מקס ברנר במדף הקרוב לביתכם (צילום סטודיו דיטיילס)
מותג השוקולד מקס ברנר, במהלך אסטרטגי משמעותי בשוק המקומי ביחד עם חברת שסטוביץ'
מותג השוקולד מקס ברנר, מודיע על מהלך אסטרטגי משמעותי בשוק המקומי. החברה, חתמה על הסכם הפצה עם חברת שסטוביץ' להשקת קולקציית מוצרי שוקולד פרימיום לצריכה יומיומית ברשתות השיווק.
המהלך מהווה צעד משמעותי בהרחבת נקודות המגע של המותג עם הצרכן הישראלי, ומשקף את האבולוציה של מקס ברנר מרשת בתי שוקולד וחנויות בוטיק למותג צריכה מוביל בקטגוריית השוקולד הפרימיום.
הקולקציה החדשה, שהושקה בנובמבר 2024, כוללת:
- סדרת טבלאות שוקולד בטעמים חדשים.
- סדרת חטיפי שוקולד במילויים מיוחדים.
- סדרת חטיפי שוקולד מועשרים ב-20 גרם חלבון.
- סדרת נשנושי שוקולד מפנקים.
חוויות פרמיום גם בצריכה היומיומית
"ההחלטה להיכנס לרשתות השיווק היא חלק מאסטרטגיית צמיחה כוללת" אומר יוסי קובה, מנהל השיווק במקס ברנר. "זיהינו ביקוש משמעותי למוצרי שוקולד פרמיום בשוק הקמעונאי, לצד שינוי בהרגלי צריכת השוקולד של לקוחות שמחפשים חוויות פרמיום גם בצריכה היומיומית. שיתוף הפעולה עם שסטוביץ', שמביאה ניסיון עשיר בהפצה יאפשר לנו להגיע לנקודות מכירה חדשות תוך שמירה על הסטנדרטים הגבוהים של המותג."
לא רוצים לפספס מה חדש באוכל הכשר? עקבו אחרינו באינסטגרם.
רוצים לקבל עידכון על ארוחות ואירועי דתילישס ? << לחצו כאן >>