עושים כבוד ללאדינו – תפריט מיוחד ב O2 Restaurant לשבועיים בלבד

בימים אלו משיקים ב- O2 Restaurant , המסעדה המצוינת של מלון ענבל הירושלמי תפריט ייחודי המבוסס על ההיסטוריה ארוכת השנים, העושר הרב והצבע של המטבח הספניולי. התפריט, שיוגש במסעדה החל מה- 31 בינואר ולמשך שבועיים בלבד, הינו פרי שיתוף פעולה בין שף המסעדה נמרוד נורמן לבני הזוג שמעון ואסתר הדסי, ילידי ירושלים, ספרדים – ס"ט, בשלנים וילידי העיר, שגדלו על ברכי מסורת הלדינו והמטבח הספניולי.

שף נמרוד נורמן ובני הזוג שמעון ואסתר הדסי (צילום איתמר גינסבורג)

בקצב הלדינו

אחרי תחקיר ועבודה משותפת שף נורמן והצמד חיברו שלל מנות מההווי המשפחתי של השניים והקימו לתחייה את זיכרונות ילדותם – מתבשילים כמו סופריטו (תפוחי אדמה ועוף) ותבשילי ירקות עשירים, דרך עוף ממולא באירועים חגיגיים, מדייס וחרשוף ממולא ועד סוטלאץ', תוך שנורמן יוצק לתפריט פרשנות חדשה ועדכנית בעזרת חומרי גלם ירושלמיים עונתיים וטכניקות בישול עכשוויות.

טעמים של מסורת רבת שנים (צילום איתמר גינסבורג)
לקפוץ ראש פנימה (צילום איתמר גינסבורג)

מסעדה שעושה כבוד לשפע הישראלי המקומי

Restaurant 02 ממוקמת בקומת הלובי של מלון ענבל הירושלמי. המסעדה בניצוחו של שף נמרוד נורמן מתאפיינת במטבח של שפע ישראלי מקומי ועשיר לצד שלל מנות וחומרי גלם המייחדים את העיר, לצד נתחים, שיפודים, דגים, ירקות ומנות בשר אותנטיות בטיפול מינימאלי ומדויק בהגשה מוקפדת ומקורית. במסעדה בר קוקטיילים המשלב עיצוב קלאסי, קוקטיילים מיוחדים ואיכותיים ואווירה קלילה וכיפית. לצד הקוקטיילים קיים מבחר בירות ויינות יחד עם תפריט אוכל מגוון ועשיר. במסעדה חדר פרטי מרשים ומעוצב, לעריכת אירועים פרטיים ועסקיים המיועד לאירוח של עד 10 סועדים. המסעדה מציעה מקומות ישיבה בתוך המסעדה או בחוץ באוויר הפתוח או במרפסת המשקיפה לנוף.

הבר של מסעדת 02 (צילום אפיק גבאי)

איפה: O2 Restaurant
מתי:
החל מ – 31/01/2022 ולשבועיים בלבד
כתובת:
מלון ענבל, זאב ז'בוטינסקי 3, ירושלים
כשרות:
רבנות ירושלים
טלפון:
02-6756649
להזמנת שולחן לחצו: כאן

שולחן של השמחות צילום איתמר גינסבורג

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Like
Close
דתילישס © כל הזכויות שמורות
Close