוח מוטרף שכולו אמנות עם תותים ומסקרפונה.

מעריצי הקראק פאי המושלם של הנינה? הירגעו. הוא כמובן נשאר עבורכם גם בתפריט החדש.

ורגע מרגש שציינו בסיום – הענקת אות "מומלץ דתילישס" למסעדה המעולה שזכתה בו ראשונה מתוך סדרת מסעדות מובילות שיקבלו אותו בתקופה הקרובה – אות אשר נתלה אחר כבוד על ידי השף בפתח המסעדה. כך שמעתה ואילך אם תרצו להיות בטוחים שאתם במסעדה מומלצת – חפשו את חותמת האיכות שלנו "מומלץ דתילישס" במסעדה אליה אתם הולכים 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Like
Close
דתילישס © כל הזכויות שמורות
Close