מארזי אבוקדו בשל מוכן לאכילה של חקלאי גרנות (צילום דרור ביהם)
“חקלאי גרנות” משיקה מארזים חדשים של אבוקדו בשל ומוכן לאכילה
“חקלאי גרנות”, מגדלת ומשווקת האבוקדו הגדולה בישראל וחברת השיווק, מכירה והפצה של פירות וירקות לרשתות המזון, משיקה במסגרת עונת האבוקדו בישראל מארזים חדשים של אבוקדו בשל ומוכן לאכילה. המארזים החדשים כוללים אבוקדו המוכן לצריכה באופן מיידי, 2-3 יחידות אבוקדו באריזת נוחות, מזנים שונים לפי העונה בהם אטינגר, ארד וריד. בנוסף, תשווק החברה מארז נפרד לאבוקדו מסוג האס, הנחשב לזן המובחר ביותר ומוביל את שוק הייצוא של האבוקדו לחו”ל, עם שיא ביקושים בעולם.
שיווק אבוקדו בשל ומוכן לאכילה מהווה יתרון עצום לצרכן. האבוקדו ניתן לאכילה מרגע הקנייה באופן מיידי וחוסך את זמן ההמתנה להבשלת האבוקדו בבית ואת תשומת הלב הנדרשת לצריכת האבוקדו בזמן, למניעת בזבוז של חומר הגלם והפסד כספי. לדברי תמיר בושניצקי, מנכ”ל חקלאי גרנות, “אנו רואים עלייה חדה בביקוש לאבוקדו בשל בקרב הצרכן הישראלי, שהפך לחלק מהתזונה היומיומית מסיבות של טעם, בריאות ונוחות ולכך אנו מבקשים לתת מענה בשני מארזי נוחות מיוחדים”.
למרות המלחמה והאתגרים שהביאה עמה, עונת האבוקדו בשנה החולפת הייתה טובה לחקלאים הישראלים. סה”כ שיווקה חקלאי גרנות השנה כ-50,000 טון אבוקדו, מתוכם כ-32,000 טון אבוקדו יוצאו למדינות שונות ברחבי העולם.
כשרות: הרב אפרתי.

חברת “אחוה” משיקה שתי מאגדות מאפין ממולא עם סוכריות צבעוניות
חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי טחינה, חלוה ודברי מאפה, משיקה שתי מאגדות מאפין חדשות ומיוחדות: מאפין בטעם שוקולד במילוי קרם בטעם שוקולד עם סוכריות ומאפין בטעם וניל במילוי בטעם תות עם סוכריות. המאפין האישיים עשויים מבצק נימוח, במילוי עשיר של שוקולד ותות עם סוכריות צבעוניות, נימוחות בפה ובעלות טעם של אפייה ביתית. כל מאגדת מכילה 4 יחידות מאפין במשקל 50 גרם ליחידה, בסה”כ 200 גרם לאיזה. המאפין האישיים מתאימים כארוחת ביניים, כקינוח מפנק, לחגיגה ואירוח, לצד שתייה קרה או חמה. מומלץ להוציא מאריזה ולחמם לפני ההגשה.
מאגדות המאפין החדשות מצרפות לסדרת המאפין באריזה אישית של אחוה, הכוללת מאפין בטעם וניל, מאפין בטעם שוקולד, מאפין שוקוצ’יפס, מאפין במילוי קרם בטעם שוקולד ומאפין במילוי קרם בטעם תות. עוד משווקת החברה סדרת עוגות אישיות הכוללת עוגת שמרים אישית במילוי בטעם שוקולד, עוגת שמרים אישית דניש קינמון ומאפה רוגעלך, הנמכרת במחיר שווה לכל נפש, כ-2.5 – 3.5 שקלים בלבד ליחידה.
לדברי יובל מלאך, סמנכ”ל השיווק של חברת “אחוה”, מגוון המאפין באריזה אישית של אחוה הינם מהמוצרים הנמכרים ביותר במפעל, עם כ – 30 מיליון יחידות הנמכרות מדי שנה. “אנו שמחים לתת מענה לביקוש למוצרי מזון ארוזים באריזה אישית ולהביא לצרכן מוצרי מאפה טעימים באיכות של קונדיטוריה ובמחיר שווה לכל כיס”.
כשר פרווה בהשגחת בד”צ העדה החרדית ירושלים.
להשיג ברשתות המזון, המכולות וחנויות הנוחות ברחבי הארץ.

