לא רק הסוויטה היקרה והמפוארת בארץ. מלון קמפינסקי מציג: עוצמה קולינרית כשרה

מלון דיויד קמפינסקי שנפתח לאחרונה בתל אביב, הוא המלון הראשון של הרשת בישראל ומלון הדגל שלה לשנים הקרובות.
הבשורה הקולינרית – מסעדת שף שמתמחה בדגים, בר בשרים, מתחם מסעדת קיץ Cloud 51 בקומה ה-34 בסגנון אסיאתי ומתחם סיגרים ראשון בישראל למותג הסיגרים  Cohiba. כל זה לצד בר ראשון בישראל למותג הוויסקי  Macallan.

על החוויה הקולינרית במלון החדש מנצחים – השף מור כהן ולצידו השף עמרי מגל שיהיה אמון על תחום אירועי היוקרה, והשף קונדיטור אורן זילברשטיין המוביל את מחלקת הקונדיטוריה והפטיסרי.

הקומון בר של דיויד קמפינסקי תל אביב (צילום סיון אסקיו)

המלון ה – 80 של הרשת בת 125 שנים

קמפינסקי (Kempinski) קבוצת מלונות הפאר הוותיקה באירופה שמציינת השנה 125 שנות פעילות, משיקה בימים אלו את מלון דיויד קמפינסקי תל אביב (The David Kempinski Tel  Aviv ) מלון 5 כוכבים ה- 80 במספר של הרשת, שממוקם על חוף ימה של תל אביב, ברחוב הירקון 51, בשותפות עם חברת היזמות הישראלית נ.ה.ל (בבעלות המלונאי הנרי טייק).

הכוכב החדש של תל אביב (צילום אתר המלון)

שחקנים מובילים בסצנה הקולינרית של תל אביב

מנכ"ל המלון גיא קלימן שיתף כי בכוונת הנהלת המלון להשקיע רבות בחלק הקולינרי ולהצטרף לסצנת הקולינריה הסוערת של תל אביב. לצורך כך נבחרו 2 שפים בכירים לניהול המתחמים, המסעדות והברים שבמלון. "המלון יעמוד בכל הסטנדרטים הקפדניים של שירות אישי ללא דופי ואירוח אירופאי חסר פשרות. השקענו רבות במתחמים הקולינריים שיצטרפו לסצנה הקולינרית הסוערת של העיר תל אביב"

שף המלון מור כהן (צילום תומר מצפי)

השראה מהסצנה הקולינארית בתל אביב ובעולם

לתפקיד השף הראשי של המלון מונה שף מור כהן. לשעבר שף מלון ריץ' קרלטון ומסעדת 'הרברט סמואל' הכשרה. מסעדה שזכתה בפרס מסעדת הגורמה הכשרה הטובה ביותר בעולם world luxury restaurant winner.

שף מור כהן המתמחה במטבח גורמה כשר יוביל את התוכנית הקולינרית העשירה של המלון שכוללת מספר מסעדות וברים. לצידו, ואחראי על האירועים הפרטיים במלון, השף עומרי מגל שלו רזומה עשיר בהפקת אירועים עבור תושבי חוץ. איתם בצוות המנצח השף קונדיטור אורן זילברשטיין שיהיה אחראי על כל הפטיסרי והמאפים במלון.

שף קונדיטור אורן זילברשטיין ושף מור כהן (צילום תמר מצפי)


במלון החדש כמה מתחמים קולינריים שיקלעו למגוון סגנונות:

מסעדת Sereia Lounge & Restaurant

המסעדה ממוקמת בקומת הכניסה של המלון כשחלונות הענק שלה פונים מערבה לנוף הים התיכון. במסעדה זו יבוא לידי ביטוי החיבור בין הים אל האדמה בפרשנותו של השף מור כהן. המסעדה תתמחה בדגים טריים עם מגוון משתנה מידי יום בהתאם לזמינות חומרי הגלם בארץ ושילובם עם חומרי גלם עונתיים בשיתוף חקלאים ויצרני בוטיק ישראליים.

גבינת "משק שוורץ" עם ויניגרט אגס לבן (צילום גלי איתן)

בין מנות המסעדה יהיה אפשר למצוא: סשימי טונה 'ים יבשה' עם חיבור נהדר של טונה וקולורבי, טרטר לוקוס ותפוחים חמוצים, פילה בר ים עם קרם כרובית, צנוברים וצימוקים, כמו כן גם דגים שלמים במגוון שיטות בישול ושולחן קרח בו יוצגו הדגים הטריים ביותר המעידים על המגוון הקיים בתפריט.

