סוף סוף זה קרה: המסעדה הכשרה החדשה של שף אוראל קמחי נפתחה

בשעה טובה ומוצלחת נפתחה המסעדה החדשה והכשרה "רוחאן" – קוקטייל בראסרי של השף אוראל קמחי וקבוצת OTH מבית מלונות בראון.
זו המסעדה הכשרה הראשונה של השף אוראל קמחי, המשמש כשף ובעלים של מסעדת פופינה התל אביבית והלא כשרה.

מז'וז'ין, לברק עם גבינות ברינז'ה וצנוברים – אנטולי מיכאלו

טיול בין הטעמים של ירושלים לאווירה של אירופה.

קבוצת OTH מבית מלונות בראון והשף אוראל קמחי השיקו בימים אלו את "רוחאן" – קוקטייל בראסרי חדש ומרענן בירושלים. באוכל ובקוקטיילים במקום ניתן דגש על חומרי גלם מקומיים עונתיים המזוהים עם העיר ועל מטבח פיין-דיינינג יצירתי ומודרני המאפיין את קמחי. המסעדה שוכנת במלון בראון JLM, מלון הבוטיק החדש של רשת מלונות בראון.

"רוחאן״ הוא מצד אחד בר קוקטיילים קליל ושמח, שנועד למפגש בין אנשים, ומצד שני מסעדת בראסרי חדשנית ומרעננת. המנות בתפריט מותאמות לחלוקה, דרינק אחר דרינק הן יקחו אתכם לטיול בין הטעמים של ירושלים לאווירה של אירופה.

שיפוד פילה מוסר ים – אנטולי מיכאלו

מיצוי טעמים מחומרי הגלם

קמחי, כשף המזוהה עם מטבח אירופאי מודרני וכמי שהבישול שלו מאופיין בשימוש בחומרי גלם טריים ועונתיים, ובטעמים נקיים, יצר ברוחאן מנות המשלבות בין חומרי הגלם הירושלמיים לבין מטבח אירופאי מודרני. כך למשל במנת טרטר דג על ברוסקטת בריוש, אפונה קונפי, ריבת חלפיניו ואבן יוגורט או במנה של מז'וז'ין לברק עם גבינות ברינז'ה וצנוברים, ורווין עשבים. בתפריט ממצה קמחי את הטעמים מחומרי הגלם עצמם. במנות נעשה שימוש רב בדגה טריה, ירקות עונתיים ועשבי תיבול טריים.

שף אוראל קמחי – אנטולי מיכאלו

תפריט קוקטיילים עם תעודת זהות מקומית

תפריט הקוקטיילים במקום, אותו יצרה המיקסולוגית נועם שרת, ייחודי ומשולבים בו חומרי גלם אותנטיים. כך למשל בקוקטייל "מרטיני ירושלמי" המורכב מג'ין ירושלמי של טי'נקרס, ורמוט' יבש של יוליוס, נגיעת ערק וזיתים מהשוק.

מלונות בראון – קולינריה משובחת וברים תוססים

אוראל קמחי, אחד השפים המוערכים בישראל, הקים בשנת 2013 את מסעדת פופינה בנווה צדק. בעבר היה קמחי השף של מסעדת קבלייר בירושלים. בין היתר, הוא עבד אצל השף ג’ואל רובושון בפריז, התמחה במסעדת ארזק בסאן סבסטיאן ואף זכה בפרס השף הצעיר הטוב בעולם עד גיל 30 מטעם סאן פלגרינו העולמית.

קבוצת מלונות בראון, שהוקמה ב-2010, מונה כיום מעל 20 מלונות בארץ ובחו"ל המספקים לאורחים חוויית אירוח בוטיקית ייחודית עם שירות ברמה גבוהה, קולינריה משובחת וברים תוססים. הקבוצה מאפשרת היכרות עמוקה עם העיר הגדולה ומבחר בילויים ואטרקציות. התמחותה היא בייזום, הקמה והפעלה של מלונות לייפסטייל מעוצבים ברחבי ישראל ואירופה.

איפה: מלון בראון JLM השוכן ברחוב הלל 41 (פינת בן סירא), ירושלים.
כשרות: חלבי – בפיקוח צהר
זמני פעילות: ראשון עד חמישי – 18:00-23:30 – שבת – שעה וחצי אחרי צאת השבת עד 00:00
טלפון: 050-5885434

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Like
Close
דתילישס © כל הזכויות שמורות
Close