חברת “אחוה” משיקה טחינה גולמית חדשה: טחינה מסורתית
חברת “אחוה”, יצרנית הטחינה והחלוה המובילה בישראל, בעלת נתח השוק הגדול ביותר בשוק הטחינה, משיקה טחינה גולמית חדשה המצטרפת לסדרת טחינות אחוה: טחינה מסורתית. הטחינה החדשה בעלת מליחות מעודנת, מיוצרת מ-100% שומשום טבעי בטחינה דקה ובמרקם עדין וקטיפתי אופייני. הטחינה המסורתית ללא גלוטן, עשירה בסידן, סיבים תזונתיים וחלבון, תשווק לצד טחינה אחוה שהינה טבעית ללא מלח, טחינה גולמית מלאה וטחינה אורגנית. מרקם הטחינה עדין והיא מומלצת לשימוש בצורתה הגולמית או בתוספת מים ולימון לפי הטעם.
על פי סקר חדש שפורסם (ד”ר חזי גור מזרחי, המכון לחקר הקמעונאות), בישראל מוערך שוק הטחינה הגולמית ביותר מ-200 מיליון שקל בשנה, כולל המוצרים המשלימים והפרימיום. למעלה מ-13 מיליון אריזות נמכרות מדי שנה, כשמובילת השוק היא “אחוה”, עם נתח שוק של 29.3%. על פי הדו”ח, שבדק מהו מותג הטחינה הזול בישראל, טחינה אחוה מובילה בשוק המקומי, עם היצע רחב של מוצרים שמתאימים לכלל האוכלוסייה. “התגובה החיובית מצד הצרכנים מראה כי קיימת פתיחות גדולה לחדשנות בתחום הטחינה, וכי צרכנים מוכנים להשקיע במוצרים שמספקים חוויה קולינרית עשירה יותר”, לדברי ד”ר גור מזרחי.
לדברי יובל מלאך, סמנכ”ל השיווק והמכירות של אחוה, “אנו שמחים לבשר על הצטרפותה של הטחינה המסורתית לסדרת הטחינות של אחוה. בניגוד לאחוה, הטחינה החדשה מיוצרת בשיטה המסורתית של השרייה במלח, מה שמשפר מאוד את הטעם, הצבע והמרקם. גם בטחינה זו נשמור על המחיר הזול ביותר על המדף, המגיע, על פי נתוני סטורנקסט לשנת 2023, לפער של כ-20% מהטחינות המתחרות”.
כשר פרווה בהשגחת בד”ץ עדה חרדית ירושלים.

חברת “אחוה” משווקת לחורף חלוה סנדוויץ’ פרמיום
חברת “אחוה”, יצרנית הטחינה והחלוה המובילה בישראל, משווקת לרגל החורף חלוה פרמיום עשירה ומפנקת: חלוה סנדוויץ’. חלוה עשירה, עשויה משכבות של חלוה בטעם וניל ושוקו ובתווך שכבת נוגט מצופה ומפנקת. החלוה היוקרתית נמכרת במגשיות לפי משקל, במעדניות של רשתות המזון, במרכולים ובחנויות הנבחרות.
חלוה אחוה נחשבת לחלוה הנמכרת ביותר בישראל. החברה הנה מובילת הקטגוריה ומחזיקה בנתח שוק כספי של מעל ל- 55%, הובלה עליה היא שומרת לאורך שנים ארוכות.
לדברי יובל מלאך, סמנכ”ל השיווק והמכירות של אחוה, מדובר במוצר חורפי קלאסי, המיוצר במפעלי אחוה כבר למעלה מ – 50 שנים מידי חורף. “באמצעות שותפים כמו דין שיווק אנו מוכרים את החלוה היוקרתית שלנו במעדניות של מרבית רשתות המזון ובנקודות מכירה רבות ברחבי הארץ”.
כשר פרווה בהשגחת בד”ץ עדה חרדית ירושלים.
להשיג ברשתות השיווק והחנויות הנבחרות ברחבי הארץ.

“מעדני יחיעם” משיקה נקניק חדש בסדרת COLLECTION: סלמי מילאנו
יצרנית מוצרי הבשר “יחיעם”, מקיבוץ יחיעם שבגליל המערבי, משיקה נקניק גורמה חדש המצטרף לסדרת יחיעם COLLECTION. סלמי מילאנו, נקניק בקר מותסס ויבש בסגנון איטלקי, מיוצר מ-100% בקר פרמיום, בטעם ובמרקם עדין ובתיבול אופייני בסגנון איטלקי. הנקניק עשיר בחלבון, מכיל כ-26% ל-100 והוא ללא גלוטן. סלמי מילאנו ישווק במספר אפשרויות עבור הצרכן: כנקניק פרוס באריזת נוחות של 125 גרם, כנקניק שלם באריזת 250 גרם וכן כנקניק לפריסה במעדנייה כל התצורות ישווקו בעיצוב החדש של נקניקי יחיעם.
סדרת יחיעם COLLECTION מביאה לצרכן הישראלי נקניקים ונקניקיות גורמה מהעולם, אשר הותאמו לחיך הישראלי ומיוצרות במפעל יחיעם. הסדרה כוללת נקניקים ומעדני גורמה בהם פרשוטו, סרוולד, סלמי צרפתי, מעדן אווז, כתף בקר ועוד. כל מוצרי יחיעם מושקים תחת מיתוג חדש, המבטא את מומחיותה של יחיעם בייצור נקניקים, נקניקיות ובשרים מעושנים, בצל ההרים הירוקים והנוף הגלילי של יחיעם.
לדברי תמיר דגן, מנהל השיווק של מעדני יחיעם, אנו שמחים לבשר על השקת מוצר חדש ומיוחד בסדרת “קולקשן” – סלמי מילאנו. נקניק בטעם איטלקי משובח, עדין בטעמו, נהדר לכריכים, פוקצ’ות, מאפים ועוד. ההשראה מאיטליה, הייצור במפעל מעדני יחיעם בגליל.
כשרות: כשר בהשגחת הרבנות הראשית.
להשיג ברשתות המזון ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.

