בשורה מתוקה לשומרי הכשרות: האוכמניות והפטל של ״כרמל ברי״ לראשונה עם כשרות

מעכשיו גם אתם יכולים ליהנות מהתוצרת הנפלאה והאיכותית של פירות "כרמל ברי". זאת לאחר שהשבוע העניקה הרבנות הראשית לישראל תעודת כשרות לאוכמניות והפטל מתוצרת החברה.

סמל הבריאות, התגלמות היופי והטעם (צילום כרמל ברי)

"הזהב הכחול" בכשרות הרבנות

"כרמל ברי" מפתחת, מגדלת ומשווקת אוכמניות המתוארות כ"זהב הכחול" ופירות יער נוספים ביניהם פטל, דובדבנים, תותים וגוג'י. ולראשונה כאמור, קיבלו בחברה את חותם הכשרות של הרבנות הראשית על התוצרת הציונית כחול לבן של החברה.

הזהב הכחול (צילום איה ווינד)

דרך חיים של בריאות ואושר

פירות היער של חברת "כרמל ברי" מבית קבוצת אמפא, הם הדבר הגדול הבא בשוק הפירות הישראלי. הם יכולים להשתלב בכל שלב בסדר היום, החל ממרכיב עיקרי בשייקים של הבוקר או כתוספת ליוגורט, דרך תוספת רעננה וטרייה לעוגות וכלה בחלופה ראויה ובריאה לנשנוש אחר הצהריים.

בראש הנבחרת המנצחת עומדות בגאון האוכמניות, תוצרת כחול-לבן, מזן אוסטרלי אקסקלוסיבי ועשיר, שהיה ניתן למצוא עד לאחרונה רק בחנויות ובשווקי האוכל הטובים והנחשבים ביותר בעולם. כעת, לישראלים ישנה תשובה ואפשרות לבחור בבריאות, בטעם ובתענוג בדרך בלתי מתפשרת.

גידול ציוני כחול לבן (צילום כרמל ברי)

הסוד: הזנים הנכונים

במשך שנים סבל הענף ממחסור בפירות יער איכותיים, בפרט האוכמניות, בתירוץ כי האקלים הארצישראלי אינו הולם ותואם את תנאי הגידול הנדרשים לפירות המובחרים. במשך שנים הסתפקו קהל הצרכנים הישראלי וחובבי הפירות בתוצרת ייבוא, עד אשר הצליחו ב"כרמל ברי" לפצח את השיטה. תוך התייעצות וסיעור מוחות עם טובי המומחים העולמיים בתחום, הבינו בחברה שהאקלים בהחלט מתאים, כל עוד משתמשים בזנים הנכונים.

פיצחו את הסוד (כרמל ברי)

הזן האוסטרלי

בשנת 2018 רכשה החברה רישיון בלעדי לגידול האוכמניות מהזן האוסטרלי בישראל. לא רק מתוך רצון להצליח ולכבוש את הקהל, אלא מתוך רצון לממש ולהגשים את החלום הציוני ולהחיות את החקלאות בארץ. מדובר בזן שנרשם כפטנט ומביא בסוף הליך הגידול הקפדני לפירות גדולים, מרשימים ועשירים בטעם.

מהיום גם פטל ציוני וכשר (איה ווינד)
וגם בצבע אדום (איה ווינד)

ציון דרך מרגש

"קבלת תעודת הכשרות לתוצרת המובחרת שלנו, בראשה האוכמניות, מהווה עוד ציון חשוב בדרך הממושכת אליה יצאנו לפני מספר שנים. דרך שמטרתה להביא לצרכנים הישראליים את פירות היער האיכותיים ביותר שאנו מפתחים ומגדלים על אדמת רמת הגולן". אומר השבוע דורון כהן, מנכ"ל "כרמל ברי". "במקביל לכך יורחב טווח שירות המשלוחים שלנו, במסגרתו ניתן להזמין ולקבל את פירות היער של כרמל עד לפתח הדלת ובקרוב, ניתן יהיה למצוא ולרכוש את אוכמניות כרמל ברשתות המזון המוכרות".

חותם של כשרות

מגוון איכותי וטעים ביותר

מלבד האוכמניות הנדירות, מציעה "כרמל ברי" לקהל הצרכנים מגוון פירות יער, טריים, יפהפיים ואיכותיים, היישר מהחווה לצלחת, בהם ניתן לעשות שימוש לכל אורך היום ובכל מצב. להכנת השייקים של הבוקר או כתוספת ליוגורט ולשילוב בעוגות.

תות שדה – מזן רפאל, בפותח באופן בלעדי ל"כרמל ברי". פרי מתוק, גדול, קשיח, קריספי ומבריק.

פטל אדום – ידוע בטעמו המתוק, עשיר בסיבים תזונתיים ובויטמין C.

פטל שחור – טעם יותר חמוץ, מלא בנוגדני חמצון.

דובדבנים אדומים  – מתוקים ואיכותיים. ב"כרמל" מגדלים גם את דובדבן מזן "וישניה", פרי חמוץ וייחודי, הזוכה לאהדה ולביקוש בעונה. 

גולדן ברי – פרי המוגדר כ"סופר-פוד". יש המכנים אותו "תות הזהב" בשל צבעו הצהוב-כתום וצורתו הייחודית. עמוס בסיבים, נוגדי חמצון וויטמינים.

גוג'י ברי – פרי המוגדר כ"סופר-פוד", מכיל כמות גבוהה של ויטמינים ומינרלים, מסייע לירידה במשקל.

רימונים – גרעיני רימון קלוף, אחד משבעת המינים בהם התברכה ארץ ישראל. חלק מברכות ראש השנה המסורתיות ומתאים לשילוב בסלטים ובתבשילים.

ציונות ושגשוג החקלאות בארץ

קבוצת אמפא, בבעלות שלומי פוגל ומשפחת נקש, היא קבוצת החזקות ולה נגיעה ענפה בתחום הנדל"ן, התעשייה והמימון בארץ. בשנת 2016 רכשה אמפא את המותג הישראלי הנוסטלגי "אגרקסקו כרמל", בכך החלה את דרכה גם בענף החקלאות בארץ. "כרמל" הוקמה בשנת 1956 כחברה ממשלתית שהובילה את יצוא התוצרת החקלאית מישראל והפכה עד מהרה למותג המוכר בכל בית בארץ. קבוצת אמפא רכשה את החברה מתוך חזון לשקם את החקלאות הישראלית ולהוכיח שחקלאות יכולה לשגשג.

להזמנות ורכישה <לחצו כאן>

Join the Conversation

  1. משגיח כשרות says:

    חוצפנים. הכשרות רק על האוכמניות ורק על תרומות ומעשרות. הכל מפוצץ בחרקים!!!!

  2. משה says:

    מדובר בהטעיית הציבור, אין כשרות לפטל, התעודה שניתנה זה עבור תרומות ומעשרות וערלה, הרבנות לא מאשרת פטל לשימוש בגלל חרקים, זה פשוט מטעה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Like
Close
דתילישס © כל הזכויות שמורות
Close