בשורה מתוקה במיוחד – סוכריות האריבו Haribo בישראל ולראשונה בכשרות מהודרת

סוף סוף זה קרה! סוכריות הגומי המפורסמות והטעימות של האריבו Haribo , יצרנית ממתקי הגומי הגדולה והמובילה בעולם מזה 100 שנה, בישראל ולראשונה בכשרות המהודרת של בד"צ איגוד הרבנים מנצ'סטר מיסודו של הרב  אשר יעקב ווסטהיים זצ"ל.

האריבו Haribo – עכשיו גם שומרי הכשרות יכולים ליהנות (צילום האריבו Haribo)

מסורת של למעלה מ – 100 שנים

Haribo יצרנית ממתקי הגומי הגדולה בעולם נוסדה בשנת 1920 בבון, גרמניה על ידי הנס ריגל האב. בתור שם החברה נבחרו ראשי התיבות של מקימה ומקום היוסדה- הנס ריגל בון (Hans RIegel Bonn). בשנת 1922 החלה החברה לייצר ממתקי גומי, בהם הממתק הפופולרי דובונים. האריבו היו הראשונים שיצרו את הדובונים ובכך זכתה להצלחה רבה. הנס ריגל האב נפטר במהלך מלחמת העולם השנייה וירש אותו בנו, הנס ריגל, במהלך כהונתו כמנהל החברה, הרחיב את פעולתה במדינות ברחבי העולם. כיום האריבו Haribo היא היצרנית הגדולה ביותר של ממתקי גומי וג'לטין עם חמישה מפעלים בגרמניה ו-13 בכל רחבי אירופה.

הדובנים הנחשקים – ועכשיו חותמת כשרות גבוהה ומהדורת (צילום האריבו Haribo)

בשורת הכשרות של חברת 'סידיס' – רק הטוב ביותר

חברת סידיס, היבואנית של המותג לארץ, מביאה את בשורת הכשרות הנפלאה, עת קבלת המותג אישור כשרות מבד"צ איגוד הרבנים מנצ'סטר של הרב ווסטהיים. גוף כשרות המקובל על כל קהילות שומרי הכשרות בארץ.

שיתוף פעולה מתוק במיוחד עם קהילת 'דתילישס' לרגל השקת המותג הכשר בארץ

ועכשיו, לרגל השקת המותג, מתקיימת בקהילת האוכל 'דתילישס' פעילות בהשתתפות חברי הקהילה, בה תוכלו לזכות במארז מפנק של סוכריות הגומי עד הבית במתנה.

להשתתפות בפעילות <לחצו כאן>

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Like
Close
דתילישס © כל הזכויות שמורות
Close