“פרימור” משווקת לרגל החורף מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין C
החורף הגיע, הטמפרטורות יורדות וזה הזמן לשלוף את המטריות והמגפיים מהארון • לצד החלפת הבגדים לארוכים וחמים, תוכלו לשלב ויטמינים בעלי יתרונות רבים הקשורים למזג האויר החדש
החורף הגיע ואיתו גם מחלות החורף האופייניות, משפעת ועד דלקות גרון, בילדים ומבוגרים כאחד. דווקא בימים אלה, חשוב לספק לגוף את הרכיבים שיסייעו לו להתמודד עם השינויים. אנחנו מדברים כמובן על וויטמין C, הרכיב התזונתי שמסייע לפי מומחים לתפקוד מערכת החיסון, מסייע בהגנה של הגוף מפני וירוסים ופולשים, משפר את ספיגתם של מינרלים בגוף כמו ברזל, סידן ואבץ, משפר את בריאות הלב וכלי הדם ועוד המון.
לדברי ד”ר עומר גלעדי, הרבליסטית קלינית ומטפלת פרא-רפואית, בחודשי החורף הקרים, בטמפרטורה נוחה להתרבות של חיידקים ווירוסים בחדרים שונים (כמו המשרד, הכיתה בבית הספר וכו’), שהם מחוממים ופחות מאווררים, אנחנו זקוקים לכל העזרה שאנחנו יכולים לקבל – וזה בדיוק הזמן לשלוף את מלך נוגדי החמצון, הוויטמין שמספק למערכת החיסון שלנו כוחות על, האביר המגן על בריאות הלב וכלי הדם, הרכיב התזונתי שקל כל כך לצרוך אותו – וחשוב לשלב אותו בתזונה היומית. על פי ארגון הבריאות העולמי, ההמלצה היומית לוויטמין C עבור אדם מבוגר עומדת על כ- 45 מ”ג. על מנת להבטיח שהגוף שלכם מצויד בכל הנדרש לו על מנת לעבור את החורף בבריאות שלמה – הוסיפו לתזונה היומית שלכם כוס מיץ פרי טבעי ועתיר ברכיבים תזונתיים.
“פרימור”, מותג המיצים הסחוטים הטבעיים הנמכר ביותר בישראל, מציגה מגוון רחב של מיצים איכותיים המתאימים למגמה הגוברת בצריכת רכיבים טבעיים ומזינים וביניהם מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין C.
כשרות מהדרין של חוג חתם סופר פ”ת והרבנות נחל שורק.
להשיג ברשתות המזון ברחבי הארץ והחנויות המתמחות.

חדש: תחליף סוכר להמתקה של המותג: SweetZero (סוויט זירו)
שחקן חדש בשוק תחליפי הסוכר נכנס לישראל, המותג: SweetZero (סוויט זירו), המציע חוויית מתיקות טבעית, קרובה מאוד בטעם לסוכר רגיל, ללא קלוריות וללא טעמי לוואי.
ממתיק המבוסס על רכיבים טבעיים, 0 קלוריות, ללא טעמי לוואי, נמס בקלות, מתאים לטבעונים ולסוכרתיים
וללא פשרות על המתיקות והטעם!
הממתיק החדש מציע חלופה מצוינת לסוכר לכל הצרכנים המחפשים פתרונות בריאים יותר מסוכר, ומאפשר ליהנות ממתיקות טבעית ונטולת טעם לוואי מלאכותי וללא מאמץ. משתלב באופן מושלם בקפה ותה וכן בכל המשקאות הקרים והחמים, יוגורטים, סמודייז ,שייקים וכן גם אפיה ובישול.
הוא מתאים גם לילדים, לטבעונים, פתרון אידיאלי עבור סוכרתיים וקטוגנים ומאפשר הרגשת מתיקות בפה בדומה לסוכר רגיל – ללא הקלוריות. בשונה מממתיקים אחרים בשוק הוא נמס בקלות רבה במשקאות חמים וקרים.
SweetZero מבוסס על 2 רכיבים טבעיים בלבד: אריתריטול, המצוי גם בפירות כמו אגס וענבים, וסטיביול המופק מצמח הסטיביה, הידוע והנפוץ בשימושיו כממתיק טבעי.
השימוש בו קל ופשוט: השתמשו בו כמו עם סוכר – 1:1 במתיקות כלומר כפית סוכר = כפית SweetZero.
ניתן להשיגו ברשתות טבע, חנויות שקדיה, בתי טבע נבחרים ובאתר האינטרנט canbari.co.il.
המוצר כשר בהשגחת הרבנות הראשית אשקלון.

השקה חדשה משטראוס: דנונה מולטי בתוספת קולגן!
דנונה, מותג היוגורט המוביל מבית שטראוס, מרחיב את סדרת דנונה מולטי ומשיק מוצר חדש וייחודי: דנונה מולטי בתוספת קולגן. בכל גביע – 3 גרם קולגן.
הקולגן מהווה כ-30% מכלל החלבונים בגוף, מסייע בחיזוק רקמות החיבור, שמירה על גמישות העור, בריאות המפרקים וחוזק השיער והציפורניים עם השנים, ייצור הקולגן בגוף פוחת באופן טבעי – והמודעות לצורך בהשלמתו באמצעות תזונה הולכת וגדלה.
קולגן הפך לאחד הרכיבים הפופולריים ביותר בעולם התזונה. בקרב נשים מעל גיל 40, קולגן נחשב לאחד מתוספי התזונה הפופולריים ביותר, כאשר יותר מ-50% מהנשים משלבות קולגן בתזונתן על בסיס יומי.. עם השנים, ייצור הקולגן בגוף פוחת באופן טבעי – והמודעות לצורך בהשלמתו באמצעות תזונה הולכת וגדלה. כעת, שטראוס מביאה את הבשורה לישראל עם דנונה מולטי אשר מכיל הרכב ייחודי לחסרים הוא מועשר בחלבון ודל לקטוז.בתוספת קולגן – פתרון קל, טעים ונגיש לצריכת קולגן כחלק משגרת היומיום.
המוצר החדש מצטרף לסדרת דנונה מולטי הכוללת יוגורט טבעויוגורט בתוספת תפוח, והמהווה מנוע צמיחה בקטגוריית היוגורטים עם גידול דו-ספרתי מדי שנה.
לירז סופרין , מנהל שיווק מחלבות שטראוס : “השקת דנונה מולטי עם קולגן היא בשורה אמיתית לצרכניות וצרכני היוגורט וגם לאלה שעדיין אינם צרכני הקטגוריה. כמובילי הקטגוריה, אנחנו קשובים לצרכנים.יות שלנו, עוקבים אחר הטרנדים בעולם ושואפים להעניק את המוצרים הטובים והאיכותיים ביותר למגוון קהלים וקהילות. סדרת דנונה מולטי, שהושקה אך לפני שנתיים וחצי, התקבלה בברכה וצומחת מדי שנה, ואנו גאים להציע את דנונה מולטי בתוספת קולגן המאפשר לצרוך קולגן באופן טעים ונגיש לאלה שמבקשות.ים לשלב רכיב חיוני זה בתפריט היומי.”
כשרות: רבנות.

