ערב החתונה – בעל המסעדה ישב שעות מול מצלמות האבטחה לאתר תיק אבוד

פוסט מרגש במיוחד עלה הבוקר בקבוצת 'דתילישס' בפייסבוק. וסחף אחריו אלפי גולשים שהתרגשו מהסיפור הבלתי יאמן שפורסם בפוסט של אייל חדד, חבר בקהילה.

גיליתי שיש אנשים שעבורם אהבת חינם היא במלוא מובן המילה דרך חיים.

"יש ימים שהמציאות עולה על כל דימיון." כך פותח אייל את הפוסט המרגש : "אתמול בערב אני ואשתי חזרנו מחופשה זוגית קצרה וגילינו שהתיק שמכיל את הארנק שלה חסר. שחזור מהיר של היומיים האחרונים הוביל לזה שהוא נשכח במסעדת בריוש ביסטרו בר בדרום ת"א בה אכלנו ארוחת בוקר (מצרף תמונה מהקינוח) או במלון בו לנו. דיברתי עם המלון, לא שם. דיברתי עם בעל המסעדה טלאור יפרח שאמר לי "בודק לך" ולא חזר אליי עד הלילה אז הנחתי שלא מצא ובטלנו זמנית (אין ייאוש בעולם כלל, לא?) את כרטיסי האשראי וכבר עיכלנו נפשית את הבלאגן שצפוי לנו בהנפקת כל הכרטיסי אשראי, תעודת זהות ושאר מסמכים מחדש."

הפוסט בקבוצת 'דתילישס' (צילום מסך מפייסבוק)


"בערב אני מתחתן ולמחרת בבוקר טס ואין מצב שאני לא מחזיר לך את התיק אישית"

ואייל ממשיך לתאר את הסיפור המרגש והבלתי יאמן: "בדיוק לפני שאנחנו הולכים לישון הטלפון שלי רוטט, שיחת וואטסאפ מטל אור "מצאתי לך אותו", "מה? איך?" "השארתם אותו על הכסא, בא בנאדם ולקח. עברתי על המצלמות שעות, פריים פריים, עד שזיהיתי את הבנאדם כעובד של אחד העסקים ליד. הלכתי לדבר איתו באחד על אחד, לקח לו זמן אבל הבין את המסר והחזיר את התיק עם כל הציוד" רגע אחרי האיש היקר הזה עבר איתי על כל התכולה לוודא שהכל שם וכל זה בשיחה לילית עם לקוח מזדמן שראה לראשונה אתמול בבוקר. "תגיע מחר על הבוקר", אמר, "למה בערב אני מתחתן ולמחרת בבוקר טס ואין מצב שאני לא מחזיר לך את התיק אישית" מחר הוא מתחתן והיום הוא השקיע שעות בלמצוא את התיק של אשתי? לא היה לי מה להוסיף חוץ מתודות וברכות לרגל החתונה."


"אומרים שבית המקדש נחרב בגלל שנאת חינם ושהיא נפוצה עוד יותר כיום, אבל דווקא בצום עשרה בטבת שבו מציינים את תחילת המצור על ירושלים גיליתי שיש אנשים שעבורם אהבת חינם היא במלוא מובן המילה דרך חיים. אז החלטתי לפרסם את הסיפור כדי לומר תודה רבה לאיש יקר הזה ומזל טוב לרגל החתונה, מבטיח לחזור לבקר "🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Like
Close
דתילישס © כל הזכויות שמורות
Close