עתידות: השנה ביום העצמאות לא תהיו בשריים – 'רידיפיין מיט' מציגה לראשונה: מארז עצמאות חגיגי של הבשר-החדש

לרגל חגיגות יום העצמאות רידיפיין מיט מציגה מארז בשר-חדש* (שאינו מכיל רכיבים מן החי). במיוחד לחג המנגלים.
המארז כולל: רידיפיין בורגר פרימיום, רידיפיין נקניקיות מרגז ורידיפיין קבב טלה, יחד עם צידנית ממותגת וכלים להכנת למנגל האולטימטיבי. את המארז ניתן לרכוש דרך אתר החברה. כשרות המוצרים מהדרין בד"ץ בית יוסף.

מארז העצמאות החגיגי של רידיפיין מיטTM

חגיגות ללא בשר מן החי

חג המנגלים המסורתי לראשונה עם בשר-חדש: חברת הפודטק הישראלית רידיפיין מיטTM מציעה לראשונה ברכישה אונליין את מוצריה לקראת יום העצמאות במארז חגיגי הכולל את כל מה שדרוש להכנת המנגל האולטימטיבי, המתאים לכולם.

המארז כולל צידניות שומרת קירור ובה מספר מוצרים שווים של החברה:

רידיפיין בורגר פרימיום (2 יח'), רידיפיין נקניקיות מרגז (5 יח') ורידיפיין קבב בטעם טלה (6 יח'). צידנית ממותגת וכלים להכנה במנגל במחיר של 119.90 ₪ להזמנה מראש באתר רידיפיין מיט.

הרבה יותר טעים מהטבע (צילום אפיק גבאי)

דתילישס חוגגים עצמאות – משתה בשרים מטורף של שף קובי סבג עם יקב הרי גליל ומסעדת מדיטה

סטארט-אפ עם "בשר"

חברת הסטארט-אפ הישראלית רידיפיין מיט שהוקמה בשנת 2018. החברה שמה לעצמה כמטרה לייצר חוויה מושלמת תוך הגעה למרקם, טעם ועסיסיות כמו בשר מהחי. כל זאת בשימוש בטכנולוגיה וחומרי גלם צמחיים בלבד. את מוצרי רידיפיין מיט ניתן להשיג במאות מסעדות מרחבי הארץ ובאירופה. הרשימה כוללות מסעדות יוקרה, מסעדות סטריט פוד וגופי הסעדה מוסדית. גם בקצביות נבחרות להכנה ביתית וכעת גם ברכישה אונליין לקראת חגיגות העצמאות. החברה גייסה בשנה האחרונה מעל ל-135 מיליון דולר כדי להקים מפעל ולהרחיב את הייצור והמחקר בדרכה להפוך לחברת הבשר הגדולה בעולם.

להזמנות המארז כנסו לאתר החברה <כאן>

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Like
Close
דתילישס © כל הזכויות שמורות
Close