“דנונה, בא מאהבה” – מותג דנונה במהלך רחב תחת המסר: מאחורי כל יוגורט במקרר יש מישהו שרוצה לעשות לך טוב
דנונה, מותג היוגורט המוביל בישראל, יצא במהלך תקשורתי המחבר בין הפן הפונקציונלי והאמוציונלי של הקטגוריה, ומבטא את ה-Caring שבהענקת יוגורט לאהובים.ות שלנו ולעצמנו.
לצד קמפיין תקשורתי, המהלך יכלול גם מהדורה של מוצרי דנונה עם מכסים בהקדשה אישית, בה כל אחד.ת יוכלו למצוא את ההקדשה לאהובים.ות שלהם.ן. למשל: “לאמא”, “לאבא”, “לסבתא”, “לסבא”, “לחיים שלי”, “בשבילך”, “לעצמי” ועוד. המסר המלווה את המהלך, “בא מאהבה”, מדגיש שהיוגורט אינו רק מוצר מזון, אלא בחירה מודעת שמגלמת בתוכה רצון לדאוג ולעשות טוב לא.נשים הקרובים אלינו ולעצמנו.
לירז סופרין, סמנכ”ל שיווק מחלבות שטראוס: “מאחורי כל דנונה במקרר שלנו, יש מישהו שחושב עלינו, מישהו שרוצה לעשות לנו טוב, מישהו שבא מאהבה. יוגורט הוא מוצר נפלא בעל רכיבים חיוניים כמו חלבון, סידן וחיידקים פרוביוטיים וערכים תזונתיים טובים. כשאנחנו מעניקים אותו לאהובים.ות שלנו, ו/או לעצמנו, אנחנו דואגים להם.ן ולנו. המהלך החדש מבטא את ה-Caring שבהענקת יוגורט ליקרים לנו, ומחבר בין הפן הפונקציונלי לבין הפן האמוציונלי. כמובילי הקטגוריה, אנו גאים לצאת במהלך המחובר לחיי הצרכנים.יות, היוצר זיקה רגשית לקטגוריה, לצד התועלות התזונתיות”.

מילקי טופ עדשים חוזר למדפים – בגרסה חדשה ומשופרת!
מילקי מבית שטראוס, מותג המעדנים המוביל בישראל, משיק מחדש את מילקי טופ עדשים – השילוב האהוב של קצפת קלאסית לצד עדשי שוקולד צבעוניים. המוצר האהוב חוזר למדף בעקבות בקשות צרכנים להחזרת הטעם המוכר והאהוב, ומציע שילוב ייחודי של מתיקות, כיפיות וצבעוניות, שהופכים כל ביס לחוויה מענגת.
בנוסף לטעם העדשים החוזר, מילקי טופ מציע מגוון טעמים מפנקים נוספים, כמו מילקי טופ פצפוץ, מילקי טופ קורנפלקס ומילקי טופ מגולגלות. כל אחד יכול לבחור את השילוב האידיאלי של קצפת עשירה עם תוספות מפתיעות, צבעוניות ומרקמים ייחודיים, שמוסיפים חוויית פינוק לכל ביס.
מילקי ממשיך להוביל את קטגוריית המעדנים בישראל עם חדשנות מתמדת וחוויות טעם ישראליות בלתי נשכחות.
כשרות: הרבנות הראשית

מהדורה חדשה במילקי: מילקי קצפת על קרם! הקצפת של מילקי על קרם בטעמי קפה ושוקולד-אגוזים
מילקי מבית שטראוס, מותג המעדנים האהוב בישראל, משיק במהדורה מוגבלת את “מילקי קצפת על קרם”-חוויה חדשה של פינוק, מרקם וטעם! המהדורה החדשה חוגגת את הקצפת האייקונית של מילקי והופכת אותה למפנקת במיוחד עם קרם בטעמים מפנקים: קפה ושוקולד-אגוזים. השילוב בין הקצפת לקרם, יוצר חוויית פינוק מושלמת המבוססת על אווריריות הקצפת והמרקם העדין של הקרם, והכל בגביע אחד!
נעמה גל, מנהלת שיווק מילקי: “אנחנו גאים להשיק את מילקי ‘קצפת על קרם’, חדשנות נוספת שמעניקה לאוהבי המילקי חוויה חדשה, החוגגת את הקצפת האהובה של מילקי ומוסיפה לה טאצ’ מפנק במיוחד”.
כשרות: בד”ץ הרב רובין.

