התיירים באים! ישראל ביחד עם מלון דיויד קמפינסקי תל אביב ברשימה הנחשקת של ה – CNN

מלון קמפינסקי תל אביב החדש נכנס לרשימת המלצות התיירות של ה- CNN לקראת חופשות הקיץ הקרובות. להמלצות זכו להיכנס 11 יעדים ברחבי הגלובוס כאשר ישראל ביניהם עם מלון דיויד קמפינסקי החדש בתל אביב. עוד ברשימה הנחשקת:  אוסטרליה, סינגפור, יוון, צרפת, פנמה ועוד.

תל אביב – עיר שוקקת, קוסמופוליטית-ים תיכונית

במסגרת ההמלצות לחופשה בישראל, מוזכרים בכתבה יעדים כמו אילת שנמצאת בחוף הים האדום, מצדה, הכינרת, סיורים בירושלים ובילויים בתל אביב שמתוארת בכתבה כעיר שוקקת, קוסמופוליטית-ים תיכונית.

חלל ארוחות הבוקר של המלון (צילום סיון אסקיו)

נחשקות קולינירית – ארוחת בוקר ישראלית

הקולינריה הישראלית קיבלה פירגון ונכתב שישראל מפורסמת גם בזכות ארוחות הבוקר הנדיבות שכוללות מגוון רחב של מאכלים החל מסלט ירקות, חומוס, גבינות, דגים, סוגי ביצים שונות, לחמים, מאפים ועוד'. המלון היחיד בישראל שצוין והומלץ הוא מלון דויד קמפינסקי שנפתח לאחרונה בתל אביב – מלון חדש על חוף הים בתל אביב מול הטיילת המפורסמת וזוכה לביקורות נלהבות.

שף המלון מור כהן (צילום תמר מצפי)

מתכוננים לקיץ

גיא קלימן מנכל מלון דיויד קמפינסקי תל אביב: "אנחנו שמחים וגאים להיכלל ברשימת ההמלצות המכובדת. הצוות שלנו נערך בימים אלה למתכונת קיץ ולתפוסות גבוהות. נשמח לארח תיירים מכל העולם בתל אביב".

הסוויטה הגדולה, המעוצבת והיקרה ביותר בתל אביב (צילום יחסי ציבור)

מלון דיויד קמפינסקי תל אביב שהושק בחודש אפריל האחרון  הוא המלון ה-80 במספר של רשת המלונאות עטורת הפרסים שמציינת השנה 125 שנה להיווסדה. המלון  מתנשא לגובה של 34 קומות ומציע 250 חדרים, 43 סוויטות מנהלים ו-14 סוויטות מיוחדות. כל חדרי המלון והסוויטות מעוצבים בסגנון מודרני קלאסי. ובמרכזם חלונות הזזה ענקיים. החלונות נמתחים מהרצפה ועד התקרה, מכניסים את הים והאור הטבעי. מה שמעניק תחושה של מרחב וזרימה. גולת הכותרת של המלון היא ה- David Penthouse”", הסוויטה הגדולה, המעוצבת והיקרה ביותר בתל אביב. מדובר בסוויטת טריפלקס-פנטהאוז, שמתפרשת על פני שלושה מפלסים בשטח כולל של 380 מ"ר.

הכתבה ב CNN:

https://edition.cnn.com/travel/article/summer-destinations-2022-where-to-go/index.html

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Like
Close
דתילישס © כל הזכויות שמורות
Close