ווסט סייד – הידיים הטובות של עומרי כהן

ווסט סייד הכשרה
כתובת: הירקון 19 תל אביב
כשרות: רבנות תל אביב

לעיתים, כאשר יוצאים למסעדה ונהנים כל-כך הרבה, קשה לשים את האצבע על הפרטים הקטנים. כאשר גם האווירה טובה, גם האוכל מדויק וטוב וגם היין זורם כמים, אתה פשוט יודע שאתה בידיים טובות.

במקרה של West Side TLV ווסט סייד, הידיים הטובות הן של השף ההו כה מוכשר (כמעט כמו שהוא צעיר) עומרי כהן, אשר בגיל 26 בלבד לקח את מושכות המטבח הגדול והמחייב של מסעדת מלון הרויאל ביץ׳ ומנהל אותו ביד רמה ובוטחת.

המנות ייחודיות, מקוריות ומעניינות ועם זאת לא מתחנפות. הצבעוניות והרעננות שולטות בתפריט הקיץ והטעמים פשוט מתפוצצים בפה ומתפשטים בחיך בכל ביס וביס.

תקצר היריעה מלפרט את כל המנות שאכלנו, ואף את המצטיינות שבהן, אבל התמקדנו בעיקר במנות הראשונות, בהן המקוריות באה לידי ביטוי במלוא עוזה ועיזוזה.

כך למשל, מנת טרטר של לוקוס עם גספצ׳ו מלפפונים ונענע, קרם יוזו ואבקת זיתים, מנה יפיפיה מרעננת וצבעונית; מנה מקורית במיוחד של פיצה מבצק דק דק עם טונה אדומה (כן, כן) עם ביצה רכה שהותירה אותנו שמוטי לסת.

הריזוטו הטוב ביותר שאכלתי מימי – שהגם שאינו מתחכם במיוחד, עשוי פשוט מושלם, עם מינון מדויק של פטריות וערמונים, סמיכות נעימה וארומות מדהימות; פואה גרא עם ריבת דובדבנים מצומצמת; שקדי עגל נימוחים ורכים ועוד.

לסיכום, אופציה ראויה ומשתלמת נוספת בתל-אביב לערב שמבטיח תמורה לאגרה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Like
Close
דתילישס © כל הזכויות שמורות
Close