מחלבות גד פותחים עולם שלם של טעמים: סדרת גבינות השמנת NEW YORK מתרחבת
מחלבות גד הביאו חידוש מרענן לשוק המקומי עם סדרת גבינות שמנת עשירות המיוצרות בהשראת גבינות השמנת הניו-יורקיות, עם מרקם קרמי וקטיפתי, טעמים עשירים וחלביים ואיזון מדויק בין מתיקות למליחות. סדרת הגבינות מציעה חווית טעם ייחודית ומפנקת הכוללת בתוכה את גבינת שמנת ניו- יורק 30%, גבינת שמנת זיתים ניו- יורק 30%, גבינה במרקם שמנת ניו- יורק 5%, גבינה במרקם שמנת זיתים 5% וגבינת שמנת כמהין 24%.
כעת, מחלבות גד מרחיבה את סדרת גבינות השמנת ומצטרפת באופן קבוע את גבינת שמנת ניו-יורק 16%: גרסה מופחתת שומן של גבינת שמנת קלאסית, עם 16% שומן בלבד. גבינה זו שומרת על המרקם הקרמי והשמנתי, אך מציעה את הטעם האהוב של גבינת שמנת עם אחוזי שומן נמוכים יותר, המתאימה למי שמעוניין בגבינת שמנת עם פחות אחוזי שומן אך מלאה בטעמים.
אל גבינת שמנת ניו יורק 16% מצטרפות עוד שתי גבינות חדשות הפעם במהדורה מוגבלת:
גבינת שמנת ניו-יורק גורגונזולה 24%: גבינת שמנת עם טעמים עשירים המשלבים גבינת גורגונזולה איטלקית מסורתית. השילוב בין הטעמים מציע חווית טעם שונה ומרעננת, עם איזון בין המרקם הקרמי של גבינת השמנת המסורתית לבין הגורגונזולה.
שמנת ניו-יורק ריבת בצל 24%: גרסה חדשה ומעניינת של גבינת שמנת המשלבת את המתיקות העדינה של ריבת בצל עם הגבינה הקרמית. שילוב יוצא דופן שמייצר איזון מדוייק בין המתוק למלוח.
המוצרים החדשים בסדרה ממשיכים להציע לצרכנים גבינות שמנת בטעמים מגוונים ואיכותיים, המיוצרות בסגנון ניו-יורקי מסורתי.
מנכ”ל מחלבות גד עמיר אהרון: “אנו שמחים להרחיב את סדרת גבינות שמנת ניו-יורק ולהציע לצרכנים מוצרים חדשים המשלבים טעמים עשירים ואיכות גבוהה. אנו ממשיכים להתמקד ביצירת מוצרים שמתאימים לטעמים המגוונים של הצרכנים המקומיים, ומאמינים שהסדרה תספק חווית טעם ייחודית ואותנטית.”

צ’יטוס קראנצ’ בטעם שמנת בצל!
צ’יטוס, המותג הכי צ’יזי במדף החטיפים, מרחיב ומגוון את סדרת צ’יטוס קראנצ’ עם טעם חדש ומתבקש – שמנת בצל. החטיף החדש מציע את הקראנצ’יות האהובה שמזוהה עם צ’יטוס, ומשתלב באופן מושלם במשפחת הטעמים המצליחה של המותג הגבינתי והנחשק. צ’יטוס קראנצ’ בטעם החדש מביא בשורה מרגשת למדפי החטיפים, כשהוא מאפשר גם לטבעונים ולנמנעים מגלוטן ליהנות מהשילוב הקלאסי והאהוב של שמנת ובצל. חטיפי צ’יטוס, עשויים מתירס איכותי, מיוצרים ללא צבעי מאכל מלאכותיים.
כשרות: בד”ץ העדה החרדית

המותג JO.MO משיק סדרת טבלאות שוקולד ללא סוכר, ללא חלב – טבעוני, דל בפחמימות זמינות ובכשרות גבוהה
הסדרה כוללת 11 טעמים שונים של 3 סוגי שוקולד שונים:
שוקולד מריר, שוקולד בסגנון חלב ושוקולד בסגנון לבן
המותג JO.MO ממשיך לחדש עם מוצרים ייחודיים לצרכן הישראלי המחפש אלטרנטיבות למוצרים ללא סוכר וללא חלב, ומשיק בימים אלה סדרת טבלאות שוקולד ללא סוכר, ללא חלב ודלות בפחמימות, זמינות ובכשרות גבוהה.
הסדרה כוללת 3 סוגים של טבלאות בטעמים שונים, במרקם מדהים וטעימים במיוחד: שוקולד מריר, שוקולד בסגנון חלב ושוקולד בסגנון לבן.
מוצרי הסדרה כוללים 11 טעמים שונים: מריר 99.9%, מריר 80%, מריר 66%, מריר 66% בטעם קפה, מריר 66% עם שבבי שקדים קלויים במלח, שוקולד בסגנון חלב 46% עם שברי פקאן קלוי, בסגנון חלב 46% עם שברי אגוז לוז קלוי, בסגנון חלב 46%, בסגנון חלב 46% בטעם תפוז, בסגנון לבן 39% עם פטל והיביסקוס ובסגנון לבן 42% עם פולי קקאו קלויים.
סדרת הטבלאות של JO.MO מתאימה לאוהבי השוקולד עם טרום סכרת וסכרת, למי שלא צורך חלב מסיבות בריאותית ומצפוניות, לטבעונים ולנמנעים מלקטוז וחלב, כמו כן הסדרה ידידותית לקיטו.
ההמתקה של טבלאות השוקולד היא ממקורות טבעיים שאינם סוכר, ללא מלטיטול או ממתיקים מלאכותיים. הטבלאות בעלות ערך גליקמי נמוך.
ניתן להשתמש בטבלאות גם לאפייה ולקינוחים.
כשרות: בד”ץ העדה החרדית
הסדרה החדשה נוצרה כי במותג JO.MO מאמינים שלכולם מגיע שוקולד טעים: “תשעה מתוך כל עשרה אנשים אוהבים שוקולד והעשירי משקר” – ג’ון ק. טוליוס.

