תקלה עולמית באפליקציית וולט מנעה הזמנת משלוחים במשך שעות

עדכון אחרון: 17:41

אפליקציית המשלוחים הפופולרית וולט (WOLT) חוותה בשעות האחרונות (שישי) תקלה טכנית נדירה, כהגדרת החברה, שלא אפשר. במשך שעות ארוכות ביצוע הזמנות חדשות של משלוחים ברחבי העולם. רק בשעות אחר הצהריים המאוחרות התקלה טופלה.

התקלה החלה באזור שעות הצהריים של יום שישי (שעון ישראל), אז משתמשים באזורים בהם פועלת וולט בישראל, שניסו לבצע הזמנה באפליקציה, קיבלו הודעה לפיה תקלה טכנית גרמה לסגירת ההזמנות "לכמה דקות בלבד".

קראו גם:
אחרי עשור: איחוד מרגש במלון אוריינט
מרטיט: כשמשבר הגאלע הגיע לפריים טיים
הכירו: המרפסת החדשה והטעימה של ירושלים

ההודעה על התקלה באפליקציית וולט (צילום מסך)

כשהדקות עברו והתארכו, בוולט שינו את ההודעה והודיעו לכלל המשתמשים כי החברה לא יכולה לקבל הזמנות חדשות. "לצערנו אנחנו נתקלים בבעיה טכנית נדירה, אנחנו עובדים קשה כדי לתקן אותה" והמליצו למשתמשים לנסות לבקר באפליקציה בהמשך.

זו אינה הפעם הראשונה שמשתמשי וולט חווים קשיים. בחודש מאי האחרון הושבת שירות וולט למשך למעלה משעה – גם כן בעקבות תקלה טכנית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Like
Close
דתילישס © כל הזכויות שמורות
Close