לנפוש בארץ ולהרגיש בחו"ל: מלון ריץ קרלטון הרצליה

הביטוי "להיות בארץ ולהרגיש בחו"ל" לרוב ילבש צורה של ססמה חבוטה שבאה מפיו של סוכן נסיעות שינסה לדחוף לנו חופשה במלון מפוקפק בפאתי טבריה הלחה והמנומנמת. להיות בארץ ולהרגיש בחו״ל באמת זה לעשות גיחה קצרה לסוף שבוע במלון ריץ קרלטון הרצליה.

זה יתחיל בשירות שתקבלו שם מכל איש צוות, מהבל-בוי בכניסה, והפקיד בצ'ק אין שיתעקש למזוג לכם כוס שמפניה צוננת ולתת לזאטוט צעצוע חמוד במתנה, ועד לסמנכ"לית שבמהלך כל סוף-השבוע הסתובבה בין כל האורחים, קטן כגדול, כדי לוודא שהחופשה שלו מושלמת (תוך ליהטוט קליל בין צרפתית, אנגלית ועברית); ימשיך באורחים המגוונים שמגיעים למלון מקצוות תבל, דתיים כחילונים, ישראלים כזרים; ויסתיים בנוף היפיפיה למרינה בה עוגנות היאכטות הרבות שיתנו לכם לרגע תחושה של ריביירה צרפתית.

וכל זה – לפני שאמרנו מילה על מתקני המלון המתקדמים, החדרים והאוכל המפנק, שאליהם נגיע בהמשך.

נעים להכיר: ריץ קרלטון הרצליה

המלון עצמו מורכב משני מגדלים, שלהם לובי משותף וקומה עליונה משותפת. בלובי שוכנת מסעדת הרברט סמואל, מהמסעדות הטובות בארץ, שגם קטפה לאחרונה את תואר המסעדה הכשרה הטובה בעולם בהצבעות גולשים מרחבי העולם. בהרברט גם מוגשות ארוחות השבת, ארוחות שלא מביישות את התואר המחייב.

לצד המסעדה מרפסת היקפית עם נוף למרינה, שאם יתמזל מזלכם תוכלו גם לתפוס בה מקום בארוחה (לנו זה עבד בארוחת הבוקר 😊). בקומה העליונה של המלון, בצד הפונה לים – הבריכה המתוקתקת, עם אנשי צוות רבים שידאגו לכם בדיוק לזווית של השיזוף, ובצד השני – פינת רביצה עם ספות מפנקות ובר אלכוהול ואוכל מגוון, פינה שעושה חשק לעבור לגור בה.

סוגי החדרים במלון מגוונים, החל מחדר זוגי סטנדרטי, ועד סוויטות דופלקס מפוארות עם סלון ענק, מטבח מאובזר ומרפסות ענקיות שכוללות מיטות שיזוף ופינת אוכל. הספא יפיפה וכולל, חוץ מחדרי הטיפולים חמאם טורקי משיש שמתפקד גם כמעין סאונה רטובה.

אחרון חביב – האוכל, עליו מנצח השף אלי פינסלר: ארוחת ליל השבת מוגשת כאמור במסעדת ההרברט סמואל. היתרון הגדול הוא שאין תחושה של ״חדר אוכל״ המוני בבית מלון, אלא בדיוק להיפך, התחושה היא של ארוחה אינטימית במסעדה (גם אם עמוסה מעט). מגוון האוכל ענק, אבל מדויק וממוקד: בדגים למשל מצאנו גם את הגפילטע-פיש המסורתי וגם את החריימה הנהדר, ולצידם גם סלמון כבוש במקום וגם סלמון נוסף בתנור; בסלטים מגוון ענק של סלטים מקוריים ויצירתיים בעלי צבעוניות מתפרצת; ובבשרים: נתחי ענק של אסאדו שנפרסים במקום לצד נתחים של אנטריקוט, שוק טלה ועוד. כמובן גם מקומן של מנות בשריות יותר קלאסיות, דוגמת פרגית, לא נפקד.

דגש מיוחד ניתן פה על הקינוחים, בניצוחו של השף קונדיטור המוכשר אורן זילברשטיין וצוותו: בר ענק שמציג מגוון מטורף של קינוחים, הן ״פירותיים״ – חמצמצים ומתוקים, והן ״שוקלדיים״ – מרירים ומתוקים. וזה חוץ מהפרלינים, הטראפלס, המרנגים, פירות העונה ועוד ועוד.

גם ארוחת הבוקר הציגה שפע מטורף, למרות אתגרי השבת וחימום האוכל: מגוון עשיר של גבינות משובחות (משק יעקבס כמובן), קשות ורכות. מגוון דגים מעושנים, עלי גפן, קישים ופשטידות, ג׳חנון נהדר כמיטב המסורת, וכמובן – אינספור סלטים מפתיעים, כולם שונים מאלה שכיכבו בארוחת הערב.

ובסוף – עוגות שמרים מנחמות במגוון מילויים לצד הפירות ויתר המתוקים.

אז לקראת חופשות הבאות עלינו לטובה, הבטיחו לכם סופ"ש מהאגדות בריץ קרלטון, ותרגישו בחול, ממש פה קרוב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Like
Close
דתילישס © כל הזכויות שמורות
Close