בשורה לחיילים: חטיף נקניק ללא קירור שמתאים לאכילה בשטח
טירת צבי, החברה המובילה בישראל למעדני בשר ונקניקים, נכנסת לראשונה לקטגוריית חטיפי הבשר ומשיקה את SNACKNIK, חטיפי נקניק ב-3 טעמים ייחודיים, עשירים בחלבון (15 גרם חלבון לשקית בת 60 גרם), ללא גלוטן. החטיפים כשרים בהשגחת כשרות עמק המעיינות, אינם מצריכים קירור ועמידים עד 3 חודשים בטמפרטורת החדר.
לדברי קרן דסקל נתן, מנהלת השיווק של טירת צבי: “אנו גאים להיכנס לשוק חטיפי הבשר בישראל כחלק ממגמה כלל עולמית ולהנגיש אותו לכל צרכן. SNACKNIK, שמיוצר בארץ על ידי צוות הפיתוח של טירת צבי, הוא פתרון מצוין לצרכנים המחפשים חטיף מזין עם היתרונות הקיימים בבשר כגון חלבון. מתאים לחיילים, מתאמנים, גיימרים, צרכנים המתבססים על תזונה קיטוגנית, נשנוש לנסיעות, לצריכה “על הדרך” – בין ארוחות, במהלך טיולים, בדרכים או בכל זמן שמתחשק נשנוש מהיר ונוח”.
סדרת SnackNik כוללת 3 טעמים: בתיבול צ’ילי-ליים, ברביקיו ופפרוני בתוספת פלפל שחור.
קטגוריית חטיפי הבשר בעולם, הכוללת בין היתר ביף ג’רקי ,רצועות בשר בקר מיובש, קבנוס ועוד נמצאת כיום בצמיחה משמעותית. על פי מחקר שנערך ב-Future Market Insight בשנת 2024, שוק חטיפי הבשר צפוי להגיע לסכום של 13.01 מיליארד דולר. במהלך תקופת התחזית, שוק חטיפי הבשר צפוי לצמוח בקצב צמיחה שנתי של 4%. עד שנת 2034, השוק צפוי להגיע לכ-19.25 מיליארד דולר. חטיפי בשר הם תת-הקטגוריה הרביעית בגודלה בתוך קטגוריית החטיפים העולמית, ומהווים 9% מההשקות במהלך השנה האחרונה.
שימוש בטעמים מעושנים ובמרכיבים כמו תבלינים, עגבניות, פטריות כמהין, עשבי תיבול, פירות הדר ואגוזים מניע פיתוח מוצרים וחדשנות ברחבי העולם. הטעמים המובילים הם צ’ילי, פלפל, ברביקיו, וטעם מעושן כאשר בקר הוא הבסיס המוביל למוצרים.
ניתן להשיג ברשתות המזון ובנקודות המכירה ברחבי הארץ.

המותג הקולינרי “מאסטר שף” משיק: פירורי פנקו לבנים בסגנון יפני חוויה קריספית חדשה במטבח!
המותג הקולינרי המוביל “מאסטר שף” המהווה שחקן מספר אחת בקטגוריית הפנקו (עפ”י נתוני סטורנקסט 24), ממשיך להביא לשולחן מגוון מוצרים איכותיים ומשיק בימים אלה מוצר חדש בקטגוריית פירורי הפנקו – פירורי פנקו לבנים.
המוצר החדש מצטרף למגוון הפתרונות שמציע המותג בעולם פרורי הלחם הכוללים פרורי לחם מוזהבים, פרורי לחם מתובלים, תערובת להכנת נאגטס ופרורי פנקו במגוון טעמים.
פירורי הפנקו, המיועדים לציפוי מנות במרקם קריספי במיוחד, מתאימים לשימוש רחב במטבח: מציפוי קראנצ’י לשניצל, ירקות ודגים, דרך תערובת קציצות, מנות אסיאתיות ועד תוספת קריספית ומפתיעה לסלטים. בזכות מרקמם האוורירי, הם מספקים חוויית טעם ומרקם בלתי נשכחים לכל מנה.
“מאסטר שף” ממשיך להוביל חדשנות ויצירתיות במטבח הישראלי, עם קו מוצרים הכולל לצד פרורי הלחם גם מיונז, חרדל, נודלסים, טורטיות, רטבים, ממרחים ועוד.
כשרות: בד”צ העדה החרדית
להשיג בחנויות המובחרות וברשתות השיווק והמזון