אנשובי שלמות בכבישה קרה (צילום גלי איתן)

ב Lounge של מסעדת הסירייה יוגשו מנות קלילות עם דגש על צמחונות וטבעונות עם כריכים מעניינים, מנות פסטה ודגים. כמו מנת הריזוטו פריקי עם ירקות ירוקים, מנגולד בבישול ארוך וגבינת פיקורינו ישראלית, ומנת ההמבורגר של redfine meat, בשר חדש שעשוי  מ100% מקורות צמחיים בטעם ומרקם בשרני נפלא.

מנת קרודו אינטיאס במסעדת סרייה (צילום גלי איתן)


ארוחת הבוקר של קמפינסקי – עם הנוף לים

במסעדה זו ובמרפסת שנושקת לים שלצידה תוגש גם ארוחת הבוקר של המלון שתהיה עשירה, מגוונת ומפתיעה ותכלול בין היתר:
סלטים בריאים ומרעננים, מגוון גבינות ממיטב היצרנים הישראליים, מבחר עשיר של דגים כבושים ומעושנים. עמדת אנרגיה עשירה ביוגורטים, דגנים, דבש, פירות יבשים ואגוזים בכדי להניע את היום. וכמובן מבחר מנות שף מיוחדת ומשתנות כמו אגז בנדיקט, פרנץ' טוסט מושחת ופנקייקים אווריריים ועוד'.

בוקר בקמפינסקי (צילום תמר מצפי)

הקומון בר – The Common Bar

מדובר על בר מעוצב ורחב ידיים שנמצא בקומת הכניסה של המלון. הוא בנוי מכמה חלקים, לצד הבר המרשים פזורים שולחנות ישיבה, פינות הסבה ואזורי עישון סיגרים נפרדים. יאפשר לאורחים להנות משיתוף פעולה ראשון בארץ וייחודי מסוגו:
מותג הסיגרים Cohiba Atmosphere  ומותג הוויסקי Macallan לצד תפריט בשרי עם מנות עם טעמים מפתיעים ונתחים מובחרים.
בתפריט ניתן למצוא מנות ייחודיות ומושקעות כמו: כמו נתח סינטה משויש עם קראסט פטרוזיליה ורוטב פלפלת, צלעות טלה עם טרין תפוח אדמה וכרישה, המבורגר הקומון מנתחים מובחרים עם מדליון כבד אווז ורוטב בעל 20 מרכיבים שאחד מהם הוא וויסקי macallen. כל נתחי הבשר נצלים בתנור גחלים מיוחד שהגיע למלון במיוחד מספרד של חברת mibrasa המעניק ארומה מעושנת נפלאה לנתחי הבשר. כמו כן גם יוגשו מנות צמחוניות כמו מנת הפטריות חורש שלנו אשר נצלות על גחלים ומוגש עם קרם ארטישוק ירושלמי וארטישוק ירושלמי פריך.

הודות לשיתוף פעולה ייחודי עם מותג הוויסקי Macallan ניתן יהיה ליהנות מאוסף בקבוקים נדירים של המותג שיוצעו לאורחי המלון.

הקומון בר (צילום דתילישס)

קיץ על הגג – "Rooftop" בקומה ה-34 בסגנון אסייאתי

לקראת חודש יולי יפתח מתחם קולינרי נוסף שיפעל במלון הוא ה"Rooftop" בקומה ה-34
שמיועד לאורחי 14 הסוויטות העליונות של המלון ויהיה פתוח במהלך האביב, הקיץ והסתיו, כשחלקו החיצוני כולל בריכת שחייה באורך 15 מטר, אזורי מנוחה עם מיטות שיזוף ומסעדת בר שתפעל במהלך כל היום. 

בשעות הערב יהפוך ה"Rooftop"בקומה 34 כבר מחודש אפריל, לבר תוסס בשם  "Cloud51" שעתיד להשתלב בסצנת הלילה המופלאה של תל אביב ויהיה פתוח לקהל הרחב. בתפריט יוגשו מנות ממסעות במזרח הרחוק ובהשראת אוכל רחוב מודרני ומקפיץ. התפריט יכלול דגים נאים, סלטים טריים ומנות בשריות קלילות המתאימות ללילות הקיץ החמים.

שמחים ומרוצים אחרי חוויה סוערת וטעימה עם שף מור כהן (צילום דתילישס)

מסעדות המלון יפתחו לקהל הרחב להזמנות לאחר חג הפסח.

מלון קמפינסקי. הירקון 51, תל אביב 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Like
Close
דתילישס © כל הזכויות שמורות
Close