עוקץ ברשת: הזמינו וויסקי נדיר של באפלו טרייס – וקיבלו בקבוק ריק

באפלו טרייס – מזקקת הוויסקי הידועה מקנטקי שחלק ממוצריה כשרים, פרסמה בימים האחרונים אזהרה מפני הונאה שמתבצעת ברשת על ידי מספר "הולך וגדל" לדבריה של מוכרים מתחזים, שבחלק מהמקרים סיפקו ללקוחות וויסקי מזוייף ולעיתים אף שלחו ללקוחות בקבוקי בורבון ריקים.

בחברה אמרו כי למרות שהמתחזים למוכרים מנסים להפיץ גם מותגים אחרים, נראה כי הם מתמקדים ספציפית במשקאות של המזקקה בקנטאקי, כאשר הם בין השאר מציעים למכירה את הבלנד הנדיר במיוחד, ה-DOUBLE EAGLE.

מדובר בוויסקי בורבון בן 20 במהדורה מוגבלת, שמתבגר פי שניים מהבורבון הסטנדרטי של באפלו טרייס בן ה-10. הבקבוק מרשים גם כן בעיצובו, ומכיל שני נשרים מזכוכית קריסטל מפוסלת. הוא פריט אספנים שמגיע בקופסת כסף מפוארת – כאשר כאמור, בסדרה זו יוצרו מעט מאוד בקבוקים.

"לקוחות מרחבי ארה"ב יצרו איתנו קשר וסיפרו שהם רומו" אמרו בחברה וסיפרו כי נקטו בצעדים משפטיים נגד האתרים שהציעו את המוצרים. "פנינו לחברות המדיה החברתית – אך למרבה הצער המצב נמשך" צוטטה מרי טורטוריס, היועצת הכללית בחברת האם של באפלו טראס, סאזראק.

איך אפשר לזהות מוכר לא אמין של וויסקי באפלו טרייס?

למרות שלטענתה רוב ההונאות שבוצעו היו מחוץ לארצות הברית, בחברה הסבירו כיצד ניתן לזהות בתהליך הרכישה כי מדובר במכירה פיקטיבית:

מזינים כתובת לאחת מ-44 המדינות בארה"ב בהן משלוח אלכוהול ישירות לבית אינו חוקי, ואז, אם האתר יאשר את המשלוח למרות זאת, בסבירות כלשהי מדובר באתר לא אמין.

דתילישס ממליצים לקנות וויסקי בפרט ומשקאות חריפים בכלל רק בעסקים שאתם מכירים וסומכים עליהם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Like
Close
דתילישס © כל הזכויות שמורות
Close