המותג הקולינרי “מאסטר שף” משיק לראשונה חרדל דיז’ון בבקבוק לחיץ
המותג הקולינרי “מאסטר שף”, המוביל את שוק החרדל בישראל, מוסיף בימים אלה לסדרת המוצרים בקטגוריה חרדל דיז’ון בבקבוק לחיץ.
טכנולוגיית הבקבוק הלחיץ, מאפשרת להוסיף את החרדל בכמות מדויקת ומושלמת לכל מנה. הנוחות של הבקבוק הלחיץ אידיאלית להכנת כריכים, נקניקיות, המבורגרים, רטבים, סלטים ושדרוגם עם טעמו המיוחד של החרדל.
החרדל החדש יתווסף לסדרת החרדל של מאסטר שף שכוללת ממרח חרדל בבקבוק בלחיץ, חרדל דיז’ון חלק וחרדל דיז’ון גרגירים בצנצנת.
המותג “מאסטר שף” מציע מגוון רחב של מוצרים בעולם הקולינרי: נודלס, טורטיות, שימורי עגבניות וכן מגוון רטבים וממרחים הכוללים בין היתר ממרחי מיונז, פסטו, רטבי ברביקיו ועוד. איכות וטעמים מעולים.
כשרות: בד”צ אגודת ישראל
להשיג בחנויות המובחרות וברשתות השיווק והמזון

קפסולות קפה עלית בעוצמות חדשות: מילאנו 05 ורומא 08 בהשראת קליה איטלקית
קפסולות קפה עלית של שטראוס מרחיבה את מגוון הקפסולות עם שני טעמים חדשים. קפסולות חדשות שפותחו באמצעות טכנולוגיות מתקדמות מציעות חוויות טעם מגוונות המותאמות במיוחד לחך הישראלי: קפסולות מילאנו בדרגת חוזק 05 וקפסולות רומא בעוצמה 08, שתיהן מבוססות על פולים טחונים בקלייה בסגנון איטלקי מסורתי.
קפסולות מילאנו בדרגת חוזק 05 מציעות חוויית קפה מעודנת עם נגיעות פירותיות ומתיקות עדינה, המתאימה במיוחד להכנת אספרסו וקפוצ’ינו, מספקות ארומה מאוזנת וטעם עדין. קפסולות רומא, בדרגת חוזק 08, מציעות פרופיל טעמים עשיר יותר עם נוכחות מרירה מודגשת לצד חמיצות עדינה, היוצרים יחד הרמוניה טעמים מושלמת באספרסו ובקפוצ’ינו.
כמותג הקפסולות המוביל ברשתות השיווק בישראל, קפה עלית מקפידה על שימוש בפולי קפה איכותיים ממיטב אזורי הגידול בעולם, כולל ברזיל, קולומביה, טנזניה וגואטמלה. הקפסולות החדשות, כמו כל מוצרי החברה, מותאמות במיוחד לטעם הישראלי ומגיעות באריזות של 10 יחידות, תואמות למכונות NESPRESSO.
כשרות: בד”צ העדה החרדית

ממתקי עלית משיקים מהדורה מיוחדת ומוגבלת: טעם חדש בסדרת פרה קראנצ’ – ‘פרה קראנצ’ בטעם לימון
עלית מקבוצת שטראוס מרחיבה את סדרת פרה קראנצ’ האהובה ומשיקה טעם חדש ומרענן – פרה קראנצ’ לימון ושוקולד לבן. החטיף החדש יושק במהדורה מוגבלת ויציע חוויית טעם ייחודית ומפתיעה, המשלבת בין שוקולד לבן עשיר, ביסקוויט פריך וקרם בטעם לימון . סדרת פרה קראנצ’, משלבת בצורה מושלמת בין קראנצ’יות הביסקוויט לבין טעם השוקולד העשיר, ידועה בטעמים המפתיעים והמגוונים וממשיכה להיות הבחירה המועדפת של הצרכנים.
סדרת פרה קראנצ’ כוללת מגוון רחב של טעמים קלאסיים מצד אחד, ומיוחדים מאידך שילובים מפתיעים שמציעים שילוב ייחודים המותאמים לכל אוהבי החטיפים. הסדרה ידועה ביכולתה לספק חוויית נשנוש מהנה ומיוחדת, וממשיכה להוביל בקטגוריית החטיפים המתוקים בישראל.
טעם הלימון, אשר נחשב לטרנד מוביל בעולם הקולינריה, משלב רעננות ואיזון מושלם בין חמיצות למתיקות. פרה קראנצ’ לימון ושוקולד לבן עונה על הביקוש לחטיפים חדשניים המציעים חוויות טעם לא שגרתיות, ומדבר במיוחד לקהל המחפש התחדשות ומגוון.
זמין ברשתות השיווק החל מפברואר 2025.
כשרות: בד”ץ העדה החרדית.

ממתקי עלית משיקים: ספלנדיד שוקולד חלב מקורמל – שוקולד פרימיום שעושה את ההבדל
ממתקי עלית מבית שטראוס מרחיבים את סדרת המוצרים של מותג ספלנדיד האהוב ומשיקים שוקולד חלב מקורמל המסמן גיוון מרענן בסדרה המוכרת. ספלנדיד חלב מקורמל, חוויית טעם ייחודית המשלבת בין איכות השוקולד המוכרת לבין חדשנות מרעננת.
ספלנדיד חלב מקורמל:שוקולד חלב פרימיום עם 36% קקאו, המיוצר בתהליך מוקפד של קירמול ייחודי, המעשיר את הטעם ומעצים את חוויית השוקולד. פולי הקקאו המשובחים, בשילוב הטעם הקרמלי העדין והנגיעות האגוזיות, יוצרים שוקולד שממשיך את מסורת האיכות הבלתי מתפשרת של מותג ספלנדיד. המוצר ללא גלוטן ומותאם לכל מי שמחפש ליהנות משוקולד פרימיום איכותי וטעים, המתאים לצרכים תזונתיים מגוונים.
מותג ספלנדיד מוביל את תחום טבלאות הפרימיום בישראל ומציע מגוון רחב של טעמים איכותיים עם אחוז מוצקי קקאו גבוה, בהם ספלנדיד מריר 70%, ספלנדיד מריר 85%, וספלנדיד מריר 90%. לצד אלה, מוצעים טעמים ייחודיים כמו שוקולד ספלנדיד 70% בטעם תפוז, ספלנדיד 70% בטעם קפה וספלנדיד 70% בטעם פירות יער – המותג ממשיך לשלב בין איכות יוצאת דופן לבין טעמים מגוונים, במטרה להעניק לכל חובבי השוקולד חוויה קולינרית ייחודית.
כשרות: בד”צ עדה חרדית לכל ימות השנה (לא כולל פסח) כשרות לפסח : בד”ץ בית יוסף.

במיוחד לחורף הוא חוזר ובגדול! קפה נמס אגוזי לוז במהדורה מוגבלת
מותג קפה עלית של שטראוס משיק מחדש כמהדורה חורפית את ‘קפה נמס אגוזי לוז’, הפעם באריזת 200 גרם. המוצר יימכר במהדורה מוגבלת ויצטרף לסדרת הטעמים המצליחה של המותג, הכוללת את “נמס מוקה” ו”נמס וניל”. הטעם החדש, המותאם לימי החורף הקרירים, משלב העדינות הקלאסית של קפה נמס עלית עם הטעם העשיר והייחודי של אגוזי לוז, ליצירת חוויית קפה ייחודית ומפנקת לאוהבי הקפה בטעמים.
קפה נמס אגוזי לוז של עלית פותח כדי לענות על הביקוש ההולך וגובר לטעמי אגוזים, ומשיב למדפים את הטעם האהוב. המוצר משתלב במגמת הצמיחה המתמדת של שוק קפה נמס בטעמים, כשסדרת קפה נמס בטעמים של עלית רשמה עלייה מרשימה במהלך השנה האחרונה.
כשרות: בד”ץ העדה החרדית (לא כולל פסח)

לראשונה בעולם – קפסולות קפה עלית משיקים קפסולות שיבולת שועל
מותג קפה עלית של שטראוס, המוביל מגוון פיתוחים טכנולוגיים ליצירת מוצרים חדשניים המותאמים לטרנדים ולצרכים של הקהל הישראלי, משיק לראשונה בישראל קפסולות שיבולת שועל. מדובר בקפסולות ראשונות מסוגן המכילות משקה שיבולת שועל שמאפשרות לשתות קפה עם שיבולת שועל, גם ברגעים בהם אין תחליף חלב.
שוק תחליפי החלב תפס תאוצה בשנים האחרונות ברמה הבינלאומית, ובישראל נמצא כי 5.2% בגילאי 16-64 מגדירים עצמם כטבעונים, 42% מגדירים את עצמם כ’מפחיתנים’ ו-17% מכוסות האספרסו נשתות עם תחליפי חלב (על פי הלמ”ס 2022). השאיפה הבסיסית שכולם יוכלו להנות בכל עת ובכל מקום מקפה מצוין.
מותג קפה עלית של שטראוס, המפתח מוצרים חדשניים המותאמים לצרכים של הקהל הישראלי, משיק לראשונה קפסולות שיבולת שועל ללא קפה. מדובר בקפסולות ראשונות מסוגן בישראל, המייצרות ערך ייחודי ונוסף למכונת הקפה הביתית בעצם השימוש בהן. תוקף המוצר ארוך והן אינן מחייבות שמירה בקירור.
קפסולות שיבולת שועל ללא קפה מתאימות לקהל רחב, בין אם אתם מארחים או מתארחים, אפשר לקחת אותן לכל מקום ולהנות מכוס הקפה שלכם. השימוש בקפסולה הוא פשוט – מכניסים את קפסולת הקפה למכונת האספרסו וממתינים למזיגת הקפה לכוס, ומיד לאחר מכן מכניסים למכונה את קפסולת שיבולת השועל לקבלת קפה מפנק ועשיר.
כשרות: כשר פרווה בהשגחת הרב דוד אליהו שונאק ובאישור הרבנות הראשית לישראל

חדש מיד מרדכי: פסטקיד – רוטב עגבניות לפסטה לילדים
מותג יד מרדכי משיק את פסטקיד, רוטב עגבניות לפסטה המותאם במיוחד לילדים. הרוטב החדש מכיל 95% עגבניות איטלקיות איכותיות ובעל תיבול עדין המתאים לטעמם של ילדים, ללא תוספת שמן, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל.
רוטב פסטקיד, מכיל סוכרים מירקות בלבד וללא תוספת סוכר לבן, הוא פתרון טעים, קל ומהיר שמתאים לכל המשפחה ובמיוחד לילדים ומהווה בחירה נהדרת לארוחה משפחתית. הרוטב ללא גלוטן וטבעוני. הטעם החדש מצטרף לסדרת רוטבי הפסטה המצליחה של יד מרדכי, הכוללת שלושה טעמים: פומודורו, בזיליקום וארביאטה. כמו שאר הרטבים בסדרה, פסטקיד יוצע באריזה של 350 גרם.
כשרות: כשר לימות השנה בלבד, כשרות בד”צ בעלז מחזיקי הדת

לא רוצים לפספס מה חדש באוכל הכשר? עקבו אחרינו באינסטגרם.
רוצים לקבל עידכון על ארוחות ואירועי דתילישס ? << לחצו כאן >>